eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu Przebudowa układu drogowego wysp Łasztowni i Kępy Parnickiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Szczecin: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu Przebudowa układu drogowego wysp Łasztowni i Kępy Parnickiej.
Numer ogłoszenia: 85592 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Wydział Inwestycji Miejskich, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4223178, fax 091 4553609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu Przebudowa układu drogowego wysp Łasztowni i Kępy Parnickiej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z przygotowaniem, zarządzaniem, kontrolą , rozliczeniem i nadzorem nad realizacją robót budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadania inwestycyjnego Przebudowy układu drogowego wysp Łasztowi i Kępy Parnickiej, które realizowane będzie wg warunków FIDIC.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 31.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże iż dysponuje co najmniej po jednej osobie na każde wymienione poniżej stanowisko (chyba, że osoby te posiadają łącznie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe na więcej niż jedno stanowisko): 1. Inżynier lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy niniejszego zamówienia Wymagane kwalifikacje: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi lub uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowalnej bez ograniczeń. Wymagane doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 10 letnie doświadczenie zawodowe w branży budowlanej. Doświadczenie na stanowiskach: Inżynier Kontraktu lub Inżynier Rezydent na co najmniej jednej inwestycji komunikacyjnej realizowanej na terenie Polski wg zasad FIDIC, przy udziale środków finansowych pochodzących z Unii Europejskiej. Przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.Inspektor nadzoru robót drogowych i torowych Wymagane kwalifikacje: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych. 3. Inspektor nadzoru robót mostowych Wymagane kwalifikacje: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych. 4.Inspektor lub Inspektorzy nadzoru robót sanitarnych Wymagane kwalifikacje: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wod.-kan., sieci gazowych, sieci cieplnych bez ograniczeń; przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych. 5.Inspektor lub Inspektorzy nadzoru robót elektrycznych i trakcji tramwajowej Wymagane kwalifikacje: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektroenergetycznych bez ograniczeń; przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5- letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych. 6.Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych. Wymagane kwalifikacje: Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń; przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymagane doświadczenie zawodowe: Nie mniej niż 5- letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej opisanych stanowisk jeżeli którakolwiek z przewidzianych osób posiada łącznie wymagane przez zamawiającego kwalifikacje i doświadczenie zawodowe. b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi podobne do usługi objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną zamawiający uzna: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, Inżyniera Rezydenta na inwestycjach komunikacyjnych tj. budowa lub przebudowa układu drogowego wraz z infrastrukturą techniczną , realizowanych wg procedur FIDIC. Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę , na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia o których mowa w pkt 1. ppkt 5a) oraz dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego aktualne na dzień składania ofert. 5) Wykaz wykonanych usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty np. referencje, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie ; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chaper=11710

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Szczecin, Wydział Inwestycji Miejskich, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, pok. 150E, tel. 091 42 45 479 ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Szczecin, Wydział Inwestycji Miejskich, pl. Armii Krajowej 1, Szczecin , pok. 149D - sekretariat WIM.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.