Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Łowicz: Budowa boisk sportowych, budynku zaplecza socjalnego, oświetlenia zewnętrznego oraz utwardzenia terenu w ramach programu ORLIK 2012 na os. M. Konopnickiej w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 85689 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, faks 046 8309160.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk sportowych, budynku zaplecza socjalnego, oświetlenia zewnętrznego oraz utwardzenia terenu w ramach programu ORLIK 2012 na os. M. Konopnickiej w Łowiczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, budynku zaplecza socjalnego, oświetlenia zewnętrznego oraz utwardzenia terenu w ramach programu ORLIK 2012 na os. M. Konopnickiej w Łowiczu o następujących parametrach technicznych: Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0 m o nawierzchni z trawy syntetycznej o wys. całkowitej min. 60mm i następujących parametrach: (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport) typ włókna: monofil, skład chemiczny włókna: polietylen, ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2, o pow. całkowitej- 1995 m2 Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej o gr. min. 14 mm, o wymiarach 19,1m x 32,1m o powierzchni - 665 m2 Montaż ogrodzenia systemowego o wysokości hmin=4,0 wraz z bramą i furtką, oraz piłkochwytów hmin=6,0 m Instalacja wodociągowa wewnętrzna i zewnętrzna Instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrznej i zewnętrznej Instalacja gazowa wewnętrzna i zewnętrzna Instalacja elektryczna składająca się z 8 (hmin=9,0 m) słupów oświetleniowych wraz z lampami, układu sterującego, kabli zasilających oświetlenie, przewodów do opraw oświetleniowych Ułożenie chodnika z kostki betonowej - 810 m2 Budowa zaplecza socjalnego o powierzchni zabudowy kubaturowej - 95,95 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł (słownie :dwadzieścia tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane wart. 22 ust.1 Ustawy t.j.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 Ustawy, e) złożą w wymaganym terminie kompletną pisemną ofertę na formularzu ofertowym, zgodnie ze SIWZ, f) wniosą wadium zgodnie z zapisami w SIWZ, d) wyrażą zgodę na realizację faktur za wykonanie przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego na podstawie odpowiednio częściowych protokołów robót i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, i) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Uwaga 3 Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej specyfikacji. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 5.1 lit. a-c. Warunek określony w pkt. 5.1 lit. d musi spełniać każdy Wykonawca. 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta. b) Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania. 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1 a) Oświadczenie- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno- budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych - instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych Osoby te winny przynależeć do właściwej dla nich Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykorzystaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. b) oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. f) oświadczenie iż wyraża zgodę na wypłatę przez Zamawiającego wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy na podstawie czterech faktur: trzech faktur częściowych po wykonaniu odpowiednio 25%, 50%, 75% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia robót i końcowej po wykonaniu całości robót, ich odbiorze na podstawie odpowiednio częściowego i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego, g) oświadczenie iż wyraża zgodę na realizację faktur za wykonane roboty w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego, h) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, i) oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy o równowartości 5 % ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione (podać formę) , j) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego przedmiaru robót (uproszczony), k) oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, l) oświadczenie-wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje wykonawca, m) oświadczenie - wykaz osób (podmiotów) z podaniem nazw firm, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcyom, chyba że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie. n) oświadczenie wykaz że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, w tym: - jedno boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej i - jedno boisko z nawierzchnią poliuretanową oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie o)oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, p) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, r) oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do przedłużenia i dostarczeniu Zamawiającemu polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Uwaga 4 Zamawiający żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt. 1. a powinien przedłożyć ten lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku. 2) Wykaz dokumentów a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum każdy ze wspólników (konsorcjantów) składa dodatkowo: - wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, - pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i zawarcia umowy. Uwaga 5 Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa i obowiązki stron i regulującą ich współpracę. c) kopia stosownych dokumentów (oryginał do wglądu) potwierdzających uprawnienia budowlane osób ze strony Wykonawcy, którzy będą kierować robotami budowlanymi -w zakresie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt.. 1): - kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych - kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych d) kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osobyób, którae kierować będzieą przedmiotowymi robotami budowlanymi do właściwej dla niego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (oryginał do wglądu), e) sprawozdanie finansowe albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Ważność polisy musi obejmować cały okres realizacji zadania. g) harmonogram rzeczowo-finansowy robót określający zakresy rzeczowe robót (wynikające z kosztorysu ofertowego), które będą stanowiły odrębne przedmioty odbioru z podaniem kwot za ich wykonanie oraz terminów składania faktur, h) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605 i Dz. U. z 2008 r, Nr 188, poz. 1155 ). Uwaga 6 Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. Uwaga 7 Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. Uwaga 8 W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt. a), e) , f), g), złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane wart. 22 ust.1 Ustawy t.j.