Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-12
Grójec: Budowa parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ulicami Mogielnicką i Kozietulskiego oraz budowa oświetlenia parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ul. Mogielnicką i Kozietulskiego
Numer ogłoszenia: 85742 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec , ul. Józefa Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 48 6643091, faks 48 6642103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ulicami Mogielnicką i Kozietulskiego oraz budowa oświetlenia parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ul. Mogielnicką i Kozietulskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedsięwzięcie obejmuje Budowę parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ulicami Mogielnicką i Kozietulskiego oraz budowę oświetlenia parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ul. Mogielnicką i Kozietulskiego. Zakres realizacji robót drogowych: 1. Roboty rozbiórkowe: a. Rozebranie kostki brukowej gr.8 cm (odzysk): - 123,78 m2; b. Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem: - 88,54 m2; c. Rozebranie kostki brukowej gr.8 cm (odzysk i wbudowanie): - 15,88 m2; d. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7. Chodnik i ściek: - 242,23 m2; e. Rozebranie płyt MON wym. (1x3)m: - 81,00 m2; f. Rozebranie bloczków betonowych: - 17,95 m2; g. Rozebranie podmurówki ogrodzenia i fundamentów budynku: - 1,54 m2; h. Rozebranie krawężników betonowych 20x30 i 15x30: - 155,40 mb; i. Rozebranie ław krawężnikowych: - 5,21 m3; j. Rozebranie obrzeży 6x20 przy chodnikach i ścieku: - 197,80 mb; k. Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych wys. 1,8 m: - 25,30 m2; l. Rozebranie nawierzchni bitumicznej 36,29: - m2; 2. Projektowane elementy ulicy: a. Warstwa odsączająca. Chodniki: - 435,94 m2; b. Warstwa odsączająca. Miejsca postojowe: - 352,78 m2; c. Warstwa odsączająca. Jezdnia: - 411,00 m2; d. Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w węźle betoniarskim 5 MPa gr.18 cm. Miejsca postojowe: - 320,59 m2; e. Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w węźle betoniarskim 5 MPa gr.10 cm. Chodniki: - 484,99m2; f. Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w węźle betoniarskim 5 MPa gr. 12cm. Jezdnia: - 357,22 m2; g. Warstwa podbudowy kruszywa łamanego gr. 12cm. Jezdnia: - 357,22 m2; h. Nawierzchnia bitumiczna. Warstwa ścieralna gr. 4 cm (AC11S). Jezdnia: - 371,62 m2; i. Nawierzchnia bitumiczna. Warstwa wiążąca gr. 5 cm (AC16W). Jezdnia: - 365,45 m2; j. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor). Chodniki i opaski: - 484,99 m2; k. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor). Miejsca postojowe: - 330,50m2; l. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem (F=0,065 m2): - 330,22 mb; ł. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem (F=0,0175 m2): - 258,20 mb; m. Wykonanie nawierzchni z płyt wskaźnikowych ostrzegawczych 40x40 cm gr. 5 cm (kolor): - 14,80 m2. 3. Projektowane elementy odwodnienia: a. Roboty ziemne z odwozem gruntu na najbliższe dostępne dla wykonawcy składowisko. Studzienki ściekowe, przykanaliki: - 13,43 m3; b. Podsypka gr. 10 cm z piasku (poziomowanie), przykanaliki śr. 200 mm i studzienki ściekowe śr. 500 mm: - 7,16 m2; c. Wstępna zasypka wokół rur i 15 cm nad rurami, przykanaliki śr. 200 mm: - 1,44m3; d. Zasypka piaskiem, rury przykanalików śr. 200 mm, studzienki ściekowe śr. 500 mm: - 10,14 m3; e. Przykanaliki z rur PVC klasy S średnicy 200 mm: - 7,00 mb; f. Studzienki ściekowe z kręgów betonowych średnicy 500 mm z betonu klasy B25 wysokości 30 cm lub 50 cm, ława fundamentowa gr. 15 cm z betonu B15 na podsypce z kruszywa łamanego gr. 10 cm. Wpust uliczny żeliwny typ ciężki z koszem do wpustów z kołnierzem. Pierścień odciążający średnicy 650 mm z betonu wibroprasowanego klasy B20 na płycie fundamentowej gr. 15 cm wykonana z betonu klasy B15: - 2,00 szt. 4. Roboty ziemne:a. Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne jezdni: - 209,12 m3;b. Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne parkingu strona ul. Mogielnicka: - 34,34 m3;c. Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne parkingu strona Kozietulskiego: - 128,30m3;d. Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne chodnika: - 69,24 m3;e. Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne chodnika strona ul. Kozietulskiego: - 39,42 m3;f. Humusowanie i obsianie trawą 271,83 m2.Dodatkowo: roboty przygotowawcze w tym rozbiórka budynku, regulacja studzienek, oznakowanie poziome i pionowe. Zakres realizacji robót oświetleniowych: Zakres wykonania robót obejmuje budowę kablowej linii oświetleniowej YAKXS4x25 L=237mb; (45mb+31mb + 38mb + 23mb + 36mb + 34mb + 30mb). Miejscem przyłączenia rozbudowywanego obwodu oświetlenia ulicznego ul. Kozietulskiego jest istniejąca konstrukcja 4/K-10/10. Projektowane oświetlenie stanowi siedem konstrukcji wsporczych typu S-80P (słupy metalowe ocynkowane o przekroju wielokąta foremnego) z oprawami LED typu KP-BAT-65W. Na słupach S80 oprawy mocować na wysięgnikach St/1r/W2/10st/fi60.Dla wszystkich słupów stosować fundamenty prefabrykowane typu F-150. Dla poprawy warunków skuteczności ochrony przy stanowisku S4/5 i S4/7 należy dokonać uziemienia roboczego punktu PEN uziomem PB-2x16 o maksymalnej oporności 5. Wykaz podstawowych materiałów: a.Odgromnik GOei0,66/2,5kA: szt 1; b. Kabel YAKXS4x25: mb 237; c. Słup uliczny prosty typ S-80P: szt 7; d. Fundament ocynkowanych słupów oświetleniowych typ F 150: szt 7; e. Oprawa oświetleniowa LED typu KP-BAT-65W: kpl 7; f. Wysięgnik St/1r/W2/10fi/fi60: kpl 7; h. Uziom prętowy PB-2x16: kpl 2; i. Rura DVK75: mb 35. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do siwz; - przedmiary robót- załącznik nr 10 do siwz; - kosztorysy ofertowe - załącznik nr 11 do siwz; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do siwz.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 5 000,00 zł w formie przewidzianej ustawą PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 47 1240 5703 1111 0000 4899 2268
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma wykazać się należytym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych ( w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie) co najmniej: 2 robót, polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości 200 000,00 zł brutto każda z robót wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących tych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz co najmniej: 2 robót, polegających na budowie oświetlenia ulicznego o wartości 50 000,00 zł brutto każda z robót wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących tych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma wykazać, że dysponuje: układarką - min. 2 szt, walcem - min. 2 szt., skrapiarką
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej oraz co najmniej jedną osobą przewidzianą jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności elektrycznej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca ma wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy (na załączonym druku) wraz z kosztorysami ofertowymi, powstałymi na podstawie załączonych kosztorysów ofertowych; 2) potwierdzenie wniesienia wadium 3) informacje o podmiocie wspólnym - jeśli dotyczy; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gminagrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, ul.Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec Wydział Inwestycji pokój nr 10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, ul.Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec Sekretariat pokój nr 22..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz łącznikiem i urządzeniami budowlanymi przy ZS w Grójcu
- Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Grójec w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2027 r.
- USŁUGA CATERINGOWA- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA POSIŁKÓW, DLA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W GRÓJCU, ODDZIAŁ UL. WOROWSKA 1
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy i Miasta w Grójcu w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2027 r."
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- "Przebudowa drogi powiatowej nr P 1592 R Przeworsk - Ujezna - Pełkinie w km 6+350 - 7+592,5"
- "BUDOWA DROGI W UL. SIEWIERSKIEJ" - ETAP I
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.