eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kampinos › Część 1 Zakup wraz z transportem destruktu asfaltowego dla Gminy Kampinos w 2014 roku; Część 2 Zakup wraz z transportem tłucznia betonowego oraz klińca dla Gminy Kampinos w 2014 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-13

Kampinos: Część 1 Zakup wraz z transportem destruktu asfaltowego dla Gminy Kampinos w 2014 roku; Część 2 Zakup wraz z transportem tłucznia betonowego oraz klińca dla Gminy Kampinos w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 85692 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kampinos , ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, woj. mazowieckie, tel. 0-22 725-00-40, faks 0-22 725-04-44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kampinos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 Zakup wraz z transportem destruktu asfaltowego dla Gminy Kampinos w 2014 roku; Część 2 Zakup wraz z transportem tłucznia betonowego oraz klińca dla Gminy Kampinos w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Zakup wraz z transportem destruktu asfaltowego dla Gminy Kampinos w 2014 roku Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie oraz transporcie czystego destruktu asfaltowego o frakcji 0- 32mm. Pozyskiwanego w wyniku frezowania nawierzchni ulic w ilości szacunkowej 1500 ton. Termin, sposób i zakres wykonania dostaw kruszywa strony będą ustalać w trybie roboczym w formie zlecenia pisemnego(dopuszcza się powiadomienie faksem lub poczta elektroniczną). Wykonawca ma obowiązek zrealizować dostawę w ciagu dwóch dni roboczych liczonych od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego zapotrzebowania na destrukt asfaltowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Minimalną ilość jednorazowej dostawy określa się na 30 ton. Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ. Część 2 Zakup wraz z transportem tłucznia betonowego oraz klińca dla Gminy Kampinos w 2014 roku Przedmiotem zamówienia jest: -usługa polegająca na zakupie oraz transporcie tłucznia betonowego bez zanieczyszczeń o frakcji 0-63mm. W szacowanej ilości 1 500 ton. -usługa polegająca na zakupie oraz transporcie kamienia łamanego - klińca bez zanieczyszczeń o frakcji 0-31,5mm.W szacowanej ilości 210 ton. Tłuczeń betonowy musi spełniać odpowiednie wymagania jakościowe: tłuczeń betonowy czysty, bez domieszki odsiewki, piasku, domieszek ceglanych, ziemi, resztek odpadów metalowych, plastikowych, drewnianych i innych materiałów niepożądanych. Termin, sposób i zakres wykonania dostaw tłucznia betonowego strony będą ustalać w trybie roboczym w formie zlecenia pisemnego (dopuszcza się powiadomienie faksem lub poczta elektroniczną). Wykonawca ma obowiązek zrealizować dostawę w ciągu dwóch dni roboczych liczonych od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego zapotrzebowania na tłuczeń betonowy. Kliniec musi posiadać orzeczenie o jakości kruszywa przeznaczonego do robót drogowych zgodnie z PN, czysty, bez domieszki odsiewki, piasku, domieszek ceglanych, ziemi, resztek odpadów metalowych, plastikowych, drewnianych i innych materiałów niepożądanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Minimalną ilość jednorazowej dostawy określa się na 30 ton. Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych w następującym zakresie: Jako podstawa do obliczenia wartości robót uzupełniających będą przyjęte wartości stanowiące dane wyjściowe do kosztorysowania zawarte w ofercie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 14.51.20.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1a) - część nr 1; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1b) - część nr 2; 3. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 2a- część nr 1); 4. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia; (załącznik nr 2b- część nr 2); 5. Oświadczenie wykonawcy o należeniu do grupy kapitałowej (załącznik nr 3a - część nr 1); 6. Oświadczenie wykonawcy o należeniu do grupy kapitałowej (załącznik nr 3b - część nr 2) 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1a) - część nr 1; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1b) - część nr 2; 3. