eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Lublin: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK.
Numer ogłoszenia: 85568 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, faks 081 5359164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.so.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH I PAPIERU DO DRUKAREK I KSEROKOPIAREK..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Okręgowego w Lublinie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Ilość towaru objęta zamówieniem, może ulec zmniejszeniu w trakcie obowiązywania umowy w granicach 20 % wartości brutto bez wymogu odrębnej akceptacji ze strony wykonawcy. Głównym powodem, który może mieć wpływ na ewentualne zmniejszenie ilości zamawianego towaru jest prowadzenie przez zamawiającego polityki oszczędnościowej, która zmierza do efektywniejszego wykorzystania przez podległych pracowników powierzonych materiałów, które stanowią przedmiot zamówienia. Wymagania dotyczące artykułów: 1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać zamawiającemu dokładnie ten towar, który wymieniony jest w zamówieniu lub równoważny o parametrach nie gorszych od opisanego w tabeli załącznik nr 1 siwz. 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca podał w ofercie cenę jednostkową netto oraz wartości netto i brutto artykułów. Wartość netto należy rozumieć jako iloczyn ceny jednostkowej netto i ilości danego artykułu z danej pozycji. Wartość brutto to wartość netto powiększona o kwotę podatku VAT. 3. Zamawiający wymaga załączenia do oferty specyfikacji technicznej oferowanego papieru wystawionej przez producenta (dotyczy to papieru do drukarek wymienionego w zał. nr 1 do SIWZ na pozycji 128, 129 i 130). 2.2 Wymagania dotyczące dostaw: 1. Dostawy realizowane będą w formie zamówień cząstkowych (świadczeń częściowych), zgodnie z dyspozycją (zamówieniem) Zamawiającego (zazwyczaj jeden raz w miesiącu). 2. Minimalna wartość zamawianego towaru wynosi 50,00 PLN brutto ( wynika to z braku możliwości magazynowania większej ilości towaru oraz systemu pracy instytucji , w którym konieczne są np. nagłe dostawy jakiegoś produktu ). 3. W zapotrzebowaniu określony będzie wymagany termin realizacji zamówienia cząstkowego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zapotrzebowania na zamówienie cząstkowe 2 dni przed terminem realizacji. 4. Wykonawca dostarczał będzie towar w stanie nieuszkodzonym i nienaruszonym. do magazynu Sądu Okręgowego w Lublinie przy ul. Krakowskie Przedmieście 43. 5. Koszty transportu, dostarczania towaru oraz obowiązek należytego zabezpieczenia towaru w czasie transportu spoczywa na wykonawcy. 6. Za wszelkie szkody, wady ukryte i uszkodzenia powstałe podczas transportu odpowiedzialność ponosi wykonawca, który zobowiązany będzie do wymiany uszkodzonego towaru na wolny od wad. 7. W momencie dostarczenia towaru do magazynu sądu będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym. Towar niezgodny z wymaganiami Zamawiającego nie będzie przyjmowany. 8. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych dostawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 4 dni roboczych. 9. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. Nie wyłącza to prawa zamawiającego powoływania się na ukryte wady towaru jednak bezzwłocznie od ich wykrycia. 10. Wymiana towaru wadliwego na wolny od wad następuje w terminie 4 dni roboczych od zgłoszenia przez zamawiającego. 11. W przypadku, gdy wykonawca nie będzie w stanie zrealizować zamówienia, ma obowiązek natychmiastowego powiadomienia o tym zamawiającego. 12. Zamawiający wymaga gwarancji na określone produkty zgodnie z definicją zawartą w Kodeksie Cywilnym ( art. 577 i nast. KC) oraz rękojmi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.92.30 - Koperty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.97.92 - Kalendarze 22.85.10.00 - Skoroszyty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości : 2000 zł. ( słownie: dwa tysiące zł.) przed upływem terminu składania ofert 2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium ( np. kopii przelewu; w postaci kopii gwarancji zapłaty wadium) dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji/ poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia/ odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział wykonawca który: 1. posiada uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia. 2. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie; Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie wykonał minimum 1 dostawę materiałów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek podobną do objętej przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 tys . zł. brutto w dostawach częściowych przez okres co najmniej 12 miesięcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.so.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.