eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnaUsługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone podopiecznym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudnej w miejscu zamieszkania, na terenie Gminy Rudna świadczone od 01.02.2008r. do 31.12.2008r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Rudna: Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone podopiecznym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudnej w miejscu zamieszkania, na terenie Gminy Rudna świadczone od 01.02.2008r. do 31.12.2008r.
Numer ogłoszenia: 8561 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rudnej, Pl. Zwycięstwa 5, 59-305 Rudna, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 7246851, fax 0-76 7246850.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.rudna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone podopiecznym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudnej w miejscu zamieszkania, na terenie Gminy Rudna świadczone od 01.02.2008r. do 31.12.2008r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone podopiecznym Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudnej w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Rudna. Usługi opiekuńcze obejmują: pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zleconą przez lekarza pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kontaktów z otoczeniem. Specjalistyczne usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi są to usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje również specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Usługi świadczone są od poniedziałku do niedzieli łącznie ze świętami w godzinach od 7 00 do 19 oo . Ilość godzin świadczonych przez opiekunkę nie będzie przekraczała 8 godzin dziennie. Ilość godzin wynika z potrzeb podopiecznych i z tego powodu w ciągu roku może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Podstawą do rozliczenia usług jest wykaz przepracowanych godzin podpisany przez podopiecznego. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział osoby fizyczne nie posiadające osobowości prawnej, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej i wariantowej. Szacunkowa ilość godzin usług 5768, w tym : 1200 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych ( 600 godzin na specjalistyczne usługi opiekuńcze, 600godzin na specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Oryginalny kod CPV: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną niezwłocznie zawiadomieni. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o dzielenie zamówienia 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art.88 lub błędy w obliczeniu ceny, 7) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i załączniki jakie mają dostarczyć wraz z ofertą Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zaakceptowany projekt umowy ( załącznik nr 3), - oświadczenie złożone na podstawie art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2) wykaz wszystkich usług o takim samym profilu co zamówienie wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 4). Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów skutkować będzie wezwaniem do uzupełnienia dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. wiarygodność firmy - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rudna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społęcznej w Rudnej Pl. Zwyciestwa 5, 59-305 Rudna- pokój nr 4, tel. 076 724-68-51.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społęcznej w Rudnej Pl. Zwyciestwa 5, 59-305 Rudna- pokój nr 1, tel. 076 724-68-51.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.