Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-14
Kraków: Najem trzech samochodów ciężarowych wraz z kierowcą i pomocnikiem ze skrzyniami samowyładowczymi, wyposażonymi w urządzenia HDS z chwytakiem, do wykonywania usług dodatkowych zgodnie z Uchwałą Nr LXIX/998/13 Rady Miasta Krakowa w 3 zadaniach.
Numer ogłoszenia: 8569 - 2014; data zamieszczenia: 14.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. , ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6462202, faks 012 6462350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem trzech samochodów ciężarowych wraz z kierowcą i pomocnikiem ze skrzyniami samowyładowczymi, wyposażonymi w urządzenia HDS z chwytakiem, do wykonywania usług dodatkowych zgodnie z Uchwałą Nr LXIX/998/13 Rady Miasta Krakowa w 3 zadaniach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem trzech samochodów ciężarowych wraz z kierowcą i pomocnikiem ze skrzyniami samowyładowczymi, wyposażonymi w urządzenia HDS z chwytakiem, do wykonywania usług dodatkowych zgodnie z Uchwałą Nr LXIX/998/13 Rady Miasta Krakowa w 3 zadaniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 1 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: 1)zlecania Wykonawcy (w przypadku zaistnienia konieczności) wykonywania czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia na innym obszarze, 2)zmniejszenia zakresu usług objętych przedmiotem niniejszego zamówienia (o 40 % przewidzianej ilości godzin odpowiednio dla danego zadania) w sytuacji braku wystarczającej liczby zleceń dla klientów, dla których przewidywana jest przedmiotowa usługa bez przysługiwania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy, 3)terminu realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. Przewidujemy możliwość zmiany terminu realizacji w sytuacji, gdyby Zamawiający nie złożył Wykonawcy w terminie 12 miesięcy od daty podpisania umowy (odpowiednio dla zadania) zleceń, o których mowa w §1 pkt. 2 projektu umowy na łączna ilość godzin (odpowiednio dla zadania) objętych przedmiotem niniejszego zamówienia. Wówczas termin realizacji zamówienia ulegnie zmianie aż do wyczerpania ilości ilość godzin (odpowiednio dla zadania) objętych przedmiotem niniejszego zamówienia, pod warunkiem iż Wykonawca wyrazi zgodę na realizację usług na zasadach i według cen określonych w zawartej umowie nie dłużej jednak niż do upływu 4 lat od dnia zawarcia umowy. W przypadku jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na zmianę terminu realizacji umowy ulegnie ona rozwiązaniu a Zamawiający zostanie zwolniony z obowiązku realizacji niewykorzystanej części zamówienia bez przysługiwania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy (odpowiednio dla zadania). Uwaga !!! Każdy pojazd, którym Wykonawca będzie świadczył usługę musi być wyposażony w urządzenie GPS umożliwiające bieżące monitorowanie położenia pojazdu jak również w element rejestracji danych w wewnętrznym układzie pamięci (czarna skrzynka). System w kontekście monitorowania położenia jak również analizy zarejestrowanych danych musi być kompatybilny z systemem zarządzania flotą funkcjonującym u Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w terminie nie późniejszym niż 4 tygodnie od daty podpisania umowy do zainstalowania takiego urządzenia pod rygorem naliczania mu kar umownych lub rozwiązania umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym Zał. nr 3 do SIWZ. Koszty transmisji danych oraz koszty modemu GPRS pokryje Zamawiający. Miejscem świadczenia usługi jest Gmina Miejska Kraków (sektory nr I - V) zgodnie z treścią Uchwały Nr LXXI/1044/13 Rady Miasta Krakowa z dnia 10 kwietnia 2013 roku w sprawie podziału obszaru Gminy Miejskiej Kraków na sektory w celu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wyznaczenia punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych tj.: a) Sektor nr I obejmuje obszar Dzielnic I, II, III, XIV. b) Sektor nr II obejmuje obszar Dzielnic IV, V, VI, VII. c) Sektor nr III obejmuje obszar Dzielnic VIII, IX, X. d) Sektor nr IV obejmuje obszar Dzielnic XI, XII, XIII. e) Sektor nr V obejmuje obszar Dzielnic XV, XVI, XVII, XVIII.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa, w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (do 50 % wartości zamówienia podstawowego). Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia oraz zapewnione zostaną środki finansowe na ten cel.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. posiadają: a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miejskiej Kraków, dokonanego na podstawie ustawy dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391) w zakresie kodów odpadów: 17 01 01, 17 01 02, 16 01 03, 20 01 02. b) zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz. 1243) w zw. z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21). 