eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślBudowa kwatery Nr II wraz z tymczsową drogą dojazdową w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa skladowiska odpadów komunalnych w Przemyślu - etapII.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Przemyśl: Budowa kwatery Nr II wraz z tymczsową drogą dojazdową w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa skladowiska odpadów komunalnych w Przemyślu - etapII.
Numer ogłoszenia: 85392 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kwatery Nr II wraz z tymczsową drogą dojazdową w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa skladowiska odpadów komunalnych w Przemyślu - etapII..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja II etapu budowy składowiska odpadów komunalnych w Przemyślu przy ul. Piastowskiej 22. Zamówienie dotyczy budowy KWATERY Nr II przeznaczonej do składowania odpadów o powierzchni 0,85 ha i pojemności 155 000 m3 (docelowo) wraz z tymczasową drogą dojazdową i placem technologicznym. KWATERA Nr II sąsiaduje z istniejącą KWATERĄ Nr I i Nr III. KWATERA Nr II winna zostać odizolowana od podłoża i posiadać system drenażu z odprowadzeniem do zbiornika retencyjnego. Uformowane a następnie zdrenowane podłoże należy przykryć 20 cm warstwą wyrównawczą piasku, stanowiącą właściwe podłoże pod folię uszczelniającą. Zastosować należy folię obustronnie użebrowana PE-HD grubości 2 mm. Bezpośrednią osłonę membrany ma stanowić geosyntetyk o gramaturze 800 g/m2. Odcieki z KWATERY Nr II będą zbierane drenażem z rur na zewnątrz do studzienki. Zamówienie dotyczy również budowy tymczasowej drogi dojazdowej oraz placu technologicznego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 20.000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1. spełniają wymagane warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat od wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia która obejmowała: roboty ziemne z drenażem terenu oraz uszczelnieniem geowłókniną o wartości nie mniejszej niż brutto 800 000,00 zł. i której realizację zakończono i udokumentują należyte wykonanie tego zamówienia ( np. poprzez referencje ), 1.3. Wykonawca musi dysponować min. dwoma osobami z niezbędnymi uprawnieniami zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem (branża ogólnobudowlana, sanitarna) należącymi do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, które będą pełniły funkcję kierowników robót oraz należy wskazać osobę z niezbędnymi uprawnieniami, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy tj. a) 1 osobę na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, posiadającą 2 letnie doświadczenie w kierowaniu budowami oraz przynależącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) 1 osobę na stanowisko kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, c) 1 osobę na stanowisko kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod-kan. Kierownik budowy może być jednocześnie kierownikiem robót ogólnobudowlanych. 1.4. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 500 tys. zł. 1.5. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy na kwotę min. 500 tys. zł. potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: 1.1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z punktem 2 formularza oferty. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych należycie w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o wartości nie mniejsze niż 800 000 zł brutto - wg załączonego wzoru załącznika nr 4; oraz dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 1.4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, a w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował, także pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia - wg załączonego wzoru załącznika nr 5. 1.5. Kopia uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i sanitarnej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego z terminem ważności na dzień składania ofert. 1.6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.7. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.8. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie nazwy podwykonawcy oraz część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy ( załącznik Nr 6 do SIWZ) Wartość zleconych podwykonawcom robót nie może przekroczyć 50 % wartości zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Przemyślu ul. Ratuszowa 10A 37-700 Przemyśl pok. 205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.