eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kuźnia Raciborska › Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kuźnia Raciborska - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-03

Kuźnia Raciborska: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kuźnia Raciborska - etap II
Numer ogłoszenia: 85647 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. , ul. Klasztorna 45, 47-420 Kuźnia Raciborska, woj. śląskie, tel. 032 4191191, faks 032 4191191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kuźnia Raciborska - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kuźnia Raciborska - etap II - budynek administracyjno-laboratoryjny Przedmiotem zamówienia są: Zakres prac: - budowa kompleksowa budynku administracyjno-laboratoryjnego jako etap II zadania pn. Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kuźnia Raciborska na podstawie projektu opracowanego przez biuro projektowe BAUREN Renke Piotr w Rybniku. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia, oraz zakres prac jest zawarty w projekcie budowlano-wykonawczym, specyfikacjach technicznych i w przedmiarze robót. Elementy robót nieujęte w kosztorysie ofertowym lub nie wycenione, a wynikające wprost z dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna i SIWZ) Zamawiający uzna za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo wnikliwe sprawdzenie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisanym w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.21.46.10 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.24.10 - Wznoszenie konstrukcji budynków 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00 100). 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale XIV SIWZ. 5. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 6. Zamawiający zaznacza, iż Wykonawca powinien dochować należytej staranności, by jego oferta była zabezpieczona wadium przed upływem terminu składania ofert. Należy wziąć pod uwagę czas trwania realizacji przelewów pomiędzy różnymi bankami. 7. Zamawiający przypomina, iż Wykonawca, którego oferta nie jest zabezpieczona wadium w terminie, którym mowa pkt 3, podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 ustawy. 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego. Kredyt Bank S.A I Oddział KB S.A w Rybniku 24 1500 1214 1212 1006 8791 0000 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopie wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Kuźnia Raciborska - II etap. 10. Wadium wnoszone w innej formie aniżeli pieniężna należy złożyć w Kasie GPWiK Sp. z o.o. w Kuźni Raciborskiej ul. Jagodowa 15. 11. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwaranta poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancja poręczeniem, c) kwotę gwarancji poręczenia, d) termin ważności gwarancji poręczenia, e) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. f) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. g) z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacje np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 12. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa może być wystawiona na wszystkich członków konsorcjum lub na jednego z nich np. na lidera. Brak podania w treści gwarancji partnera nie ma znaczenia dla oceny skutków prawnych udzielonej gwarancji. Dotyczy to również wadium wniesionego w formie pieniężnej (wystarczy, że wniesie je jeden członek konsorcjum np. lider). 13. Zamawiający ma obowiązek niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania oferta, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wniesienia. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozdz. IX SIWZ, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 15. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a) wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) został wykluczony z postępowania, c) jego oferta została odrzucona. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli zachodzą przesłanki określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Pzp, tzn.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. b) Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznej minimum 3.000.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie. c) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 1.000.000,00 zł, d) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej 2.000.000,00 zł, e) Wykonawca posiada roczny obrót za 2008r na poziomie, co najmniej 4,0 miliony zł, f) Wykonawca wniesie wadium w dopuszczalnej formie i wymaganej wartości tj. na kwotę 50.000,00 zł. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na podstawie warunków, o których mowa w punkcie VIII pakt 2) SIWZ. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie IX ppkt od 1-4, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym Wnioskodawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub potwierdzająca posiadanie przez Wnioskodawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. 4) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5) Bilans i rachunek zysków i strat za 2008r, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za 2008r. 6) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 8) Dokumenty potwierdzające, że wymienione w załączniku nr 3 roboty zostały wykonane z należytą starannością, 9) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 10) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (dołączyć o ile dotyczy). 11) Uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego, (zarówno uprawnienia budowlane wg aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów wyczerpują wymagania Zamawiającego w przypadku gdy są wystarczające na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalności). 12) Dowód wpłaty wadium. 13) Pełnomocnictwo (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, (jeżeli Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika (dołączyć, jeśli dotyczy), 14) Kosztorys ofertowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuznia-raciborska.bip.info.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Tymczasowy adres siedziby Zarządu Zamawiającego: Adres: ul. Jagodowa 15, 47-420 Kuźnia Raciborska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Tymczasowa siedziba Zarządu Gminnego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Kuźni Raciborskiej ul. Jagodowa 15 47-420 Kuźnia Raciborska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie to jest finansowane ze środków własnych GPWiK Sp. z o.o. oraz z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Priorytet V Środowisko, Działanie 5.1 - Gospodarka wodno-ściekowa, typ projektu - Budowa (w tym rozbudowa) i modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.