Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-25
Kutno: Implanty ortopedyczne, przyrzady i inne wyroby używane na salch operacyjnych.
Numer ogłoszenia: 85414 - 2010; data zamieszczenia: 25.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 3558171, faks 024 355 81 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kutno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Implanty ortopedyczne, przyrzady i inne wyroby używane na salch operacyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wierteł do wiertarki, rozwiertaków ręcznych, podajników automatycznych do śrub, wierteł, drutów, grotów, grotowkrętów, pokrowców sterylnych na ramię C, markerów chirurgicznych sterylnych, ablatorów artroskopowych do posiadanej elektrokoagulacji, zestawów serwet do zabiegów stawu biodrowego, kolanowego, do operacji ginekologicznych i zabiegów artroskopowych, płyt T, śrub korowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.16.22.00-5, 33.14.17.70-8, 19.52.00.00-7, 30.19.21.25-3, 19.73.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych co najmniej 3, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, a ich łączna wartość brutto wynosi minimum: dla Pakietu Nr 1 - 21.400,00 PLN, Pakietu Nr 2 - 1.700,00 PLN, Pakiet Nr 3 - 2.100,00 PLN, Pakietu Nr 4 - 13.900,00 PLN, Pakietu Nr 5 - 45.500,00PLN, Pakietu Nr 6 - 10.250,00 PLN. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają w/w warunek, jeżeli wykażą, że wykonali łącznie wymaganą liczbę dostaw o łącznej wartości brutto takiej jak podana wyżej. Jeżeli Wykonawcy będą składali ofertę na kilka pakietów, podane wyżej wartości dla tych pakietów należy odpowiednio sumować.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane, aktualne dokumenty (deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta, wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, certyfikat jednostki notyfikowanej) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.o wyrobach medycznych lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz, że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego. 2.Katalogi zawierające dokładny opis oferowanego przedmiotu zamówienia dotyczy Pakietów Nr:1,2,4,5,6.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych- Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty ( nie jest wymagane, jeśli podpisujący ofertę jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestracyjnym).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy, po uprzednim zawarciu odpowiedniego aneksu do umowy i określa warunki: a.w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach umowy - zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę -dopuszcza się możliwość zmiany ceny przedmiotu umowy, b.w przypadku obniżenia ceny dostarczanego przedmiotu umowy dopuszcza się zmianę ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego, c.w przypadku gdy umowa nie została zrealizowana jeszcze w pełnym zakresie a termin realizacji minął dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy aż do czasu zrealizowania umowy w pełnym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kutno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kutno 99-300, ul. Kościuszki 52 pokój 07d w godz. od 8 00 do 14 00 bądź pocztą po uprzednim, pisemnym wniosku złożonym na adres Zamawiającego lub złożonym faksem na nr (024) 355-81-41..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 99-300 Kutno ul. Kościuszki 52 ,Sekretariat Dyrektora SPZOZ Kutno.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pracownikiem uprawnionym do kontaktowania się z Wykonawcami oraz do udzielania wyjaśnień w godz. 800 - 1400 jest st. inspektor ds. zamówień publicznych i umów Monika Lewandowska tel./fax 0-24- 355-81-71. Adres poczty elektronicznej: m.lewandowska@szpital.kutno.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiertła do wiertarki, rozwiertaki ręczne, podajniki automatyczne do śrub, wiertła, druty, groty, grotowkręty,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowce sterylne na ramię C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Markery chirurgiczne sterylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.25-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ablator artroskopowy do posiadanej elektrokoagulacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw serwet do zabiegów stawu biodrowego, kolanowego, do operacji ginekologicznych i zabiegów artroskopowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.73.20.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyty T, Sruby korowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
- Organizowanie i wykonywanie usług opiekuńczych na terenie Miasta Kutno w miejscu zamieszkania podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kutnie w 2025 roku (MOPS.ZMA.2600.2.2024)
- Ubezpieczenie majatku i innych interesów Miasta Kutno
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do Domu Pomocy Społecznej w Kutnie, ul. Oporowska 27 od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- IMPLANTY ORTOPEDYCZNE
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do artroskopii wraz z wyposażeniem oraz przeszkoleniem personelu w NOVUM - MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawa implantów i zespoleń ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.