eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JezioranyZAKUP, DOSTARCZENIE I MONTAŻ WYPOSAZENIA DO MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W JEZIORANACH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Jeziorany: ZAKUP, DOSTARCZENIE I MONTAŻ WYPOSAZENIA DO MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W JEZIORANACH
Numer ogłoszenia: 85448 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64442 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury, ul. Konopnickiej 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 718 12 16, faks 89 718 12 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP, DOSTARCZENIE I MONTAŻ WYPOSAZENIA DO MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY W JEZIORANACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup dostawa i montaż wyposażenia do MIEJSKIEGO OSRODKA KULTURY w Jezioranach - opis i wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 1 i 2 do siwz, który jest jej integralna częścią. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony sprzęt do Miejskiego Ośrodka Kultury w Jezioranach, ul. Konopnickiej 4 11-320 Jeziorany. 3. Oferowany przez Wykonawcę sprzęt -zał nr 1 do specyfikacji muszą być fabrycznie nowe, nie starsze niż 6 miesięcy od daty produkcji. Natomiast wyposażenie zał. nr 2 muszą być nowe. 4. Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są parametrami minimalnymi wyposażenia. 5. Wykonawca wraz z wyposażeniem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu na dostarczone wyposażenie gwarancje producentów na - min. 24 miesiące. 9. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument ten winien określić warunki serwisowania gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz zamawiającego. 10. Sprzęt wymieniony w załączniku nr 1 musi spełniać określone innymi przepisami wymogi jakościowe i bezpieczeństwa (na urządzeniach umieszczone jest oznakowanie CE), natomiast na wyposażenie zał. nr 2 wymagane jest użycie materiałów spełniających normy wynikające z odrębnych przepisów. 11. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Pzp. Należy załączyć dokument/dokumenty potwierdzające, że oferta równoważna spełnia żądane parametry. 12. Zaoferowanie wyposażenia niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszym rozdziale i załączniku nr 1 i 2 do siwz będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 pkt. 2 ustawy Pzp...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne 37.00.00.00 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie: 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Suliński Andrzej, ul. Zientary-Malewskiej 2A, 10-302 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie., ul. Zientary-Malewskiej 2A,, OLSZTYN, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54274,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53650,40

  • Oferta z najniższą ceną: 53650,40 / Oferta z najwyższą ceną: 62400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.