To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-19
Ogłoszenie nr 85688 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.
Pionki: Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Pionkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuZadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej - Umowa nr RPMA.04.02.00-14-4510/16-00. Projekt "Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum nr 2 w Pionkach" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej IV "Przejście na gospodarkę niskoemisyjną" Działanie 4.2. "Efektywność energetyczna" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 56985-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pionki, krajowy numer identyfikacyjny
67022346800000, ul.
Aleja Jana Pawła II
15,
26-670
Pionki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
48 341 42 01, faks
48 312 11 02, e-mail
p.stolarski@pionki.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.pionki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Pionkach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IŚ.271.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych oraz stropodachu budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Pionkach oraz wykonanie innych prac towarzyszących termomodernizacji budynku. W ramach inwestycji zostaną wykonane następujące prace: 1) wymiana drzwi wejściowych bocznych do kuchni w starszej części budynku, 2) wymianę istniejących kształtek szklanych (luksferów) na klatkach schodowych budynku na okna z profili PVC, 3) przygotowanie pokrycia dachu do wykonania nowego pokrycia (naprawa uszkodzeń, gruntowanie, zdjęcie rynien, przewodów odgromowych itp.) 4) docieplenie stropodachu sali gimnastycznej płytami styropianowymi EPS, 5) docieplenie przestrzeni wentylowanej stropodachów budynku szkoły granulatem wełny mineralnej, 6) wykonanie nowego pokrycia dachowego stropodachów wentylowanych izolowanych granulatem wełny mineralnej z dwóch warstw papy termozgrzewalnej, 7) przygotowanie elewacji (naprawa uszkodzeń, gruntowanie, zdjęcie rur spustowych, tablic, lamp oświetlenia zewnętrznego, przewodów odgromowych itp.), 8) wykonanie termoizolacji ścian zewnętrznych budynku w jednym z systemów dostępnych na rynku w technologii bezspoinowej metodą lekką-mokrą styropianem frezowanym EPS 70, 9) montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej gr. 0,6mm ocynkowanej powlekanej w kolorze białym; 10) montaż obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm; 11) montaż rynien stalowych ocynkowanych 200/200 mm oraz rur spustowych stalowych ocynkowanych 150/150 mm z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm; 12) ponowny montaż instalacji odgromowej - układ jak w stanie pierwotnym; 13) montaż 200 szt. zaworów termostatycznych w instalacji c.o. przy istniejących grzejnikach; 14) wymianę 505 szt. istniejących opraw oświetleniowych wewnątrz budynku szkoły na bardziej wydajne i ekonomiczne w eksploatacji oprawy LED; 15) montaż Instalacji fotowoltaicznej o mocy 19 kWp wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2. Szczegółowy opis oraz zakres robót budowlanych obejmujących wykonanie przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w Projekcie Technicznym termomodernizacji ścian zewnętrznych oraz dachu budynku PG Nr 2 w Pionkach - załącznik nr 3 do SIWZ, 2) w Projekcie Technicznym instalacji fotowoltaicznej o mocy 19 kwp - załącznik nr 4 do SIWZ, 3) w Przedmiarze robót termomodernizacji budynku PG Nr 2 w Pionkach - załącznik nr 5 do SIWZ, 4) w Przedmiarze robót instalacji fotowoltaicznej o mocy 19 kWp wraz z infrastrukturą towarzyszącą - załącznik nr 6 do SIWZ, 5) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 7 do SIWZ, 6) w Specyfikacji Technicznej Warunków Wykonania i Odbioru Robót (instalacja fotowoltaiczna) - załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Prace budowlane należy prowadzić i wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), zgodnie z dokumentacją projektową wymienioną powyżej, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót, będącymi załącznikami do SIWZ. 4. Uwarunkowania dotyczące wykonywania robót: 1) roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 2) zastosowane materiały będą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu prawa budowlanego oraz wymogom określonym w SIWZ wraz z załącznikami (w tym w szczególności w dokumentacji projektowej), 3) roboty budowlane będą prowadzone zgodnie z dokumentacją przetargową na czynnym obiekcie szkolnym (za wyjątkiem okresu wakacji), 4) Wykonawca ma obowiązek w taki sposób realizować roboty budowlane i zabezpieczyć obszar prowadzonych prac, by nie zakłócić funkcjonowania placówki szkolnej w okresie roku szkolnego i zapewnić bezpieczne poruszanie się po terenie szkolnym. Roboty uciążliwe, głośne itp. należy prowadzić w godzinach popołudniowych lub w czasie wolnym od zajęć szkolnych, 5) Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, 6) w czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac trzeba utrzymywać w należytym porządku. 5. Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków (prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia przy wyliczeniu ceny ofertowej i wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia): 1) zapewnia właściwą organizację robót, urządzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) przestrzega przepisów BHP i p.poż. oraz ponosi wyłączną odpowiedzialność za ich naruszenie, 3) zapewnia prawidłowe składowanie i ochronę materiałów oraz sprzętu, 4) po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy i teren przyległy oraz przywróci do stanu pierwotnego, 5) przygotuje dokumentację do odbioru końcowego, 6) przeprowadzi likwidację placu budowy. 6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 2 lata (minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45443000-4
Dodatkowe kody CPV:
45324000-4,
45321000-3,
45261210-9,
45261215-4,
45453000-7,
45421130-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT861788.62 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1060000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PIONEK
więcej: przetargi w Pionkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.