Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-15
Zamość: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i myjących
Numer ogłoszenia: 85385 - 2010; data zamieszczenia: 15.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II , Aleje Jana Pawła II 10, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6773333, faks 084 6386669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i myjących.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i myjących - 17 zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium za całość przedmiotu zamówienia wynosi - 3.060,00 zł w tym za poszczególne zadania: Zadanie nr 1 - 500,00 zł Zadanie nr 2 - 300,00 zł Zadanie nr 3 - 200,00 zł Zadanie nr 4 - 200,00 zł Zadanie nr 5 - 100,00 zł Zadanie nr 6 - 700,00 zł Zadanie nr 7 - 150,00 zł Zadanie nr 8 - 80,00 zł Zadanie nr 9 - 90,00 zł Zadanie nr 10 - 200,00 zł Zadanie nr 11 - 70,00 zł Zadanie nr 12 - 20,00 zł Zadanie nr 13 - 10,00 zł Zadanie nr 14 - 130,00 zł Zadanie nr 15 - 10,00 zł Zadanie nr 16 - 200,00 zł Zadanie nr 17 - 100,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Formularz (oferta wykonawcy) sporządzony dla każdego zadania oddzielnie (według wzoru strona 2 i 3 SIWZ). 2. Oferta cenowa przygotowana dla każdego zadania oddzielnie w sposób podany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na str. 16 i zawierająca wszystkie elementy, o których w nim mowa. 3. Opis oferowanych preparatów dezynfekcyjnych wskazujący producenta i kraj pochodzenia. Opis musi zawierać minimum dane na temat wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia 4. Oświadczenie wykonawcy, że oferowane preparaty dezynfekcyjne są dopuszczone do obrotu i używania na rynku polskim z jednoczesnym zobowiązaniem, że na każde żądanie zamawiającego zostaną okazane stosowne dokumenty potwierdzające ten fakt. 5. Dokumenty potwierdzające działanie biobójcze w zakresie wymaganego spektrum, potwierdzone wynikami badań co najmniej fazy 2 etapu 1, wykonanych metodami określonymi w europejskich normach zharmonizowanych lub polskich normach dla chemicznych środków dezynfekcyjnych stosowanych w obszarze medycznym albo metodami badania skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych stosowanych w obszarze medycznym, zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, wymienionymi w aktualnym Komunikacie Prezesa Urzędu lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa tego Urzędu 6. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej dla oferowanych preparatów dezynfekcyjnych w języku polskim. 7. Katalog, prospekt lub folder w języku polskim dla każdego zaoferowanego preparatu zawierający opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania. 8. Oświadczenie o terminie płatności za dostawy - termin płatności musi być określony w dniach. Zamawiający wymaga by termin płatności wynosił minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT - treść oświadczenia znajduje się w formularzu (oferta wykonawcy) wystarczy ją uzupełnić o oferowany termin płatności.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie jedynie w następujących przypadkach: - w przypadku zmiany osób upoważnionych do odbioru/kontaktów oraz rachunku bankowego i innych danych stron. - w przypadku zmiany stawki podatku VAT pod warunkiem, że nie będzie ona powodowała podwyższenia cen brutto. - w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach w cenie jednostkowej (brutto) zaoferowanej w ofercie - w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do sześciu miesięcy licząc od daty zakończenia jej obowiązywania - w przypadku zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość pok. 215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ul. Aleje Jana Pawła II 10; 22-400 Zamość pok. 248 - kancelaria szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty na bazie alkoholi do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk - ilość preparatu - 2.520 litrów Wymagane opakowania: 480 litrów w opakowaniach o pojemności 500 ml (960 opakowań) 2.040 litrów w opakowaniach 5 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji skóry (pola operacyjne, iniekcje) - Ilość preparatu - 1.680 litrów, w tym 840 litrów preparatu barwionego Wymagane opakowania: 1. Preparat niebarwiony: 180 litrów w opakowaniach z atomizerem o pojemności 200-350 ml 660 litrów w opakowaniach 5 l. 2. Preparat barwiony: 60 litrów w opakowaniach z atomizerem o pojemności 200-350 ml 780 litrów w opakowaniach 5 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancjami organicznymi, zawierające w składzie NaDCC, uwalniające wolny chlor w roztworze wodnym - ilość preparatu - odpowiadająca 48.000 litrów roztworu roboczego wykazującego działanie zgodnie z wymaganym spektrum w czasie do 15 minut, na powierzchniach zanieczyszczonych substancjami organicznymi. UWAGA: w ofercie należy podać ilość preparatu w postaci handlowej (liczba tabletek) oraz objętości wody, koniecznych do otrzymania roztworów roboczych o określonych stężeniach oraz spektrum działania tych roztworów w czasie do 15 minut, w zależności od stopnia zanieczyszczenia powierzchni..