To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-19
Ogłoszenie nr 85575 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.
Siemianowice Śląskie: Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 47912-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 52371-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
000515879, ul.
ul. Jana Pawła II
10,
41-100
Siemianowice Śląskie, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
327 605 200, faks
327 605 280, e-mail
ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RK.271.13.2017, ZP.rp.22.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 Części. 2.1. Przedmiotem części 1 będzie: sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części 1 określa Dodatek nr 3 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia dotycząca części 1, odbywać się będzie w maksymalnie 7 częściowych zamówieniach, wg częściowych zleceń Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 8 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Ilości zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 3 do SIWZ, do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. 2.2. Przedmiotem części 2 będzie: sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do części 2 określa Dodatek nr 4 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia dotycząca części 2, odbywać się będzie w maksymalnie 7 częściowych zamówieniach, wg częściowych zleceń Zamawiającego określających ilość i rodzaj zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych, w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednak nie dłuższym niż 8 dni roboczych od złożenia zlecenia przez Zamawiającego. Ilości zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych zostały określone szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamawianych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż niewykorzystane ilości narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych z umowy, umożliwią Zamawiającemu zakup innych narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych zawartych w formularzu cenowym stanowiącym Dodatek nr 4 do SIWZ, do wysokości maksymalnego wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy i wynikającego z umowy. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej wybranych części (także na całość zamówienia). 4. Narzędzia oraz materiały malarskie i budowlane mają być dostarczone, rozładowane i wniesione do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych znajdującego się na ulicy Wyzwolenia w Siemianowicach Śląskich w odniesieniu do Części 1 oraz do magazynu znajdującego się na ulicy Wyzwolenia 19a i 19b w Siemianowicach Śląskich w odniesieniu do Części 2. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ w odniesieniu do części 1 i części 2 zamówienia). 6. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
44510000-8
Dodatkowe kody CPV:
44512000-2,
44800000-8,
44190000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45576.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 41452.99 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Sukcesywna dostawa narzędzi, materiałów malarskich i budowlanych na potrzeby Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT74059.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 68665.54 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Jednorazowa dostawa wyposażenia medycznego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Fryderyka Chopina w Siemianowicach Śląskich w 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Siemianowicach Śląskich ul. Michałkowicka 15 w 2025 r.
- Sprzątanie pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 4 w Siemianowicach Śląskich w roku 2025
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.