To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-19
Ogłoszenie nr 85619 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.
Pszczyna: Wycinka drzew z pasa drogowego dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 64083-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, krajowy numer identyfikacyjny
27629196300000, ul.
ul. Sygietyńskiego
20,
43200
Pszczyna, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 212-80-68, faks
32 212-80-69, e-mail
pzd.pszczyna@gmail.com
Adres profilu: www.pzd.powiat.pszczyna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wycinka drzew z pasa drogowego dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZD.ZP.271.1.11.217
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wycinka drzew w ciągu dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna tj. drzew rosnących w pasie dróg wojewódzkich w ilości 35 szt. z jednoczesnym frezowaniem odziomków pni po wyciętych drzewach oraz zrąbkowaniem gałęzi i konarów z koron wyciętych drzew, objętych zgodą na wycinkę wydaną decyzjami: - Burmistrza Pszczyny OŚR.6131.2.2017 - Wójta Gminy Suszec GKŚ.6131.3.1.2017 - Wójta Gminy Pawłowice OSR.6131.00012.2017 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Kosztorys ślepy stanowiący Formularz nr 2 do SIWZ. 4.5.1. Zamawiający wskazuje następujące czynności które muszą być realizowane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy: - roboty w zakresie sprzątania terenu po przeprowadzonej wycince drzew. 4.5.2. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób wykonujących czynności wym. w pkt. 4.5.1. SIWZ na podstawie umowy o pracę tj. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu osób zgodnie z wymogami zawierające dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, ilość zatrudnionych osób wykonujących te czynności oraz podpisane przez osoby uprawnione. 4.5.3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia w zakresie wymienionym w pkt. 4.5.1. jest wykonywany przez osoby będące pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. - Kodeks pracy tj. kopie umów o pracę w których wykonawca/podwykonawca dokona stosownej anonimizacji danych osobowych w zakresie informacji nie wymaganych przez zamawiającego. 4.5.4. w przypadku niezastosowania się do obowiązków z pkt. 4.5.2., 4.5.3. Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kar umownych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT13430.52 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12002.26 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Dostosowanie pomieszczeń VIII i IX piętra budynku Szpitala Joannitas w Pszczynie przy ul. Antesa 11 w Pszczynie dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno- Opiekuńczego
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- ZP/14/2025_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
- "Rozbudowa ul. Jelenia w Jankowicach"
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.