To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-14
Straszęcin: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu Szkół Publicznych w Straszęcinie
Numer ogłoszenia: 8548 - 2015; data zamieszczenia: 14.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 250513 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Straszęcinie, Straszęcin 115, 39-218 Straszęcin, woj. podkarpackie, tel. 14 681 10 90, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Zespołu Szkół Publicznych w Straszęcinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa różnych produktów spożywczych. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I zamówienia - Produkty mleczarskie Część II zamówienia - Pieczywo świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Część III zamówienia - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne przetworzone Część IV zamówienia - Produkty drobiowe i produkty przetworzone Część V zamówienia - Warzywa i owoce mrożone Część VI zamówienia - Ryby, ryby mrożone, wędzone i przetwory z ryb Część VII zamówienia - Warzywa i owoce świeże Część VIII zamówienia - Artykuły spożywcze różne Część IX zamówienia - Jaja Część X zamówienia - Produkty gotowe mrożone 2. Szczegółowe parametry w zakresie przedmiotu zamówienia (ilości, opis) określone są w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wielkości podane w Załączniku Nr 2 są wielkościami szacunkowymi (przewidywanymi). W wyliczeniu podanych w tabelach Zamawiający opierał się na ilościach zużytych w okresie ostatnich 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany podanych wielkości z przyczyn od niego niezależnych np. absencja uczniów, zmiana stanu ilościowego wychowanków, różne plany zajęć szkolnych lub przedszkolnych (np. dodatkowe dni wolne) itp. 3. Nazwy własne, użyte w SIWZ, nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe i/lub pochodzenie artykułów spożywczych służą do określenia standardów, właściwości, jakości, walorów smakowych, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia artykuły spożywcze. Wykonawca składając ofertę może oferować artykuły spożywcze równoważne do wskazanych za pomocą znaków towarowych i/lub pochodzenia. Artykuły równoważne muszą cechować się nie gorszymi właściwościami i parametrami niż artykuły spożywcze opisane przez Zamawiającego, tj. takimi, które maja te same cechy funkcjonalne, co wskazane w SIWZ konkretne z nazwy lub pochodzenia produkty. Ich jakość nie może być gorsza od jakości określonych w specyfikacji produktów. Udowodnienie równoważności oferowanych artykułów spoczywa na Wykonawcy. 4. Zamawiający ustala następujące cechy wyrobów równoważnych: 1) gramatura oferowanego produktu równoważnego nie może być niższa 2) zaoferowane produkty równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (smak, zapach, barwa, estetyka, konsystencja); 3) wyroby równoważne muszą zawierać w swoim składzie te same surowce użyte do produkcji co wyroby wskazane w wykazie. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczał: 1) produkty, które są dopuszczone do sprzedaży, 2) artykuły niewskazujące oznak nieświeżości lub zepsucia, 3) produkty świeże, o dobrym smaku, odpowiednim okresie przydatności do spożycia dla danego produktu, 4) asortyment w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach, które będą posiadać nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), informacje w sprawie producenta (nazwie), dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze/litrażu, 5) produkty pierwszego gatunku, 6) produkty nieuszkodzone mechanicznie, spełniające wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, 7) produkty posiadające właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadały ważne terminy ważności do spożycia, 8) asortyment transportem, na swój koszt zgodnie z wymogami sanitarnymi i HACCP, w sposób zapobiegającym utracie walorów smakowych i odżywczych, 9) asortyment objęty zamówieniem do siedziby Zamawiającego: Zespół Szkół Publicznych w Straszęcinie, 39-218 Straszęcin - pomieszczenia stołówki szkolnej, oraz na własny koszt zapewni wyładunek dostawy w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 10) produkty w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością oraz realizował dostawy zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu, 11) produkty czyste, bez ziemi, piachu i brudu (dla roślin okopowych: ziemniaki, marchew, pietruszka, seler, burak itd.) 12) owoce I gatunku, odpowiednio dojrzałe, bez objawów gnicia lub zepsucia, wolne od szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, nie obite. 6. W przypadku dostarczenia przedmiotu zamówienia, który jest wadliwy lub nie spełniający warunków zamówienia, Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę, a Wykonawca dostarczy niezwłocznie przedmiot zamówienia wolny od wad i spełniający wymogi Zamawiającego. 