eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Budowa boisk wielofunkcyjnych ze sztuczną nawierzchnią w SP 15 i Parku Sowińskiego w Zielonej Górze w ramach zadań inwestycyjnych Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią przy szkole Podstawowej nr 15 , Budowa osiedlowego boiska sportowego w obrębie starówk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Zielona Góra: Budowa boisk wielofunkcyjnych ze sztuczną nawierzchnią w SP 15 i Parku Sowińskiego w Zielonej Górze w ramach zadań inwestycyjnych Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią przy szkole Podstawowej nr 15 , Budowa osiedlowego boiska sportowego w obrębie starówki-parku Sowińskiego.
Numer ogłoszenia: 85558 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk wielofunkcyjnych ze sztuczną nawierzchnią w SP 15 i Parku Sowińskiego w Zielonej Górze w ramach zadań inwestycyjnych Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią przy szkole Podstawowej nr 15 , Budowa osiedlowego boiska sportowego w obrębie starówki-parku Sowińskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk wielofunkcyjnych ze sztuczną nawierzchnią w SP 15 i Parku Sowińskiego w Zielonej Górze w ramach zadań inwestycyjnych Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią przy Szkole Podstawowej nr 15 , Budowa osiedlowego boiska sportowego w obrębie starówki-parku Sowińskiego poprzez realizację następujących zadań. 3.1.1. Zadanie I - Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią przy Szkole Podstawowej nr 15; 3.1.2. Zadanie II - Budowa osiedlowego boiska sportowego w obrębie starówki-parku Sowińskiego. 3.2. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania I: a. roboty rozbiórkowe i ziemne; b. odwodnienie - rowy drenażowe ( l=2x45,2m); c. boisko wielofunkcyjne do piłki ręcznej, siatkówki i koszykówki (924,0m2); d. podbudowa tłuczniowo - bitumiczna, e. nawierzchnia poliuretanowa gr.13mm, f. wyposażenie boiska ( kpl. do piłki ręcznej oraz 2 kpl. do siatkówki i koszykówki); g. zagospodarowanie terenu; - opaski i ciągi komunikacyjne (190m2), - elementy małej architektury i zieleń, - piłkochwyty ( h=5,0m i l=2x23,0m), ogrodzenia systemowe z siatki (h=3,0m, l=2x45,0m); h. zasilanie i oświetlenie boiska; - projektory 400W (szt.12), - słupy h=10m, (szt.6), - projektor oświetlenia dozorowego boiska 250W ( 1 szt.). 3.2.1. Rodzaj nawierzchni: Poliuretanowa: Bezspoinowa, przepuszczalna dla wody, dwuwarstwowa nawierzchnia sportowa o łączne grubości min.13mm (11+2). Warstwa nośna nawierzchni( ~11mm) układana maszynowo, warstwa użytkowa (~2mm) wykonana metodą wysokociśnieniowego natrysku dwuskładnikowego systemu poliuretanowego uzupełnionego granulatem EPDM frakcji 0,5- 1,5mm. Kolorystyka nawierzchni - czerwona i zielona, linie - białe i żółte, malowane specjalistyczną farba poliuretanową. 3.2.2. Główne parametry oferowanej nawierzchni nie gorsze niż: 1. wytrzymałość na rozciąganie - 0,7Mpa 2. wytrzymałość na rozdzieranie - 90N 3. wydłużenie względne przy rozciąganiu - 50% 4. ścieralność - 0,10mm 5. twardość w skali Shore a A - 65 st . 3.3. Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania II: a. roboty przygotowawcze i ziemne; b. odwodnienie - rowy chłonne pod konstrukcją (l=155m), koryta ściekowe betonowe (43m); c. boisko wielofunkcyjne do piłki ręcznej i koszykówki (880,0m2); - podbudowa tłuczniowo bitumiczna, - nawierzchnia z trawy syntetycznej wys.20mm, d. wyposażenie boiska do piłki ręcznej i koszykówki; e. zagospodarowanie terenu; - opaski i ciągi komunikacyjne (118,5m2), - elementy małej architektury i zieleń, - piłkochwyty ( h=5,0m i l=2x23,0m), ogrodzenia systemowe z siatki (h=3,0m, l=86,6m); f. zasilanie i oświetlenie boiska; - projektory 400W , szt.12, - słupy h=10m, szt.6, 3.3.1. Rodzaj nawierzchni: Sztuczna trawa: Trawa syntetyczna polipropylenowa dla boisk wielofunkcyjnych, przepuszczalna dla wody, odporna na mróz i wysokie temperatury, ustabilizowane UV , bez skutków ubocznych dla środowiska naturalnego. 3.3.2 Parametry nawierzchni boiska: 1. wysokość włosa (włókien) - min. 20mm 2. wysokość trawy - min.22mm 3. rodzaj włókien - polipropylenowe 4. gęstość trawy - min.40.000 m2 5. ciężar włókna - min. 8000 Dtex 6. przepuszczalność wody - min. 60l/m2 6. kolor trawy zielony i czerwony( ceglasty) 7. linie o szer. 5cm, białe i żółte 8. wypełnienie - suszony piasek kwarcowy o granulacji 0,4-0,8mm w ilości zgodnej z technologią przyjętej trawy 3.4. