Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-12
Grójec: Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Mszczonowskiej i miejsc postojowych na działkach nr 1367; 1368; 1369; 1370; 1376 oraz budowa kablowego oświetlenia parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Mszczonowskiej i miejsc postojowych na działkach nr 1367; 1368; 1369; 1370; 1376 w Grójcu
Numer ogłoszenia: 85710 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec , ul. Józefa Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 48 6643091, faks 48 6642103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Mszczonowskiej i miejsc postojowych na działkach nr 1367; 1368; 1369; 1370; 1376 oraz budowa kablowego oświetlenia parkingu dla samochodów osobowych przy ul. Mszczonowskiej i miejsc postojowych na działkach nr 1367; 1368; 1369; 1370; 1376 w Grójcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres realizacji robót drogowych na parkingu: Roboty rozbiórkowe Rozebranie podbudowy betonowej, grubość warstwy 15 cm. Opaska, ściek 15,00 m2; Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy 10 cm 832,00 m2; Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych 12,60 m2; Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7. Chodnik 7,00 m2; Projektowane elementy ulicy Warstwa odcinająca z piasku gr. 10 cm (uzupełnienie powierzchni po rozbiórce tłucznia) 832,00 m2; Warstwa odsączająca. Chodniki 110,07 m2; Warstwa odsączająca. Miejsca postojowe 824,59 m2; Warstwa odsączająca. Jezdnia manewrowa 746,09 m2; Profilowanie i zagęszczenie pod warstwy konstrukcyjne 2512,75 m2; Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w węźle betoniarskim 5 MPa. Miejsca postojowe 709,74 m2; Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w węźle betoniarskim 5 MPa. Chodniki 135,75 m2; Warstwa podbudowy kruszywa łamanego. Miejsca postojowe 735,09 m2; Warstwa podbudowy kruszywa łamanego. Jezdnia manewrowa 711,69 m2; Nawierzchnia bitumiczna. Warstwa ścieralna. Jezdnia manewrowa 711,69 m2; Nawierzchnia bitumiczna. Warstwa wiążąca. Jezdnia manewrowa 711,69 m2; Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor). Chodniki i opaski 135,75 m2; Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor). Miejsca postojowe 735,09 m2; Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem (F=0,065 m2) 587,50mb; Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem (F=0,0175 m2) 132,20 mb Dodatkowo roboty przygotowawcze, roboty ziemne, regulacja studzienek, oznakowanie poziome i pionowe Zakres realizacji robót oświetleniowych na parkingu Zakres wykonania robót oświetleniowych obejmuje budowę kablowej linii oświetleniowej YAKXS4x25 L=243mb; (43mb+47mb+28mb+28mb+35mb+ 31mb, oraz odgałęzienie ze stanowiska 2/S,+42mb+24mb) dla potrzeb oświetlenia parkingu samochodowego Miejscem przyłączenia rozbudowywanego obwodu oświetlenia ulicznego ul. Kozietulskiego jest istniejąca konstrukcja 4/P-12, na której należy zabudować skrzynkę oświetlenia ulicznego RSOU-1f. Zasilanie skrzynki przewodem AsXSn2x25 w DVK50 L=5m z obwodu napowietrznego AsXSn4x50 z konstrukcji 4/P12, poprzez bezpiecznik SV29.25 z wkładką Bi-Wts25/25A. Sterowanie obwodami oświetleniowymi poprzez dwukanałowy cyfrowy programator astronomiczny CPA 3.1. Przejście przez ul. Mszczonowską przeciskiem sterowanym L=10m Obwód oświetleniowy stanowi siedem konstrukcji wsporczych typu S-80P (słupy metalowe ocynkowane o przekroju wielokąta foremnego) z oprawami LED typu KP-BAT-65W. Na słupach S80 oprawy mocować na wysięgnikach jednoramiennych (1r) typu St/1r/W2/10/60 (stanowiska 1/S i 5/S) i dwuramiennych (2r) St/2r/W2/10/60 Dla wszystkich słupów stosować fundamenty prefabrykowane typu F-150 Dla poprawy warunków skuteczności ochrony przy stanowisku 5/S i 7/S dokonać uziemienia roboczego punktu PEN uziomem PB-2x16 o maksymalnej oporności 5. Wykaz podstawowych materiałów Odgromnik GOei0,66/2,5kA- szt 1; Kabel YAKXS4x25- mb 243; Słup uliczny prosty typ S-80P- szt.7; Fundament ocynkowanych słupów oświetleniowych typ F 150 - szt.7; Oprawa oświetleniowa LED typu KP-BAT-65W - kpl 12; Wysięgnik St/1r/W2/10/60 - kpl 2; Wysięgnik St/2r/W2/10/60 - kpl 5; Uziom prętowy PB-2x16 - kpl 3; Rura DVK75 - mb 53,5; Rura Rg4 - mb 10; Skrzynka oświetlenia ulicznego RSOU-1f z zasilaniem kpl 1. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do siwz. przedmiary robót- załącznik nr 10 do siwz. kosztorysy ofertowe - załącznik nr 11 do siwz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do siwz.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostanie udzielone wykonawcy, o ile wystąpią okoliczności uzasadniające wykonanie robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określonym w niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego prac, z których ewentualnie zmuszony byłby zrezygnować na każdym etapie realizacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 8 000,00 zł w formie przewidzianej ustawą PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 47 1240 5703 1111 0000 4899 2268
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma wykazać się należytym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych ( w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie) co najmniej: 2 robót, polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości 300 000,00 zł brutto każda z robót wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących tych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz co najmniej: 2 robót, polegających na budowie oświetlenia ulicznego o wartości 50 000,00 zł brutto każda z robót wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących tych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma wykazać, że dysponuje: układarką - min. 2 szt, walcem - min. 2 szt., skrapiarką.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej oraz co najmniej jedną osobą przewidzianą jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności elektrycznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (na załączonym druku) wraz z kosztorysami ofertowymi, powstałymi na podstawie załączonych kosztorysów ofertowych; 2) potwierdzenie wniesienia wadium 3) informacje o podmiocie wspólnym - jeśli dotyczy 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeśli dotyczy 5) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów albo informację, o tym że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Zgodnie z art.4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów jako grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gminagrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, ul.Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec Wydział Inwestycji pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, ul.Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec, Sekretariat pokój nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Zakup samochodu służbowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Grójcu
- Dostawa wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Przasnyszu (2 części)
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W CELU ROZBUDOWY DRÓG GMINNYCH UL. KOŚCIELNEJ I UL. KANAŁOWEJ W PAPOWIE TORUŃSKIM - OSIEKI
- Remont latarni elektrycznych w ul. Wiśniowej na terenie m.st. Warszawy
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.