7. Nazwa dostarczonego artykułu na fakturze musi być zgodna z nazwą na opakowaniu i z nazwą w formularzu oferty. Również cena wykazana na fakturze musi być zgodna z ceną z formularza ofertowego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia Wykonawcy zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia, które nie zostało określone w formularzu oferty. W przypadku zlecenia przez Zamawiającego zamówienia, o którym mowa powyżej Wykonawca przedstawi kalkulację kosztów jego dostarczenia. Kalkulacja kosztów wymaga akceptacji Zamawiającego przed przyjęciem zlecenia przez Wykonawcę do realizacji. 9. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego w formie telefonicznej przynajmniej na dzień przed planowana dostawą. 10. Zapłata nastąpi w terminie nie krótszym niż 30 dni od dnia prawidłowo wystawionej faktury.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.15.00 - Produkty drobiowe 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.31.10.00 - Ryby 03.22.10.00 - Warzywa 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 03.14.25.00 - Jaja 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa ROLMLEK Marek Duchalski Spółka Jawna, ul. Racławicka 17,, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29185,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32392,82
Oferta z najniższą ceną: 32392,82 / Oferta z najwyższą ceną: 45580,21
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ANKA" ZNAMIROWSKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"ANKA" ZNAMIROWSKA SPÓŁKA JAWNA
- ANKA A. Znamirowska, G. Korcik Spółka Jawna, Bogoniowice 75B, 33-190 Ciężkowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11385,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11086,90
Oferta z najniższą ceną: 11086,90 / Oferta z najwyższą ceną: 15163,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne przetworzone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. OLIMPEX Sp. z o.o., ul. Ciasna 12, 35-232 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31002,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30709,84
Oferta z najniższą ceną: 30709,84 / Oferta z najwyższą ceną: 50340,71
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Produkty drobiowe i produkty przetworzone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. OLIMPEX Sp. z o.o., ul. Ciasna 12, 35-232 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29643,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31484,33
Oferta z najniższą ceną: 31484,33 / Oferta z najwyższą ceną: 38803,53
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Warzywa i owoce mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PRIMA" BĄK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PRIMA" BĄK SPÓŁKA JAWNA
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PRIMA Bąk Spóła Jawna, ul. Głowackiego 27, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12001,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11201,40
Oferta z najniższą ceną: 11201,40 / Oferta z najwyższą ceną: 15248,11
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Ryby, ryby mrożone, wędzone i przetwory z ryb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERESA KLUSKA "TEANEX"FIRMA HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
TERESA KLUSKA "TEANEX"FIRMA HANDLOWA
- Firma Handlowa Teanex, ul. Warszawska 22, 32-830 Wojnicz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5522,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5829,60
Oferta z najniższą ceną: 5829,60 / Oferta z najwyższą ceną: 7171,92
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Warzywa i owoce świeże
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa SAD Zofia Drągowska-Gąsior, Rudna Wielka 283, 36-054 Mrowla, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17510,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17581,17
Oferta z najniższą ceną: 17581,17 / Oferta z najwyższą ceną: 17581,17
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Artykuły spożywcze różne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NCK Sp.z o.o., Straszęcin 71, 39-218 Straszęcin, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21889,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29964,10
Oferta z najniższą ceną: 29964,10 / Oferta z najwyższą ceną: 29964,10
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Jaja świeże
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowa SAD Zofia Drągowska-Gąsior, Rudna Wielka 283, 36-054 Mrowla, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3987,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4033,26
Oferta z najniższą ceną: 4033,26 / Oferta z najwyższą ceną: 4033,26
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Produkty gotowe mrożone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PRIMA" BĄK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "PRIMA" BĄK SPÓŁKA JAWNA
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PRIMA Bąk Spółka Jawna, ul. Głowackiego 27, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8646,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9241,89
Oferta z najniższą ceną: 9241,89 / Oferta z najwyższą ceną: 11901,13
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.