eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AndrychówPrzebudowa dróg gminnych w Gminie Andrychów tj.ul. Środkowej w Roczynach, ul. Gościnnej w Inwałdzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-24

Andrychów: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Andrychów tj.: ul. Środkowej w Roczynach, ul. Gościnnej w Inwałdzie
Numer ogłoszenia: 85657 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza, Rynek 15, 34-120 Andrychów, woj. małopolskie, tel. (0-33) 875-23-60, fax (0-33) 875-29-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.andrychow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w Gminie Andrychów tj.: ul. Środkowej w Roczynach, ul. Gościnnej w Inwałdzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania w ramach wyżej wymienionego zadania obejmuje: 1.Przebudowę ul. Środkowej w Roczynach, dł. 326 m: - wykonanie warstwy separacyjno-wzmacniającej z geotkaniny, - wykonanie podbudowy z żużla wielkopiecowego (kruszywo łamane 0-63mm) - gr. 20cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - gr. 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - gr. 3cm, - wykonanie poboczy z żużla wielkopiecowego (kruszywo łamane 0-31,5mm) - gr. 10cm, - wykonanie przepustów z rur HDPE śr. 0,3 i 0,4m, - umocnienie rowów korytkami ściekowymi z prefabrykowanych elementów bet. 2. Przebudowę ul. Gościnnej w Inwałdzie, dł. 400 m:  - wykonanie warstwy odcinającej z piasku - gr. 10cm, - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z żużla wielkopiecowego (kruszywo łamane 0-63mm) - gr. 15cm, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z żużla wielkopiecowego (kruszywo łamane 0-31,5mm) - gr. 12cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - gr. 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego - gr. 3cm, - wykonanie poboczy z żużla wielkopiecowego (kruszywo łamane 0-31,5mm) - gr. 10cm, - wykonanie przepustów z rur HDPE śr. 0,3 i 0,4m, - umocnienie rowów korytkami ściekowymi z prefabrykowanych elementów bet.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 6 400,00 zł, które należy złożyć w terminie i miejscu wskazanym w SIWZ. W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę wadium będzie uznane za wniesione w sposób prawidłowy, gdy zostanie złożone przez jeden z podmiotów składających wspólną ofertę..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. B.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. D.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek określony w pkt A i D zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca przedstawi w ofercie dokumenty określone w pkt 2.1, 2.2, 2.3 Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt. A i D musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. Warunek określony w pkt B zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca wykaże że: - w ciągu ostatnich pięciu lat tj. 2003-2007 wykonał co najmniej jedno podobne zamówienie (pod względem charakteru i wartości) oraz dołączył dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane należycie, Wykonawca wykaże że: -dysponuje osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt B musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. Warunek określony w pkt C zostanie uznany za spełniony gdy: Wykonawca wykaże że: posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł. Dotyczy wykonawców składających wspólną ofertę: Warunek określony w pkt C musi być spełniony przez każdy z podmiotów składających wspólną ofertę. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę na podstawie oświadczeń i dokumentów przez niego dostarczonych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu składania ofert. 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (według wzoru - załącznik nr 4 do specyfikacji). W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot  zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie (według wzoru -załącznik nr 5 do specyfikacji) 5.Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z art. 13 ust.1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane / Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zmian./ oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000r. o Samorządach Zawodowych Architektów, Inżynierów Budownictwa oraz Urbanistów /Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami/ dla osób pełniących samodzielną funkcję techniczną w budownictwie. W celu potwierdzenia, opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następującego dokumentu: 6.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów i oświadczeń oferta będzie zawierać: 7.Formularz ofertowy (według wzoru - załącznik nr 6 do specyfikacji) 8.Kosztorys ofertowy wg cen netto dla zakresu określonego w przedmiarze robót (załącznik nr 3 do specyfikacji) 9.Wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom (według wzoru - załącznik nr 7 do specyfikacji) 10.Dowód wpłaty lub wniesienia wadium. 11.Wzór umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji) zaparafowany przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 12.Stosowne pełnomocnictwo w następujących przypadkach: a) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.andrychow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Andrychowie, Rynek 16, pok. 8 (Wydział Drogownictwa i Transportu) w godzinach: 7.30-15.30 poniedziałek, środa, czwartek, piątek oraz 8.00-16.00 wtorek..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 09:30, miejsce: sekretariat Burmistrza Urzędu Miejskiego w Andrychowie: 34 -120 Andrychów, Rynek 15, (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.