eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urominTermomodernizacja budynku Zespo³u Szkó³ nr 1 w ¯urominie

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2017-05-19

Og³oszenie nr 85571 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

¯uromin: Termomodernizacja budynku Zespo³u Szkó³ nr 1 w ¯urominie
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej IV "Przej¶cie na gospodarkê niskoemisyjn±" Dzia³anie 4.2. "Efektywno¶æ energetyczna"

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 64013


Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cych

nie

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto ¯uromin, krajowy numer identyfikacyjny 130377936, ul. Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin, pañstwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 23 6572 558, faks 236 572 540, e-mail gkmizp@gmail.com
Adres strony internetowej (URL): www.zuromin.ibip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Termomodernizacja budynku Zespo³u Szkó³ nr 1 w ¯urominie

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

3.1 Przedmiot zamówienia udzielany jest w formule "zaprojektuj i wybuduj". 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku Zespo³u Szkó³ nr 1 w ¯urominie zgodnie z programem funkcjonalno u¿ytkowym (Za³±cznik nr 1 do SIWZ), audytem energetycznym (Za³±cznik nr 2 do SIWZ) oraz Wykazem robót i dokumentacji (Za³±cznik nr 3a do SIWZ, Za³±cznik nr 3b do SIWZ). Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót na podstawie programu funkcjonalno - u¿ytkowego (Za³±cznik nr 1 do SIWZ) oraz audytu energetycznego (Za³±cznik nr 2 do SIWZ), Wykazu robót i dokumentacji (Za³±cznik nr 3a do SIWZ, Za³±cznik nr 3b do SIWZ) oraz wykonanie Audytu energetycznego ex-post, 2) Wykonanie robót budowlanych, monta¿owych, instalacyjnych zgodnie z zatwierdzon± przez Zamawiaj±cego dokumentacj± projektow±. Zakres robót podzielony jest na dwa etapy: Etap I obejmuje miêdzy innymi: - Ocieplenie stropodachu szko³y - Ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej - Ocieplenie stropodachu zaplecza sali gimnastycznej - Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych szko³y - Ocieplenie stropodachu zaplecza hali sportowej - Ocieplenie ¶cian zewnêtrznych hali sportowej - - Ocieplenie stropodachu hali sportowej - Wymianê stolarki okiennej - Wykonanie dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Etap II obejmuje miêdzy innymi: - Budowê wentylacji mechanicznej - Modernizacjê instalacji c.w. w tym czê¶ciow± wymianê instalacji c.w.u. w ³azienkach w hali sportowej i ³azienkach szkolnych oraz w bloku ¿ywieniowym - Wprowadzenie Systemu Zarz±dzania Energi± - Modernizacjê o¶wietlenia z dostosowaniem do obowi±zuj±cych przepisów - Budowê instalacji fotowoltaicznej - Wykonanie dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki do SIWZ: Program Funkcjonalno-U¿ytkowy - Za³. nr 1 do SIWZ Audyt energetyczny - Za³. nr 2 do SIWZ Wykaz robót i dokumentacji - Za³±cznik nr 3a do SIWZ, Za³±cznik nr 3b do SIWZ UWAGA: Za³±czony wykaz robót i dokumentacji jest materia³em pomocniczym do wyliczenia ceny rycza³towej oferty, a ewentualne nieujête w nich elementy robót wynikaj±ce z projektu nie mog± stanowiæ podstawy do ¿±dania przez Wykonawcê dodatkowego wynagrodzenia. 3.3 Wykonawca zobowi±zany jest przed przyst±pieniem do robót przedstawiæ Zamawiaj±cemu do uzgodnienia/akceptacji projekty wykonawcze na poszczególne elementy zadania: - Projekt ocieplenia ¶cian, stropów oraz wymiany stolarki okiennej - 4 egz. wraz ze STWiOR - 2 egz; - Projekt wentylacji mechanicznej - 4 egz. wraz ze STWiOR - 2 egz; - Projekt modernizacji instalacji c.w. w tym czê¶ciowa wymiana instalacji c.w.u. w ³azienkach w hali sportowej i ³azienkach szkolnych oraz bloku ¿ywieniowym - 4 egz. wraz ze STWiOR - 2 egz; - Projekt wprowadzenie Systemu Zarz±dzania Energi± - 4 egz. wraz ze STWiOR - 2 egz; - Projekt modernizacji o¶wietlenia z dostosowaniem do obowi±zuj±cych przepisów - 4 egz. wraz ze STWiOR - 2 egz; - Projekt instalacji fotowoltaicznej - 4 egz. wraz ze STWiOR - 2 egz; 3.4 Wykonawca zobowi±zany jest po wykonaniu robót przedstawiæ Zamawiaj±cemu projekty powykonawcze na poszczególne elementy zadania okre¶lone w pkt. 3.3 oraz audyt energetycznego ex-post dla przedmiotowego zadania termomodernizacyjnego - po 2 egz. 3.5 Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia szkoleñ personelu Zamawiaj±cego w zakresie eksploatacji i konserwacji wyposa¿enia objêtego przedmiotem zamówienia. 