Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-04-15
Ustka: Wynajem pojazdów przemysłowych i transportowych wraz z kierowcą w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 85684 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ustka , ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, tel. 059 8154300, faks 059 8152900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem pojazdów przemysłowych i transportowych wraz z kierowcą w 2015 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem pojazdów transportowych i przemysłowych wraz z kierowcą (ciągnik z przyczepą samowyładowawczą, koparko-ładowarka, równiarka i podnośnik) na potrzeby Gminy Miasta Ustka w 2015 roku. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na cztery części - zadania: zadanie 1 - wynajem ciągnika o mocy 50 kW do 85 kW z przyczepą samowyładowczą o ładowności do 5 ton wraz z kierowcą; zadanie 2 - wynajem koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 0,15 m3 oraz ładowarki min. 0,50 m3 wraz z kierowcą; zadanie 3 - wynajem równiarki samojezdnej o mocy minimalnej 70 kW wraz z kierowcą; zadanie 4 - wynajem podnośnika samochodowego koszowego o wysięgu minimalnym kosza 10 m i nośności minimalnej 200 kg wraz z kierowcą..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.90.00-8, 60.12.92.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że celem realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem: a) przy składaniu oferty na realizację zadania 1 - ciągnikiem o mocy od 50kW do 85kW z przyczepą samowyładowczą o ładowności minimum 5 ton, b) przy składaniu oferty na realizację zadania 2 - koparko-ładowarką o pojemności łyżki min. 0,15 m3 oraz ładowarki min. 0,50 m3, c) przy składaniu oferty na realizację zadanie 3 - równiarką samojezdną o mocy minimalnej 70 kW, d) przy składaniu oferty na realizację zadanie 4 - podnośnikiem samochodowym koszowym o wysięgu minimalnym kosza 10 m i nośności minimalnej 200 kg
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 9.2. SIWZ; 4. jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Z treści zobowiązania winno wynikać po pierwsze jakie zasoby zostaną udostępnione (np. podwykonawstwo, doradztwo), po drugie jaki faktycznie zakres zasobów będzie dostępny wykonawcy (np. jaki zakres prac podmiot trzeci wykona jako podwykonawca, lub w jakim zakresie będzie doradzał), a po trzecie w jaki sposób zasoby zostaną udostępnione)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin płatności - 3
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, pokój nr 307.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Ustka, 76-270 Ustka, ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3, biuro Obsługi Interesantów (pokój nr 104).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wynajem ciągnika z przyczepą samowyładowczą.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zadania obejmuje wynajem ciągnika o mocy 50 kW do 85 kW z przyczepą samowyładowczą o ładowności do 5 ton wraz z kierowcą, do prac przy remontach bieżących dróg i placów, przy rozbiórkach obiektów komunalnych i pracach porządkowych oraz przy pracach rozładunkowych i załadunkowych na terenie miasta Ustka w 2015 roku w ilości szacunkowej 1 272 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.90.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wynajem koparko-ładowarki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zadania obejmuje wynajem koparko - ładowarki o pojemności łyżki min. 0,15 m3 oraz ładowarki min. 0,50 m3 wraz z kierowcą do prac przy remontach bieżących dróg i placów, ciągów prowadzących do plaży wschodniej i zachodniej (odpiaszczanie) na terenie miasta Ustka w 2015 roku w ilości szacunkowej 850 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.15.92.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem równiarki samojezdnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zadania obejmuje wynajem równiarki samojezdnej o mocy minimalnej 70 kW wraz z kierowcą do realizacji robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gruntowych miejskich i osiedlowych na terenie miasta Ustki w 2015 roku w ilości szacunkowej 135 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.92.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wynajem podnośnika samochodowego koszowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zadania obejmuje wynajem podnośnika samochodowego koszowego o wysięgu minimalnym kosza 10 m i nośności minimalnej 200 kg wraz z kierowcą do realizacji usług na terenie miasta Ustka w 2015 roku w ilości szacunkowej 175 godzin.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.92.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatności - 3
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach realizacji projektu pn. "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta Ustka"
- Usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności Gminy Miasto Ustka i jednostek organizacyjnych w latach 2025-2027
- Przebudowa dróg w miejscowościach Możdżanowo oraz Zaleskie polegająca na zmianie nawierzchni na betonową
- Modernizacja dróg na osiedlu domków letniskowych w Rowach - I etap
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
więcej: przetargi w Ustce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.