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowaną przez KOMEKSBUD S.C. dokumentację projektową oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik Nr 11 dla zadania I i załącznik Nr 12 dla zadania II do niniejszej SIWZ. 3.5. Lokalizacja boisk: a. Szkoła Podstawowa nr 15, ul. Lisia 37- zadanie I; b. Park Sowińskiego, dz. 54 przez 11 - zadanie II. 3.6. Wykonawca załączy do oferty kartę technologiczną wraz z autoryzacją producenta zastosowanego systemu nawierzchni umożliwiające dokonanie oceny zgodności oferowanego wyrobu z wymaganiami stawianymi w SIWZ. 3.7. Wyszczególnienie prac zawierają przedmiary ofertowe stanowiące załączniki Nr 10A i Nr 10 B do SIWZ. 3.8. Na podstawie przedmiarów robót stanowiących załączniki Nr 10A i Nr 10B do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest wykonać kosztorysy ofertowe w układzie - ilość przedmiarowa x cena jednostkowa = wartość w polskich złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, które są nierozłącznym elementem tabeli zbiorczej. 3.9. Wyszczególnienie elementów stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót zawierają Zbiorcze Tabele Elementów Rozliczeniowych stanowiące załączniki do SIWZ Nr 8A i Nr 8B ,sporządzone na podstawie wykonanych kosztorysów ofertowych dla każdego boiska . Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia. 3.10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 3.11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji poszczególnych zadań, zawierający podział na poszczególne zadania i terminy ich realizacji , stanowiący załącznik do umowy. 3.12. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.13. Obowiązki Wykonawcy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia: a. organizacja, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b. pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; d. wykonanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz mapy geodezyjnej; e. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; f. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; g. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; h. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: Zadanie I - 9.450,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych); Zadanie II - 9,650,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 8.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 8.1.1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz.1118- tekst jednolity z późn. zm.): 1) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń , potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego; 2) kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i energoenergetycznych, potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego. b.1 zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, licząc od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej dwie roboty budowlane każda w zakresie wykonania boiska z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni powyżej 800m2, potwierdzone dokumentami , że zostały wykonana należycie dotyczy zadania I ; b.2 zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, licząc od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, co najmniej dwie roboty budowlane każda w zakresie wykonania boiska z nawierzchnią ze sztuczną trawą o powierzchni powyżej 800m2, potwierdzone dokumentami , że zostały wykonana należycie dotyczy zadania II ; c. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia dotyczy zadania I: 1) rozkładarka mas poliuretanowych - minimum 1 szt.; 2) mieszarka - minimum 2 szt.; 3) natryskarka - minimum 1 szt. 8.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.4) - 6.1.12) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Dokumenty lub oświadczenia: 9.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9) w celu potwierdzenia, że oferowany system nawierzchni odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego dołączą opis - kartę technologiczną wraz z autoryzacją producenta zastosowanego systemu nawierzchni zgodnie z punktem 3.6 SIWZ; 10) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.b SIWZ; 11) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika Nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.a 1) i 2) SIWZ; 12) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.1.a SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1.a 1) i 2) SIWZ; 13) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika Nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. c 1), 2) i 3) SIWZ; 14) dokładnie wypełnione Zbiorcze Tabele Elementów Rozliczeniowych (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 8A i Nr 8B do SIWZ ( z załączonym kosztorysem ofertowym wykonanym na podstawie załączonego przedmiaru robót dla każdego boiska); 15) kosztorysy ofertowe (w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) wykonane na podstawie przedmiarów robót wg załączników Nr 10A i Nr 10B do SIWZ ( dla zadania I i zadania II); 16) zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 9A i Nr 9B do SIWZ( dla zadania I i zadania II; 17) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. 