2) O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (na każde zadanie na które Wykonawca składa ofertę przetargową). Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający rozumie świadczenie o wartości nie mniejszej niż 95 000 zł (brutto) polegające na odbiorze odpadów przy użyciu samochodu wyposażonego w urządzenie HDS. 4) O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym tj. dysponują: min. 1 samochodem (na każde zadanie na które Wykonawca składa ofertę przetargową) o ładowności min. 11 900 kg ze skrzynią ładunkową samowyładowczą o pojemności min. 11 m3 wyposażonym w urządzenie HDS z chwytakiem.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy dołączyć: a) formularz oferty - Zał. nr 4 do SIWZ, b) wypełniony formularz kalkulacji ceny oferty - Zał. nr 5 a - 5 c do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o. ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków, pok. 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2014 godzina 10:30, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o. ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków, Sekretariat Spółki, pokój numer 101 (I piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Najem trzech samochodów ciężarowych wraz z kierowcą i pomocnikiem ze skrzyniami samowyładowczymi, wyposażonymi w urządzenia HDS z chwytakiem, do wykonywania usług dodatkowych zgodnie z Uchwałą Nr LXIX/998/13 Rady Miasta Krakowa w 3 zadaniach - Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia: a) Wynajem samochodu ciężarowego powyżej 11 ton b) Realizacja usługi dodatkowej zgodnie z Uchwałą Nr LXIX/998/13 Rady Miasta Krakowa. Zakres usług wskazany do realizacji w danym dniu musi być bezwarunkowo wykonany c) Wykonawca świadczył będzie przedmiotową usługę w obsadzie dwuosobowej (tj. kierowca operator HDS wraz z zatrudnionym przez Wykonawcę pomocnikiem). d) obszar na których będą wykonywane usługi: Miasto Kraków sektor 3 i 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Najem trzech samochodów ciężarowych wraz z kierowcą i pomocnikiem ze skrzyniami samowyładowczymi, wyposażonymi w urządzenia HDS z chwytakiem, do wykonywania usług dodatkowych zgodnie z Uchwałą Nr LXIX/998/13 Rady Miasta Krakowa w 3 zadaniach - Zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia: a) Wynajem samochodu ciężarowego powyżej 11 ton b) Realizacja usługi dodatkowej zgodnie z Uchwałą Nr LXIX/998/13 Rady Miasta Krakowa. Zakres usług wskazany do realizacji w danym dniu musi być bezwarunkowo wykonany c) Wykonawca świadczył będzie przedmiotową usługę w obsadzie dwuosobowej (tj. kierowca operator HDS wraz z zatrudnionym przez Wykonawcę pomocnikiem). d) obszar na których będą wykonywane usługi: Miasto Kraków sektor 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Najem trzech samochodów ciężarowych wraz z kierowcą i pomocnikiem ze skrzyniami samowyładowczymi, wyposażonymi w urządzenia HDS z chwytakiem, do wykonywania usług dodatkowych zgodnie z Uchwałą Nr LXIX/998/13 Rady Miasta Krakowa w 3 zadaniach- Zadanie 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług objętych przedmiotem zamówienia: a) Wynajem samochodu ciężarowego powyżej 11 ton b) Realizacja usługi dodatkowej zgodnie z Uchwałą Nr LXIX/998/13 Rady Miasta Krakowa. Zakres usług wskazany do realizacji w danym dniu musi być bezwarunkowo wykonany c) Wykonawca świadczył będzie przedmiotową usługę w obsadzie dwuosobowej (tj. kierowca operator HDS wraz z zatrudnionym przez Wykonawcę pomocnikiem). d) obszar na których będą wykonywane usługi: Miasto Kraków sektor 1 i 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Generator wysokiego napięcia (200kV) do transmisyjnego mikroskopu elektronowego FEI Tecnai F20 - DE-dzp.272-678/24
- dostawa 1 szt. tabletu wraz z etui dla WGGiOŚ -DE-dzp.272-691/24
- Usługi medycyny pracy dla żołnierzy i pracowników RON w 2025r.
- Urządzenie do pomiarów parametrów rozproszenia obwodów elektronicznych w zakresie fal milimetrowych dla WIEiT - DE-dzp.272-667/24
- dostawa specjalistycznego pieca rurowego dla WEiP - DE-dzp.272-679/24
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb jednostek AWF w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i letniskowych z terenu Gminy Radków na okres 01.01.2025 do 31.12.2026 r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeżowe oraz PSZOK-u w roku 2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rytwiany do Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. Rzędów 40
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Dzikowiec oraz PSZOK położonych w miejscowości Nowy Dzikowiec oraz Wilcza Wola w roku 2025
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Politechniki Lubelskiej w 2025roku
- Odbiór i zagospodarowanie w 2025 roku stałych odpadów komunalnych z terenu gm. Trzebiechów
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.