eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatówwykonywanie usług w zakresie wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania oraz na rachunki osobiste świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-11

Opatów: wykonywanie usług w zakresie wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania oraz na rachunki osobiste świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Numer ogłoszenia: 8572 - 2008; data zamieszczenia: 11.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Opatowie, ul. M. Konopnickiej 2, 27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8685100, fax 015 8681428.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług w zakresie wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania oraz na rachunki osobiste świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wypłata w imieniu zamawiającego świadczeń emerytalno-rentowych wraz z wszelkimi dodatkami w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania oraz na rachunki osobiste świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Część 1 wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości w obrębie działania urzędów pocztowych: Sandomierz, Samborzec, Dwikozy, Wilczyce, Zawichost/ z wyłączeniem miejscowości Maruszów i Wólka Chrapanowska/, Ożarów /z wyłączeniem miejscowości Wyspa i Józefków/ Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców wynosi 2346 osób, a szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń wraz z dodatkami w okresie trwania umowy wynosi 32852086,80 zł. Termin realizacji umowy: 01.07.2008 do 28.02.2010. Część 2 wypłata świadczeń emerytalno - rentowych na rachunki osobiste świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w okresie wykonywania zamówienia wynosi 372 625 sztuk. Termin realizacji umowy: 01.03.2008 do 28.02.2010.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 67.15.00.00 - Pozostałe usługi pomocnicze dotyczące pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem ubezpieczenia oraz funduszy emerytalno-rentowych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.17.00.00 - (3) Usługi w zakresie doradztwa finansowego, przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2010.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1.Wymagane wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Cześć 1. 1000 zł Cześć 2. 3600 zł 2. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, wnosi na każdą część oddzielne wadium. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w NBP O/Kielce nr 49101012380853551893200000 z dopiskiem Wadium w postępowaniu na wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych. Część /wpisać nr części/; przy czym zamawiający uzna wadium za wniesione w terminie, gdy przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium; 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona; 8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoważne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu; 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 11. Oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, jeżeli wadium jest wniesione w innej formie niż pieniężna, przy czym jego kopia poświadczona za zgodność z oryginałem musi być załączona na trwale z ofertą, natomiast oryginał może być oddzielnie złożony z ofertą; w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę musi być załączona na trwałe z ofertą..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) posiadają doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (realizacja wypłat należności na rzecz ludności) w ostatnich trzech latach; usługa powinna być świadczona na rzecz przynajmniej jednego zamawiającego w sposób ciągły, przez okres co najmniej 1 roku; wartość świadczonej usługi powinna odpowiadać minimum 1/2 ceny oferty zamówienia, o które ubiega się wykonawca, 6) wnieśli wadium w wysokości określonej w rozdziale XI. 7) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 2. W przypadku określonym w rozdziale IV ust. 1 pkt 7 warunki określone w rozdziale IV ust. 1 pkt od 1 do 4 musi spełnić każdy z wykonawców, a warunki określone w rozdziale IV ust. 1 pkt 5 i 6 mogą być spełnione przez wykonawców łącznie; 3. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1. tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w art. 89 ust. 1 P.z.p.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących dokumentów: 1) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ; b) wypełnionego Wykazu wykonywanych usług w zakresie realizacji wypłat należności na rzecz ludności w załączniku nr 2 do SIWZ; c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający w w/w terminie; d) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP; g) aktualną informację (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP; 2. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę; zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 3. W przypadku oferty wspólnej dokumenty wymienione w rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. a, c, d, e, f, g składa każdy z podmiotów występujących wspólnie, natomiast dokumenty wymienione ust. 1 pkt 2 lit. b składają wszyscy, kilku lub przynajmniej jeden podmiot, jeśli potwierdzi spełnianie warunku. 4. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia udział biorą wykonawcy zagraniczni, tj. mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający wymaga złożenia odpowiednich dokumentów, które wymienione zostały w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605). 5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KRUS PT Opatów ul. Konopnickiej 2 27-500 Opatów.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2008 godzina 12:00, miejsce: KRUS PT Opatów ul. Konopnickiej 2 27-500 Opatów.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wypłata świadczeń emerytalno - rentowych w formie gotówki do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania na terenie miejscowości w obrębie działania urzędów pocztowych: Sandomierz, Samborzec, Dwikozy, Wilczyce, Zawichost/ z wyłączeniem miejscowości Maruszów i Wólka Chrapanowska/, Ożarów /z wyłączeniem miejscowości Wyspa i Józefków/ Szacunkowa miesięczna ilość świadczeniobiorców wynosi 2346 osób, a szacunkowa wartość wypłacanych świadczeń wraz z dodatkami w okresie trwania umowy wynosi 32852086,80 zł. Termin realizacji umowy: 01.07.2008 do 28.02.2010..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wypłata świadczeń emerytalno - rentowych na rachunki osobiste świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej..

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wypłata świadczeń emerytalno - rentowych na rachunki osobiste świadczeniobiorców do banków mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Szacunkowa ilość wypłacanych świadczeń w okresie wykonywania zamówienia wynosi 372 625 sztuk. Termin realizacji umowy: 01.03.2008 do 28.02.2010.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 67.15.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.