eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZatorPrzeprowadzenie szkoleń tematyka II dla grup liczących maksymalnie 10 osób, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Nr procedury ZAR/P/3/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-12

Zator: Przeprowadzenie szkoleń tematyka II dla grup liczących maksymalnie 10 osób, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Nr procedury ZAR/P/3/2016
Numer ogłoszenia: 85650 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50180 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zatorska Agencja Rozwoju Sp. z o.o., ul. Juliusza Słowackiego 15, 32-640 Zator, woj. małopolskie, tel. 795 391 008, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń tematyka II dla grup liczących maksymalnie 10 osób, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Nr procedury ZAR/P/3/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń tematyka II dla grup liczących maksymalnie 10 osób, realizowanych w ramach Projektu KIK/14 Dolina Karpia - szansa na przyszłość. 2. Szkolenia zostaną zrealizowane w ramach Projektu KIK/14 pn.: Dolina Karpia - szansa na przyszłość. Partnerski Program Aktywizacji Społeczno - Gospodarczej i Promocji Przedsiębiorczości realizowany poprzez zastosowanie komplementarnych instrumentów pobudzających regionalny rynek pracy, wzmocnienie podmiotów gospodarczych oraz wykorzystanie lokalnych produktów w celu poprawy jakości życia na obszarach wiejskich. Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. 3. Czas realizacji: do 30 listopada 2016 r. 4. Planowana maksymalna liczba szkoleń: 15 . Jedno szkolenie trwa 7 godzin zegarowych łącznie z przerwami zgodnie z harmonogramem (punkt 8). 5. Szkolenia będą prowadzone w dni robocze. 6. Szkolenia będą się odbywać w Centrum Aktywizacji Zawodowej w Zatorze przy ul. Juliusza Słowackiego 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i miejsca szkoleń, o czym powiadomi wykonawcę min. 3 dni robocze przed rozpoczęciem danego szkolenia. 7. Tematyka szkoleń: Tematy (Opis szkolenia) 7.1. Profesjonalna obsługa klienta (Zdefiniowanie swojego klienta i jego oczekiwań, budowanie wizerunku profesjonalnego sprzedawcy, znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej, skuteczna komunikacja pozwalająca zrozumieć klienta i zostać również przez niego zrozumianym, określenie typów klienta, style komunikowania się. Przygotowanie do bezpośredniej obsługi klienta Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji w kontakcie bezpośrednim. Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas bezpośredniej obsługi klienta. Rozwijanie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji z klientem. Poznanie narzędzi pomocnych w trudnych sytuacjach. Rozwijanie umiejętności odmawiania, reagowania na atak i krytykę. Przedstawienie technik radzenia sobie z trudnymi pytaniami). 7.2. Profesjonalna obsługa klienta wewnętrznego (Praca poszczególnych działów przedsiębiorstwa wpływa na funkcjonowanie całej firmy. Jak wykonywać swoją pracę, egzekwować wykonanie zadań od współpracowników, w taki sposób aby informacja zwrotna była pozytywnie odbierana, a całość zadań dążyła do wykonania głównego celu biznesowego. Omówienie komunikacji interpersonalnej w relacjach pracowniczych (komunikacja wewnętrzna), wywieranie dobrego wrażenia, standardy prowadzenia wewnętrznych rozmów telefonicznych , wywieranie wpływu na postrzeganie naszego poziomu obsługi przez klientów wewnętrznych. Umiejętność zbierania i skutecznego wykorzystywania właściwych informacji. Poznanie typologii postaw (racjonalny i emocjonalny) i wykorzystanie technik dopasowania do poszczególnych typów klientów wewnętrznych. Motywacja do pracy. Prawidłowy przebieg informacji w organizacji. Zasady asertywnego budowania relacji biznesowych i radzenie sobie ze stresem. Rozwiązywanie konfliktów). 7.3. Negocjacje w zakupach, sprzedaży i biznesie, (Szkolenie dla osób ubiegających się o pracę w dziale sprzedaży, przedstawicieli handlowych i innych osób mających wpływ na prowadzenie rozmów negocjacyjnych w przedsiębiorstwie. Szkolenie obejmuje m.in. negocjacje twarde, wywieranie wpływu i perswadowanie - charyzmatyczny negocjator. Poznanie strategii negocjacyjnych: negocjacje problemowe - omówienie zasad rozwiązań satysfakcjonujących obie strony oraz warunków sprzyjających trwałości zawieranych umów, negocjacje pozycyjne: podstawowe pojęcia w negocjacjach, BATNA jako narzędzie budowania siły w negocjacjach. 