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie Wykaz powinien zawierać, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa destruktu asfaltowego) o wartości minimum 70000 zł. (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, (załącznik nr 4a - część nr 1) Wykaz powinien zawierać, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (tj. dostawa tłucznia betonowego) o wartości minimum 50 000 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto każda, (załącznik nr 4b- część nr 2); 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1a) - część nr 1; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1b) - część nr 2; 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1a) - część nr 1; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1b) - część nr 2; 3. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (załącznik nr 5 - część nr 1 i część nr 2); 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1a) - część nr 1; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu (załącznik nr 1b) - część nr 2; 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowania dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale VI specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy lub któregokolwiek z załączników, stanowiących integralną część niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści umowy może nastąpić zgodnie z pkt. 1 w następujących przypadkach: 1) jeśli zmiana przedmiotu umowy lub terminu jego wykonania jest korzystna dla Zamawiającego, 2) jeśli zmiana przedmiotu umowy lub terminu jej wykonania jest spowodowana przyczynami niezależnymi od stron umowy i niezawinionymi przez Wykonawcę, w szczególności siły wyższej, 3) jeśli Wykonawca zmieni podwykonawcę lub podwykonawców, a zmiana nastąpi zgodnie z warunkami niniejszej umowy i przepisów prawa, 4) jeśli zmiana będzie dotyczyć elementów, które nie były integralną częścią oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kampinos.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Kampinos ul. Niepokalanowska 3, 05-085 Kampinos, pokój nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 Zakup wraz z transportem destruktu asfaltowego dla Gminy Kampinos w 2014 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Zakup wraz z transportem destruktu asfaltowego dla Gminy Kampinos w 2014 roku Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupie oraz transporcie czystego destruktu asfaltowego o frakcji 0- 32mm. Pozyskiwanego w wyniku frezowania nawierzchni ulic w ilości szacunkowej 1500 ton. Termin, sposób i zakres wykonania dostaw kruszywa strony będą ustalać w trybie roboczym w formie zlecenia pisemnego(dopuszcza się powiadomienie faksem lub poczta elektroniczną). Wykonawca ma obowiazek zrealizować dostawę w ciagu dwóch dni roboczych liczonych od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego zapotrzebowania na destrukt asfaltowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Minimalną ilość jednorazowej dostawy określa się na 30 ton. Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 14.51.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 Zakup wraz z transportem tłucznia betonowego oraz klińca dla Gminy Kampinos w 2014 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - usługa polegająca na zakupie oraz transporcie tłucznia betonowego bez zanieczyszczeń o frakcji 0-63mm.W szacowanej ilości 1 500 ton. - usługa polegająca na zakupie oraz transporcie kamienia łamanego - klińca bez zanieczyszczeń o frakcji 0-31,5mm.W szacowanej ilości 210 ton. Tłuczeń betonowy musi spełniać odpowiednie wymagania jakościowe: tłuczeń betonowy czysty, bez domieszki odsiewki, piasku, domieszek ceglanych, ziemi, resztek odpadów metalowych, plastikowych, drewnianych i innych materiałów niepożądanych. Termin, sposób i zakres wykonania dostaw tłucznia betonowego strony będą ustalać w trybie roboczym w formie zlecenia pisemnego (dopuszcza się powiadomienie faksem lub poczta elektroniczną). Wykonawca ma obowiazek zrealizować dostawę w ciagu dwóch dni roboczych liczonych od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego zapotrzebowania na tłuczeń betonowy. Kliniec musi posiadać orzeczenie o jakości kruszywa przeznaczonego do robót drogowych zgodnie z PN, czysty, bez domieszki odsiewki, piasku, domieszek ceglanych, ziemi, resztek odpadów metalowych, plastikowych, drewnianych i innych materiałów niepożądanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu zamówienia w całości. Minimalną ilość jednorazowej dostawy określa się na 30 ton. Do każdej partii odbieranego towaru powinien być dostarczony dokument WZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 14.51.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.