9.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 9.2.1. pkt 6.1.5) i 6.1.8) SIWZ składa dokumenty wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2.2. pkt 6.1.6) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2.3. pkt 6.1.7) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.2.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 9.2. SIWZ, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1. Wymienione w pkt 6 SIWZ dokumenty lub oświadczenia muszą być załączone do oferty. 2. Składane dokumenty musza być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.5) - 6.1.9) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej wiarygodności. WYKONAWCA, KTÓRY SKŁADA OFERTĘ NA WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA, PRZEDSTAWIA JEDEN KOMPLET DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ( TZW. PODMIOTOWYCH ZGODNIE Z PKT. 6 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra Biuro Zamówień Publicznych ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra Fax nr 068 456 44 55.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra , 65-424 Zielona Góra ul. Podgórna 22, pokój 407..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią przy szkole Podstawowej nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią przy szkole Podstawowej nr 15 Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania I: a. roboty rozbiórkowe i ziemne; b. odwodnienie - rowy drenażowe ( l=2x45,2m); c. boisko wielofunkcyjne do piłki ręcznej, siatkówki i koszykówki (924,0m2); d. podbudowa tłuczniowo - bitumiczna, e. nawierzchnia poliuretanowa gr.13mm, f. wyposażenie boiska ( kpl. do piłki ręcznej oraz 2 kpl. do siatkówki i koszykówki); g. zagospodarowanie terenu; - opaski i ciągi komunikacyjne (190m2), - elementy małej architektury i zieleń, - piłkochwyty ( h=5,0m i l=2x23,0m), ogrodzenia systemowe z siatki (h=3,0m, l=2x45,0m); h. zasilanie i oświetlenie boiska; - projektory 400W (szt.12), - słupy h=10m, (szt.6), - projektor oświetlenia dozorowego boiska 250W ( 1 szt.). 3.2.1. Rodzaj nawierzchni: Poliuretanowa: Bezspoinowa, przepuszczalna dla wody, dwuwarstwowa nawierzchnia sportowa o łączne grubości min.13mm (11+2). Warstwa nośna nawierzchni( ~11mm) układana maszynowo, warstwa użytkowa (~2mm) wykonana metodą wysokociśnieniowego natrysku dwuskładnikowego systemu poliuretanowego uzupełnionego granulatem EPDM frakcji 0,5- 1,5mm. Kolorystyka nawierzchni - czerwona i zielona, linie - białe i żółte, malowane specjalistyczną farba poliuretanową. 3.2.2. Główne parametry oferowanej nawierzchni nie gorsze niż: 1. wytrzymałość na rozciąganie - 0,7Mpa 2. wytrzymałość na rozdzieranie - 90N 3. wydłużenie względne przy rozciąganiu - 50% 4. ścieralność - 0,10mm 5. twardość w skali Shore a A - 65 st ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa osiedlowego boiska sportowego w obrębie starówki-parku Sowińskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa osiedlowego boiska sportowego w obrębie starówki-parku Sowińskiego. Zakres przedmiotu zamówienia : a. roboty przygotowawcze i ziemne; b. odwodnienie - rowy chłonne pod konstrukcją (l=155m), koryta ściekowe betonowe (43m); c. boisko wielofunkcyjne do piłki ręcznej i koszykówki (880,0m2); - podbudowa tłuczniowo bitumiczna, - nawierzchnia z trawy syntetycznej wys.20mm, d. wyposażenie boiska do piłki ręcznej i koszykówki; e. zagospodarowanie terenu; - opaski i ciągi komunikacyjne (118,5m2), - elementy małej architektury i zieleń, - piłkochwyty ( h=5,0m i l=2x23,0m), ogrodzenia systemowe z siatki (h=3,0m, l=86,6m); f. zasilanie i oświetlenie boiska; - projektory 400W , szt.12, - słupy h=10m, szt.6, 3.3.1. Rodzaj nawierzchni: Sztuczna trawa: Trawa syntetyczna polipropylenowa dla boisk wielofunkcyjnych, przepuszczalna dla wody, odporna na mróz i wysokie temperatury, ustabilizowane UV , bez skutków ubocznych dla środowiska naturalnego. 3.3.2 Parametry nawierzchni boiska: 1. wysokość włosa (włókien) - min. 20mm 2. wysokość trawy - min.22mm 3. rodzaj włókien - polipropylenowe 4. gęstość trawy - min.40.000 m2 5. ciężar włókna - min. 8000 Dtex 6. przepuszczalność wody - min. 60l/m2 6. kolor trawy zielony i czerwony( ceglasty) 7. linie o szer. 5cm, białe i żółte 8. wypełnienie - suszony piasek kwarcowy o granulacji 0,4-0,8mm w ilości zgodnej z technologią przyjętej trawy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 80.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.