7.4. Prezentacje biznesowe i wystąpienia (Projektowanie zawartości prezentacji w kontekście pożądanego efektu. Mowa werbalna i niewerbalna profesjonalnego prezentera. Jak zaciekawić odbiorców swoim wystąpieniem - sztuka retoryki. Posługiwanie się ukrytymi poziomami komunikacji - neurolingwistyka komunikacji - czyli jak sprzyjać pożądanemu odbiorowi słuchaczy, wpływanie na ludzi odpowiednią składnią zdań. Jak zaciekawić audytorium i budować relacje z odbiorcami: techniki do pobudzania (odbiorca niezainteresowany/znudzony), techniki do otwierania (odbiorca nieśmiały/małomówny), Techniki do dyscyplinowania i zyskiwania przychylności (odbiorca gadatliwy/ nieuważający/atakujący/złośliwy). Poznanie technik obniżania stresu przed prezentacją i kontrola emocji w trakcie wystąpienia: trening autogenny, warunkowanie klasyczne i zarzucanie kotwicy, techniki aktorskie obniżania stresu i uruchamiania poczucia pewności siebie. Sztuka przygotowywania prezentacji w programie komputerowym (np. Power Point lub inny): jak wypełniać slajdy obrazem i tekstem by potęgować przekaz prezentera, struktura prezentacji i pojedynczego slajdu, zasady dotyczące budowania zawartości treściowej i graficznej slajdu, dynamizowanie prezentacji - audio, video i materiały z Internetu w prezentacji). 7.5. Autoprezentacja oraz sporządzanie dokumentów aplikacyjnych (Poznanie zasad komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Jak stworzyć swój pozytywny wizerunek i podnieść poczucie własnej wartości. Jak przygotować i przeprowadzić skuteczną prezentacje. Zapoznanie się w jaki sposób mówić, by Twój przekaz został właściwie odebrany i zapamiętany przez odbiorców. Warsztaty praktyczne przy wykorzystaniu kamery rejestrującej. (Wykonawca zapewni kamerę wideo niezbędną do przeprowadzenia zajęć. Niedopuszczalne jest nagrywanie autoprezentacji za pomocą urządzeń telekomunikacyjnych np. telefon, tablet.) Autoprezentacja uczestnika szkolenia jest nagrywana, następnie odtwarzana, dzięki czemu, uczestnik szkolenia z pomocą osoby prowadzącej szkolenie może dokonać samooceny swoich umiejętności. Ponadto celem szkolenia jest sporządzenie bilansu swoich umiejętności i kwalifikacji. Poznanie zasad redagowania dokumentów aplikacyjnych: CV oraz listu motywacyjnego oraz sporządzenie osobistego CV). 7.6. Profesjonalna asystentka/sekretarka (Przedstawienie podstawowych styli kierowania i zarządzania czasem szefów i własnym, prowadzenie terminarza szefa, planowanie zadań krótko i długoterminowych, protokołowanie spotkań. Poznanie macierzy Eisenhowera i Reguły 60/40. Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych, rozmowy z trudnym klientem, organizacja telekonferencji. Istota bezpośredniego kontaktu z klientem. Zasady poprawnego formułowania oficjalnych pism do Urzędów itp. Tworzenie prezentacji multimedialnych. Nowoczesny sekretariat. Kluczowe umiejętności asystentki/sekretarki, wizerunek firmy a wizerunek asystentki/sekretarki. Etykieta biznesu w sekretariacie i na stanowisku asystentki: powitania, przedstawianie, tytułowanie, precedencja w biznesie, sztuka dyplomacji na co dzień ,przyjmowanie gości). 7.7. Efektywne zarządzanie czasem pracy (Kto jest odpowiedzialny za czas i jego wykorzystanie w pracy, czym jest efektywność i co jest jej fundamentem, efektywne zarządzanie czasem poprzez eliminacje przeszkód, poznanie narzędzi i metod pomagających efektywnie zarządzać czasem. Wyznaczanie celów i zadań, priorytetyzowanie działań. Umiejętność efektywnego wykorzystywania czasy praca. Praca z kalendarzem dla optymalizacji czasu pracy. Sporządzanie budżetu czasu. Diagnozowanie tzw. /złodziei czasu/. Określenie celów, ich kontrola i weryfikacja. Wyznaczanie celów krótkoterminowych i perspektywicznych, techniki ustalania ważności zadań. Wykorzystanie reguły Pareto, macierzy Eisenhowera, reguły ABC. Ile czasu należy poświęcać na planowanie swoich codziennych czynności, jak ustalać priorytety pod względem ich pilności i ważności, plan działania). 