eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn." Przebudowa drogi powiatowej nr 4324E Będków - Ujazd na odcinku Będków -Rosocha

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85511 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Tomaszów Mazowiecki: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: " Przebudowa drogi powiatowej nr 4324E Będków - Ujazd na odcinku Będków -Rosocha
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66799


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, krajowy numer identyfikacyjny 59064845100000, ul. ul. Św. Antoniego 41, 97200 Tomaszów Mazowiecki, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 447 242 127, faks 44 725 28 01, e-mail zamowienia@powiat-tomaszowski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-tomaszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: " Przebudowa drogi powiatowej nr 4324E Będków - Ujazd na odcinku Będków -Rosocha

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.272.19.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 4324E Ujazd - Będków na odcinku Będków - Rosocha , poprzez ustanowionego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (dalej: INI) w specjalności drogowej. 2.1.2. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z: a) przepisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na jego podstawie, oraz zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, b) dokumentacji technicznej (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót), kosztorysy, c) umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych, d) wymagań Zamawiającego. W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego: a) Wykonawca będzie realizował zamówienie poprzez ustanowionego inspektora nadzoru inwestorskiego, przy czym zapewni ciągłość świadczonej usługi w przypadku nieobecności inspektora nadzoru inwestorskiego poprzez ustanowienie nowego inspektora nadzoru o nie mniejszych kwalifikacjach niż pierwotnie ustanowiony -zastępowany inspektor nadzoru inwestorskiego. b) Wykonawca poprzez ustanowionego inspektora nadzoru inwestorskiego będzie wykonywał czynności określone w art. 25 i 26 ustawy z 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 290 ze zm.) oraz inne określone przez Zamawiającego. c) Wykonawca i inspektor nadzoru inwestorskiego, zobowiązany jest do: wykonywania powierzonych czynności sumiennie i fachowo, czuwania w imieniu i na rachunek Zamawiającego nad prawidłową realizacją umowy zawartej na wykonawstwo robót oraz ochrony interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru, przestrzegania bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego i informowania go o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót. 2.1.3. Do obowiązków Wykonawcy i ustanowionych przez niego inspektorów nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: a) zapoznanie się z dokumentacją techniczną (projekty, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót) kosztorysy, umową zawartą z wykonawcą robót nadzorowanego zadania, b) udostępnienie numeru telefonu komórkowego INI umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt, w razie konieczności codzienny telefoniczny kontakt z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, c) udział INI w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót budowlanych, d) reprezentowanie Inwestora/Zamawiającego na budowie/miejscu prowadzenia robót poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, e) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, przez co rozumie się co najmniej sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy/robót odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów), dotyczących dostarczonych materiałów, urządzeń, stosowanych metod i technologii. INI dokonuje ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. W razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w razie zastrzeżeń dotyczących jakości materiału, urządzenia przewidzianego do wbudowania, inspektor nadzoru inwestorskiego ma obowiązek żądania od wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia ekspertyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału, urządzenia, jak również niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałym fakcie, f) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego, g) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych robót budowlanych, w tym uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego, h) zgłaszanie projektantowi oraz Zamawiającemu zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień lub rozstrzygnięć, i) pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość i poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych oraz o zaistnieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, j) rozstrzyganie z kierownikiem budowy/robót w porozumieniu z nadzorem autorskim wątpliwości natury technicznej, powstałych w trakcie realizacji robót, k) pobyt na placu budowy/miejscu prowadzenia robót, w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór, w tym: - obligatoryjna minimalna ilość pobytów kontrolnych na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, do wypełnienia przez ustanowionego inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, w ciągu każdego tygodnia, w okresie realizacji zamówienia (tj. od dnia przekazania wykonawcy robót placu budowy/miejsca realizacji robót, do dnia zgłoszenia przez wykonawcę robót nadzorowanego zadania do odbioru końcowego) - ............ pobyty(-ów)/tydzień (zostanie wypełnione zgodnie z ofertą wybranego Wykonawcy nadzoru inwestorskiego), Uwaga: Weryfikacja wypełnienia przez INI ilości pobytów kontrolnych nie będzie prowadzona w tygodniu przekazania wykonawcy robót placu budowy/miejsca realizacji robót, oraz w tygodniu zgłoszenia przez wykonawcę robót nadzorowanego zadania do odbioru końcowego. Pobyty muszą być wykonywane w różnych dniach ( nie dopuszcza się przyjmowania za wypełnienie obowiązku poprzez wykonanie dwóch lub więcej pobytów w ramach tego samego dnia) - nie dotyczy tygodni w których występują dni świąteczne, dni ustawowo wolne od pracy, w tym niedziele i święta (zgodnie z Ustawą z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy, t.j. Dz.U. 2015, poz.90), wówczas dla wypełnienia ilości pobytów niezbędne będzie ich kumulowanie w poszczególne dni. oraz - dodatkowe pobyty na budowie/miejscu prowadzenia robót nadzorowanego zadania, na każde wezwanie Zamawiającego oraz w sytuacjach problematycznych (problemy związane z realizacją robót) i/lub nagłych i/lub awaryjnych oraz w trakcie odbioru końcowego, a także w sytuacjach, gdy wyczerpany został limit tygodniowych obligatoryjnych pobytów kontrolnych, a obecność inspektora nadzoru inwestorskiego jest niezbędna dla zapewnienia właściwego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi pracami, Obecność INI będzie potwierdzał wpisem do roboczego dziennika budowy - założonego m.in. w celu możliwości weryfikacji pobytów INI. l) uczestnictwo w naradach z Zamawiającym, po uprzednim ustaleniu terminu; miejsce narad: plac budowy/miejsce prowadzenia robót lub siedziba Zamawiającego , m) w przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projektową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wykonywaniu lub prowadzeniu robót, Wykonawca zwraca na to uwagę kierownikowi budowy/robót, dokonując stosownego wpisu w dzienniku budowy, żąda dokonania poprawek, zgłasza pisemnie Zamawiającemu oraz jeśli jest to konieczne, wstrzymuje wykonanie robót, n) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów, urządzeń, odpadów, uporządkowania miejsc składowania, o) uczestniczenie podczas ewentualnych kontroli nadzorowanego zadania jako doradca techniczny, p) udział w rozstrzyganiu roszczeń i sporów, q) sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych dokumentów oraz badań, niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, r) sprawdzanie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej przedkładanej przez wykonawcę robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczej, s) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót w dokumentach rozliczeniowych przekazywanych przez wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu, t) dokonywanie rozliczeń budowy na żądanie i według wskazań Zamawiającego, w tym ewentualnych zamówień i robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych, 2.1.4. Nadzór obejmuje również wszelkie ewentualne roboty, zamówienia dodatkowe i uzupełniające oraz roboty zamienne. 2.1.5. Wykonawca i INI nie może samodzielnie podejmować decyzji mających wpływ na wzrost kosztów nadzorowanego zadania inwestycyjnego, jak również nie jest upoważniony do zlecania zamówień i robót dodatkowych, uzupełniających, zamiennych, bez zgody Zamawiającego, z wyjątkiem robót, których wykonanie jest niezbędne w celu likwidacji istniejącego stanu zagrożenia życia lub mienia. 2.1.6. Bez pisemnej zgody Zamawiającego, pod rygorem nieważności, Wykonawca i INI nie jest upoważniony do wprowadzania zmian skutkujących zmianą warunków umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych. W przeciwnym wypadku Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane zmianami tak wprowadzonymi, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego, 2.1.7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawodowej. Udokumentowane błędy lub naruszenie zasad wiedzy technicznej lub praktyki zawodowej może skutkować rozwiązaniem przez Zamawiającego niniejszej umowy z winy Wykonawcy. 2.1.8. Wykonawca INI zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę/miejsce prowadzenia robót lub na miejsce narad. 2.1.9. Wykonawca i ustanowiony przez niego inspektor nadzoru zobowiązani są do: wykonywania powierzonych czynności sumiennie i fachowo, ochrony interesów Zamawiającego we wszystkich przejawach nadzoru. 2.1.10. Wykonawca odpowiada za własne działania i zaniechania oraz za działania i zaniechania osób z pomocą których zobowiązanie wykonuje. 2.1.11. Wykonawca i ustanowiony przez niego inspektor nadzoru inwestorskiego ponoszą pełną i wyłączną odpowiedzialność za prawidłową kontrolę nadzorowanych robót oraz za prawidłowe zrealizowanie robót przez wykonawcę robót. 2) Informacje o inwestycji będącej przedmiotem nadzoru inwestorskiego. 1) Adres inwestycji: droga powiatowa nr 4324E Ujazd - Będków na odcinku Będków - Rosocha 2) Miejsce narad: j.w. lub siedziba Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Św. Antoniego 41. 3) Z zakresem inwestycji można zapoznać się a) pod adresem: http://bip.powiat-tomaszowski.pl/content.php?cms_id=2095 w postępowaniu : "Przebudowa drogi powiatowej nr 4324E Ujazd Będków na odcinku Bedków - Rosocha" oznaczenie sprawy IZP.272.11.2017 lub b) w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Świętego Antoniego 41 pok. 221 w godzinach 7.30 - 15.30 . 3. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia dotyczącego obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, wskazał w ofercie (formularzu ofertowym) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom wraz z podaniem firm Podwykonawców. 3) Dopuszcza się na etapie realizacji zamówienia możliwość dokonania zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT11800.00
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Damian Leśniak, , ul. Rubinowa 30, 97-400, Bełchatów, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4600.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22127.70
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.