Ogłoszenie z dnia 2011-04-20
Bytom: Przebudowa i rozbudowa kompleksu scenicznego wraz z zapleczem Opery Śląskiej
Numer ogłoszenia: 85738 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Śląska , ul. Moniuszki 21/23, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966856, faks 032 2814335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa kompleksu scenicznego wraz z zapleczem Opery Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i rozbudowa kompleksu scenicznego wraz z zapleczem Opery Śląskiej na podstawie projektu wykonawczego firmy AAG w Gliwicach z czerwca 2009 - wyciąg z marca 2011 w zakresie objętym załączonymi przedmiarami robót. Zamawiający wyodrębnia z przedmiotu zamówienia 2 zakresy: Zakres nr 1 Zakres rzeczowy obejmuje roboty instalacji elektrycznej i niskoprądowej wraz z robotami towarzyszącymi ogólnobudowlanymi w zakresach określonych w załączonych przedmiarach robót w : 1. Zakres - instalacja elektryczna: -wykonanie rozdzielnicy głównej RG w budynku głównym Opery, -wykonanie wlz od RG do pomieszczeniem tyrystorowni (zasilanie szaf tyrystorowych, wlz dla planowanych szaf mechaniki sceny), - wykonanie projektowanych tablic obwodowych - wykonanie wlz od RG do projektowanych tablic obwodowych - wykonanie okablowania dla oświetlenia scenicznego (pomiędzy szafą tyrystorową a gniazdami dedykowanymi dla naświetlaczy), - wykonanie okablowania dla oświetlenia scenicznego (dla dodatkowych szaf tyrystorowych a gniazdami dedykowanymi dla naświetlaczy), - wykonanie okablowania sterowniczego pomiędzy tyrystorownią, a pomieszczeniem reżyserki, - wykonanie okablowania sztankietów - w zakresie wykonanego-istniejącego projektu, - wykonanie gniazd w podłodze sceny i na scenie, 2. Zakres architektoniczno-budowlany: - niezbędne prace budowlane w pomieszczeniu rozdzielni głównej, - przełożenie drzwi p.poż w tyrystorowi wraz z robotami towarzyszącymi, - wymiana około 50% desek na scenie wraz z robotami towarzyszącymi, - malowanie komina scenicznego z drobnymi naprawami tynków. Zakres nr 2 Technologia sceniczna: zadanie obejmuje dostawę, montaż, uruchomienie i szkolenie z zakresu obsługi pulpitu interkomowego inspicjenta wraz z systemem podglądu wizji, oraz systemem projekcji dźwięku i wizji na podstawie dołączonej specyfikacji technicznej, opisu urządzeń oraz przedmiaru. Uwaga do zakresu nr 2: termin dostawy, montażu uruchomienia i odbioru do 30.09.2010r Uwagi ogólne do obydwu zakresów: 1. Roboty prowadzone będą w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych. 2. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą odpowiadać przepisom prawa budowlanego Wykonawca zobowiązany jest o dostarczenia aktualnych atestów i aprobat technicznych na zastosowane materiały. 3. Pomieszczenia, instalacje i przestrzenie niezbędne do realizacji zadania będą udostępnione zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z Zamawiającym. Równolegle i w tym samym czasie realizowane będą prace z oddzielnego przetargu i działalność artystyczna, co wymaga stosownej koordynacji z Zamawiającym i innymi Wykonawcami. Wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w cotygodniowych spotkaniach koordynacyjnych na których ustala się harmonogram robót na następny tydzień.( środa godz. 9.00). 4. Prace na budowie należy prowadzić w taki sposób, aby nie uszkodzić i nie zniszczyć istniejących instalacji, sieci, uzbrojenia i zagospodarowania. 5. Roboty nie powinny zakłócać pracy SAP w budynkach Opery. Niezbędne wyłączenia systemu należy uzgodnić z Inwestorem min. z 24 godzinnym wyprzedzeniem. 6. Rozliczenie z mediów potrzebnych do realizacji zamówienia będzie odbywało się na podstawie wskazań podliczników zamontowanych przez wykonawcę we wskazanym przez zamawiającego miejscu. 7. Wykonawca odpowiedzialny jest za utylizację kabli, złomu oraz gruzu z zakresu prowadzonych prac, ponosi również koszty powyższego i jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentu potwierdzającego utylizację. 8. Pozostałe wymagania określają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące część projektów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zadań w teatrze Operowym lub Dramatycznym na terenie Polski lub Unii E odpowiadającym rodzajem i wartością łącznie robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz udokumentuje swoje doświadczenie w pracach prowadzonych minimum na jednym obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt, 6 SIWZ i niniejszym ogłoszeniu, a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie spełnia-nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 siwz i niniejszym ogłoszeniu Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn: - Co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, która jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego i posiada doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na obiektach zabytkowych; - Co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie instalacji elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacji i urządzeń elektroenergetycznych ,która jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego; Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt, 6 SIWZ i niniejszym ogłoszeniu, a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie spełnia-nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 siwz i niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ubezpieczenie musi obejmować ustawową odpowiedzialność wykonawcy ( delikt, kontrakt) z tytułu zdarzeń szkodowych zaistniałych w trakcie realizacji prac zleconych przez Zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem w następstwie którego jest on zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej przy czym jako osobę trzecią rozumie się każdą osobę inną niż wykonawca. - OC deliktowe z rozszerzeniem o ryzyka: przeniesienie ognia i zalania; prowadzenie prac na wysokościach. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia wynosi 1.550 .000 zł - OC kontraktowe z tytułu nie wykonania lub niewłaściwego wykonania zobowiązania. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia wynosi 1.550.000 zł Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wyszczególnionych w pkt, 6 SIWZ i niniejszym ogłoszeniu, a także oświadczenia wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art. 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie spełnia-nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 6 siwz i niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwa do podpisywania oferty, podpisane przez osoby uprawomocnione, jeśli nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Umocowanie winno zostać przedłożone wraz z ofertą. b) Umowa regulująca zasady współpracy podmiotów występujących wspólnie winna być dostarczona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy po wyborze Wykonawcy. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców. 3. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki wymagane w art 22 ust 1 Ustawy Prawo zamówień Publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty nastąpi w przydatku poniższych okoliczności: a. Przesunięcie terminu wykonania robót ze względu na wystąpienie robót dodatkowych; b. Przesunięcie terminu wykonania robót ze względu na wystąpienie siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego; c. Zamiany materiałów wyszczególnionych w dokumentacji projektowej na równoważne w sytuacji, która uniemożliwiałaby osiągnięcie założonych celów inwestycji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera-slaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Śląska; ul. Moniuszki 21/23; 41-902 Bytom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Opera Śląska ul. Moniuszki 21/23; 41-902 Bytom.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Doradztwo na rzecz mieszkańców Bytomia dotyczące efektywnego wykorzystania instalacji OZE
- Dostawa prowadników stalowych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym: Część I, Część II
- Kontrola wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bytomiu wraz z utrzymaniem obsługi biura SPP
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu - powtórzenie".
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa pracowni gastronomicznej w budynku Zespołu Szkół Technicznych w Lubsku"
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Prace budowlane związane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.