Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Żory: Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Ośrodka Rekreacyjno-Wypoczynkowego MOSiR Żory
Numer ogłoszenia: 85586 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach, ul. Wolności 36A, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4341751, fax 032 4341547.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Ośrodka Rekreacyjno-Wypoczynkowego MOSiR Żory.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru w budynku Ośrodka Rekreacyjno-Wypoczynkowego MOSiR Żory, który będzie kompatybilny z systemem monitoringu pożaru obsługiwanym przez Państwową Straż Pożarną w Żorach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) dokumentacja projektowa, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5A. Warunki Zamawiającego: 1)Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną osobę w celu obsadzenia stanowiska niezbędnego do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w branży: elektrycznej 2) Wykonanie w ostatnich 5 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie) co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia opisany w pkcie 3 SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawców, wymienione w pkcie 6.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp, w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 należy złożyć: 1) oświadczenie zawarte w druku oferty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy pzp, 2) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopią uprawnień budowlanych (w branży: elektrycznej) i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia opisany w pkcie 3 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 2 do oferty, 4) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 3 do oferty, 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, spółki cywilne załączają umowy spółki - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty, 6) oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty, 7) oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opatrzone datą sporządzania oferty - dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty, 6.B) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie Wykonawca winien przedłożyć w postępowaniu zawiera również druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 6.C) Oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki: 1) zawierać pełnomocnictwo dla osób reprezentujących wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i ewentualnie w czynnościach zawarcia umowy. Z pełnomocnictwa powinna wynikać wola wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być zgodne z przepisami Kodeksu Cywilnego. 2) zawierać dokumenty wymienione w pkcie 6 A ppkt 1, 5, 6, i 7 od każdego podmiotu, natomiast dokumenty wymienione w pkcie 6A ppkt 2, 3 i 4, które to winien złożyć, co najmniej jeden z podmiotów, 3) Zamawiający przy ocenie spełniania warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie, 4) musi być podpisana tak, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, 5) oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów, winna wskazywać adres Wykonawcy lub Wykonawców, na który Zamawiający będzie kierował korespondencję w sprawie zamówienia publicznego, 6) podmioty gospodarcze występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, 7) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, to przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji (od 3 do 5 lat) - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl, w menu: jednostki organizacyjne/Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji/Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Żorach, 44-240 Żory, ul. Wolności 36A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 12:00, miejsce: SEKRETARIAT MOSiR ŻORY, 44-240 ŻORY, UL. WOLNOŚCI 36 A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Usługa przygotowania, transportu i dostarczania posiłków na Oddziały Szpitalne
- Usługa obejmująca kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku i terenie przyległym do budynku sądu oraz czynności rzemieślnicze wykonywane przez pracownika gospodarczego
- Budowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 16 w Żorach przy ul. Osińskiej 50
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Regów Stary
- Budowa instalacji klimatyzacyjnej dla pomieszczeń biurowych znajdujących się na drugim piętrze budynku Ratusza ul. Rynek 3, 12-250 Orzysz
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
- Odnawialne źródła energii na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody w Pątnowie oraz w budynkach użyteczności publicznej w gminie Pątnów
- Poprawa efektywności energetycznej poprzez termomodernizację i wymianę źródeł ciepła w budynkach socjalnych przy ul. Zawodzie w Przasnyszu - II postępowanie.
- Rewaloryzacja budynku ekspozycyjnego Muzeum Szlachty Mazowieckiej na ulicy Warszawskiej 61 w Ciechanowie- etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.