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni, zawierające substancje aktywne - związki nadtlenowe lub glukoprotaminę - Ilość preparatu - odpowiadająca 30.000 litrów roztworu roboczego wykazującego działanie zgodnie z wymaganym spektrum w czasie do 15 minut. UWAGA: w ofercie należy podać ilość preparatu w postaci handlowej (liczba tabletek, saszetek, ilość proszku) oraz objętości wody, koniecznych do otrzymania roztworu roboczego o odpowiednim stężeniu i wymaganym spektrum działania w czasie do 15 minut..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zadanie 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych - Ilość preparatu - 8.400 litrów Wymagane opakowania: 240 litrów w opakowaniach z atomizerem lub pompką o pojemności 1 l. 600 litrów w opakowaniach 5 l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zadanie 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji narzędzi zawierające nadboran sodu - Ilość preparatu - odpowiadająca 108.000 litrów roztworu roboczego wykazującego działanie zgodnie z wymaganym spektrum w czasie do 1 godziny + 240 litrów aktywatora - (spektrum B, F, S, Tbc, V). Wymagane opakowania: 360 opakowań po 2 kg pozostała cześć w opakowaniach po 20-25 kg UWAGA: w ofercie należy podać ilość preparatu w postaci handlowej, ilość aktywatora oraz objętości wody, koniecznych do otrzymania roztworów roboczych o określonych stężeniach oraz spektrum działania tych roztworów w zależności od czasu działania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji drobnego sprzętu mającego kontakt z nieuszkodzoną skórą pacjent - lość preparatu - odpowiadająca 108.000 litrów roztworu roboczego wykazującego działanie zgodnie z wymaganym spektrum w czasie do 1 godziny. Wymagane opakowania: 120 opakowań po 1 lub 2 litry pozostała cześć w opakowaniach 5 litrowych UWAGA: w ofercie należy podać objętość preparatu w postaci handlowej oraz objętość wody, koniecznych do otrzymania roztworów roboczych o określonych stężeniach oraz spektrum działania tych roztworów w zależności od czasu działania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zadanie 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do dezynfekcji narzędzi na bazie aldehydu glutarowego lub aldehydu bursztynowego - Ilość preparatu - 1.200 litrów roztworu roboczego Wymagane opakowania: karnisty 5 litrowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zadanie 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do mycia i dezynfekcji chemiczno - termicznej endoskopów w termodezynfektorze ETD - 2 Plus Firmy Olympus a.) Wymagania dla preparatu do mycia endoskopów w termodezynfektorze Olympus ETD - Ilość preparatu - 120 litrów Wymagane opakowania: kanistry 4 - 5 litrowe, o wymiarach dostosowanych do termodezynfektora Olympus ETD - 2 Plus 2 Plus b.) Wymagania dla preparatu do dezynfekcji chemiczno - termicznej endoskopów w termodezynfektorze Olympus ETD - 2 Plus - Ilości preparatu - 240 litrów Wymagane opakowania: kanistry 4-5 litrowe o rozmiarach dostosowanych do termodezynfektora ETD - 2 plus.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zadanie 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do ręcznego mycia i dezynfekcji endoskopów PENTAX w okresie ich gwarancji. a.) Wymagania dla preparatu do ręcznego mycia endoskopów PENTAX.b.) Wymagania dla preparatu do ręcznej dezynfekcji endoskopów PENTAX:Ilość preparatu do dezynfekcji endoskopów - 840 litrów Wymagane opakowania: kanistry 5 litrowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zadanie 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Alkaliczny preparat myjący - Ilość preparatu: - 335 litrów - 67 opakowań x 5 l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zadanie 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat neutralizujący na bazie kwasu cytrynowego - Ilość preparatu: - 90 litrów - 18 opakowań x 5 l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zadanie 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat dezynfekcyjny - Ilość preparatu: 10 litrów - 2 opakowania x 5 l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zadanie 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do chirurgicznego mycia rąk - Ilość preparatu: opakowania 5 L - ok. 285 szt. opakowania 0,5 l - ok. 70 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zadanie 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do pielęgnacji i regeneracji uszkodzonej skóry rąk - Ilość preparatu: 60 butelek po 500 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: zadanie 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn dezynfekujący do stosowania na rany, błony śluzowe i skórę - Ilość preparatu: 150 opakowań a 1 litr 200 opakowań a 250 ml (atomizer).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: zadanie 17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do płukania błon śluzowych - Ilość preparatu: 400 opakowań a 500 ml.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.