3.6 W zakres zamówienia wchodz± wszystkie prace, czynno¶ci oraz roboty, które nale¿y zrealizowaæ by przedmiot zamówienia osi±gn±³ efekt ekologiczny, gotowo¶æ do eksploatacji, zosta³ wykonany nale¿ycie, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami i przepisami prawa, sztuk± budowlan±, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 3.7 Materia³y stosowane przez Wykonawcê podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny byæ fabrycznie nowe i odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustaw± Prawo Budowlane. 3.8 Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesiêcy. Okres rêkojmi równy jest okresowi gwarancji. 3.9 Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania Zamawiaj±cego oraz u¿ytkowników o rozpoczêciu poszczególnych etapów robót z wyprzedzeniem minimum 5 dni roboczych. 3.10 Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania dokumentacji powykonawczej robót. 3.11 Proponuje siê, aby wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a tak¿e zdoby³ na w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. 3.12 Przedmiot zamówienia bêdzie dofinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej IV "Przej¶cie na gospodarkê niskoemisyjn±" Dzia³anie 4.2. "Efektywno¶æ energetyczna"; 3.13 WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE UMOWY O PRACÊ 3.13.1 Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiaj±cy wymaga aby wszystkie prace fizyczne zwi±zane z wykonaniem wszystkich robót objêtych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r Kodeks pracy by³y wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ w/w osoby na okres od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu wykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Rodzaje czynno¶ci niezbêdnych do realizacji zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: - roboty rozbiórkowe i demonta¿owe - ocieplenie stropodachu szko³y - ocieplenie stropodachu sali gimnastycznej - ocieplenie stropodachu zaplecza sali gimnastycznej - ocieplenie ¶cian zewnêtrznych szko³y - ocieplenie stropodachu zaplecza hali sportowej - ocieplenie ¶cian zewnêtrznych hali sportowej - ocieplenie stropodachu hali sportowej - wymiana stolarki okiennej - budowa wentylacji mechanicznej - modernizacja instalacji c.w. w tym wymiana instalacji c.w.u. - wykonanie systemu zarz±dzania energi± - modernizacja o¶wietlenia - budowa instalacji fotowoltaicznej - kierowanie pojazdami - obs³uga maszyn budowlanych - wykonanie prac porz±dkowych - wykonanie innych czynno¶ci (prac fizycznych) zwi±zanych z wykonaniem bezpo¶rednio prac budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia. Wymóg nie dotyczy czynno¶ci wykonywanych przez osoby kieruj±ce budow±: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pe³ni±cych samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materia³ów budowlanych. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Poprzez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.13.2 W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.13.1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 3.13.3 Wykonawca lub podwykonawca w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy zobowi±zany jest przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu wykaz osób, które bêd± wykonywaæ czynno¶ci okre¶lone w pkt 3.13.1 wraz z o¶wiadczenie, ¿e wymienione osoby s± zatrudnione w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. O ka¿dorazowej zmianie wskazanych w wykazie osób (aktualizacji) Wykonawca lub podwykonawca zobowi±zany jest do poinformowania Zamawiaj±cego na pi¶mie przed wprowadzeniem pracownika na budowê. 3.13.4 W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.13.1 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: - o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; - za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; - po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych 3.13.5 Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.13.1 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (wzór umowy Za³±cznik nr 8 do SIWZ). Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 3.13.1 czynno¶ci. 3.13.6 W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie


II.5) G³ówny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45321000-3, 45311100-1, 45311200-2, 45332400-7, 45331200-8, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017
IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT1376979.35
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Hydrochem DGE S.A., , Ul. Rafii 22, 02-241, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy pañstwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 1628384,98
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 1628384,98
> Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 1635900,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.