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 Ustawy, e) złożą w wymaganym terminie kompletną pisemną ofertę na formularzu ofertowym, zgodnie ze SIWZ, f) wniosą wadium zgodnie z zapisami w SIWZ, d) wyrażą zgodę na realizację faktur za wykonanie przedmiotu umowy w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego na podstawie odpowiednio częściowych protokołów robót i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, i) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Uwaga 3 Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej specyfikacji. Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie mniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 5.1 lit. a-c. Warunek określony w pkt. 5.1 lit. d musi spełniać każdy Wykonawca. 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania przez nich wszystkich kryteriów określonych w niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta. b) Sposób przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia określa regulamin komisji przetargowej powołanej do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania. 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 6.1 a) Oświadczenie- wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - konstrukcyjno- budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych - instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych Osoby te winny przynależeć do właściwej dla nich Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z wykorzystaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych. b) oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym w zakresie zamówienia, c) oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. f) oświadczenie iż wyraża zgodę na wypłatę przez Zamawiającego wynagrodzenia za wykonany przedmiot umowy na podstawie czterech faktur: trzech faktur częściowych po wykonaniu odpowiednio 25%, 50%, 75% zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia robót i końcowej po wykonaniu całości robót, ich odbiorze na podstawie odpowiednio częściowego i końcowego bezusterkowego protokołu odbioru robót, podpisanego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego, g) oświadczenie iż wyraża zgodę na realizację faktur za wykonane roboty w terminie 30 dni od daty ich otrzymania przez Zamawiającego, h) oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i przyjmuje bez zastrzeżeń do realizacji warunki specyfikacji i akceptuje projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ i zobowiązuje się do zawarcia umowy na wymienionych w niej warunkach, i) oświadczenie o zobowiązaniu się do wpłacenia wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy o równowartości 5 % ceny ofertowej brutto, w przypadku wybrania oferty przez Zamawiającego oraz wstępne określenie formy w jakiej to zabezpieczenie zostanie wniesione (podać formę) , j) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy wykonany na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego przedmiaru robót (uproszczony), k) oświadczenie - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, l) oświadczenie-wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i narzędzi jakimi dysponuje wykonawca, m) oświadczenie - wykaz osób (podmiotów) z podaniem nazw firm, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcyom, chyba że całość przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał we własnym zakresie. n) oświadczenie wykaz że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie boisk sportowych, w tym: - jedno boisko z nawierzchnią z trawy syntetycznej i - jedno boisko z nawierzchnią poliuretanową oraz przedstawią dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie o)oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, p) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, r) oświadczenie o zobowiązaniu Wykonawcy do przedłużenia i dostarczeniu Zamawiającemu polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia. Uwaga 4 Zamawiający żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w pkt. 1. a powinien przedłożyć ten lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku. 2) Wykaz dokumentów a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) w przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum każdy ze wspólników (konsorcjantów) składa dodatkowo: - wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia, - pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w przetargu lub reprezentowania ich w przetargu i zawarcia umowy. Uwaga 5 Przed podpisaniem umowy wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum określającą wzajemne prawa i obowiązki stron i regulującą ich współpracę. c) kopia stosownych dokumentów (oryginał do wglądu) potwierdzających uprawnienia budowlane osób ze strony Wykonawcy, którzy będą kierować robotami budowlanymi -w zakresie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt.. 1): - kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych - kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych d) kopia zaświadczenia stwierdzającego przynależność osobyób, którae kierować będzieą przedmiotowymi robotami budowlanymi do właściwej dla niego Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (oryginał do wglądu), e) sprawozdanie finansowe albo jego część a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu lub jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej -zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Ważność polisy musi obejmować cały okres realizacji zadania. g) harmonogram rzeczowo-finansowy robót określający zakresy rzeczowe robót (wynikające z kosztorysu ofertowego), które będą stanowiły odrębne przedmioty odbioru z podaniem kwot za ich wykonanie oraz terminów składania faktur, h) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokumenty lub oświadczenia szczegółowo określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz.605 i Dz. U. z 2008 r, Nr 188, poz. 1155 ). Uwaga 6 Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym, kodeksie cywilnym lub w gminnej ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. Uwaga 7 Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. Uwaga 8 W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w pkt. a), e) , f), g), złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lowicz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: : Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud B pok.40.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud A pok. 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Jamnie
- Zakup masy mineralno-asfaltowej do stosowania na gorąco.
- Zakup masy mineralno-asfaltowej do stosowania na gorąco.
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku Przychodni Specjalistycznej wraz z infrastrukturą techniczną Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Leżajsku
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Modernizacja i dostosowanie infrastruktury ZSzN Sp. z o.o. w celu popr.dostępności do świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ZOL oraz rozszerzenie zakresu świadcz. dla pacjentów wentylowanych mech
- Modernizacja strefy sportowej w Szkole Podstawowej przy ul. Bohaterów 41
- "Budowa zbiornika małej retencji we wsi Biełki Gmina Milejczyce"
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Gminie Ślemień etap V, wraz z wdrożeniem systemu digitalizacji
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.