8. Planowany harmonogram szkoleń. - 9.00-10.30 szkolenie - 10.30-10.45 przerwa kawowa - serwis kawowy, zimna płyta - 10.45-12.15 szkolenie - 12.15-12.45 przerwa obiadowa - lunch - 12.45-14.15 szkolenie - 14.15-14.30 przerwa kawowa - 14.30-16.00 szkolenie 9. Wykonawca zapewnia catering dla wszystkich uczestników szkolenia, który obejmuje: - zimną płytę składająca się z min. 5 sztuk kanapek dekoracyjnych na osobę, w tym, część wegetariańskich oraz minimum 3 potraw (np. sałatki warzywne, ryba po grecku, galareta z kurczaka); - serwis kawowy w systemie ciągłym. Serwis kawowy składa się z: kawa, herbata, mleko, cukier, cytryna (bez ograniczeń), woda mineralna gazowana i niegazowana po ? l./na osobę, ciastka, ciasto - różne rodzaje po 150 g/na osobę, owoce - po 2 sztuki na osobę; - obiad wraz z napojem według poniższej gramatury posiłków określonych na osobę: - Zupa 0,5l, - Mięso / Ryba 200g, - Surówka 150 g, - Dodatki skrobiowe 200 g, - Napój 200ml (sok, woda gazowana, niegazowana). 10. Zleceniodawca gwarantuje salę szkoleniową wyposażoną w projektor. Temat i termin realizacji szkoleń będzie uzgadniany na bieżąco w porozumieniu stron, w oparciu o telefoniczne lub mailowe uzgodnienie tematu i terminu. 11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednią kadrę szkoleniową zdolną do wykonania zamówienia, każdy z Wykładowców musi legitymować się doświadczeniem w postaci należytego przeprowadzenia co najmniej trzech szkoleń grupowych w zakresie tematycznym związanym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykonawca oświadcza iż dysponuje kadrą niezbędną do realizacji zamówienia. 13. Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji szczegółowy program planowanych szkoleń. 14. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności na zajęciach, które muszą być oznaczone zgodnie z zasadami promocji Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy - SPPW. 15. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone na miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej itp. - za wyjątkiem indywidualnych konsultacji dla uczestników szkoleń. 16. Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy szkoleń mają możliwość skorzystania z indywidualnych, konsultacji (telefonicznych lub mailowych) z trenerem dot. wdrożenia umiejętności i rozwiązań poznanych na szkoleniu. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu ekspertyzy (opinie) z przeprowadzonych konsultacji, które przygotował dla uczestników. 17. Koszt jednego szkolenia obejmuje: - materiały szkoleniowe w postaci podręczników lub skryptów edukacyjnych dla każdego uczestnika szkolenia i jeden zestaw dla Zamawiającego, aktualne akty prawne, formularze, wzory dokumentów itp., - catering zgodnie z pkt. 9, - konsultacje, - dojazd do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, - przeprowadzenie szkolenia, - zaświadczenie o ukończonym szkoleniu dla każdego uczestnika, - oraz inne zgodnie z niniejszą SIWZ. 18. Wykonawca przygotowuje dokumentacje fotograficzną z każdych przeprowadzonych zajęć i zobowiązuje się ją przedłożyć zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od ich zakończenia. 19. Jedna grupa szkoleniowa obejmuje maksymalnie 10 osób. 20. Wykonawca zapewni sprzęt techniczny niezbędny do zrealizowania szkoleń w tym w szczególności: - komputer oraz inne pomoce niezbędne do realizacji prezentacji multimedialnych przez prowadzącego szkolenie, - kamerę wideo niezbędną do przeprowadzenia zajęć Autoprezentacja oraz sporządzanie dokumentów aplikacyjnych. 21. Kod zamówienia w ramach wspólnego słownika zamówień (CPV): Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego - 805 700 00 - 0 22. Cena za jedno szkolenie będzie obowiązywać przez cały okres ważności umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Biznesu i Promocji Kadr Sp. z o.o., Os. Słoneczne 14, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11180,25

  • Oferta z najniższą ceną: 11180,25 / Oferta z najwyższą ceną: 64575,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.