eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecBudowa parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ulicami Mogielnicką i Kozietulskiego oraz budowa oświetlenia parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ul. Mogielnicką i Kozietulskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-12

Grójec: Budowa parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ulicami Mogielnicką i Kozietulskiego oraz budowa oświetlenia parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ul. Mogielnicką i Kozietulskiego
Numer ogłoszenia: 85742 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec , ul. Józefa Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 48 6643091, faks 48 6642103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ulicami Mogielnicką i Kozietulskiego oraz budowa oświetlenia parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ul. Mogielnicką i Kozietulskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedsięwzięcie obejmuje Budowę parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ulicami Mogielnicką i Kozietulskiego oraz budowę oświetlenia parkingu i ulicy - łącznika pomiędzy ul. Mogielnicką i Kozietulskiego. Zakres realizacji robót drogowych: 1. Roboty rozbiórkowe: a. Rozebranie kostki brukowej gr.8 cm (odzysk): - 123,78 m2; b. Rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem: - 88,54 m2; c. Rozebranie kostki brukowej gr.8 cm (odzysk i wbudowanie): - 15,88 m2; d. Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7. Chodnik i ściek: - 242,23 m2; e. Rozebranie płyt MON wym. (1x3)m: - 81,00 m2; f. Rozebranie bloczków betonowych: - 17,95 m2; g. Rozebranie podmurówki ogrodzenia i fundamentów budynku: - 1,54 m2; h. Rozebranie krawężników betonowych 20x30 i 15x30: - 155,40 mb; i. Rozebranie ław krawężnikowych: - 5,21 m3; j. Rozebranie obrzeży 6x20 przy chodnikach i ścieku: - 197,80 mb; k. Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych wys. 1,8 m: - 25,30 m2; l. Rozebranie nawierzchni bitumicznej 36,29: - m2; 2. Projektowane elementy ulicy: a. Warstwa odsączająca. Chodniki: - 435,94 m2; b. Warstwa odsączająca. Miejsca postojowe: - 352,78 m2; c. Warstwa odsączająca. Jezdnia: - 411,00 m2; d. Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w węźle betoniarskim 5 MPa gr.18 cm. Miejsca postojowe: - 320,59 m2; e. Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w węźle betoniarskim 5 MPa gr.10 cm. Chodniki: - 484,99m2; f. Warstwa podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem w węźle betoniarskim 5 MPa gr. 12cm. Jezdnia: - 357,22 m2; g. Warstwa podbudowy kruszywa łamanego gr. 12cm. Jezdnia: - 357,22 m2; h. Nawierzchnia bitumiczna. Warstwa ścieralna gr. 4 cm (AC11S). Jezdnia: - 371,62 m2; i. Nawierzchnia bitumiczna. Warstwa wiążąca gr. 5 cm (AC16W). Jezdnia: - 365,45 m2; j. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor). Chodniki i opaski: - 484,99 m2; k. Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (kolor). Miejsca postojowe: - 330,50m2; l. Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem (F=0,065 m2): - 330,22 mb; ł. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem (F=0,0175 m2): - 258,20 mb; m. Wykonanie nawierzchni z płyt wskaźnikowych ostrzegawczych 40x40 cm gr. 5 cm (kolor): - 14,80 m2. 3. Projektowane elementy odwodnienia: a. Roboty ziemne z odwozem gruntu na najbliższe dostępne dla wykonawcy składowisko. Studzienki ściekowe, przykanaliki: - 13,43 m3; b. Podsypka gr. 10 cm z piasku (poziomowanie), przykanaliki śr. 200 mm i studzienki ściekowe śr. 500 mm: - 7,16 m2; c. Wstępna zasypka wokół rur i 15 cm nad rurami, przykanaliki śr. 200 mm: - 1,44m3; d. Zasypka piaskiem, rury przykanalików śr. 200 mm, studzienki ściekowe śr. 500 mm: - 10,14 m3; e. Przykanaliki z rur PVC klasy S średnicy 200 mm: - 7,00 mb; f. Studzienki ściekowe z kręgów betonowych średnicy 500 mm z betonu klasy B25 wysokości 30 cm lub 50 cm, ława fundamentowa gr. 15 cm z betonu B15 na podsypce z kruszywa łamanego gr. 10 cm. Wpust uliczny żeliwny typ ciężki z koszem do wpustów z kołnierzem. Pierścień odciążający średnicy 650 mm z betonu wibroprasowanego klasy B20 na płycie fundamentowej gr. 15 cm wykonana z betonu klasy B15: - 2,00 szt. 4. Roboty ziemne:a. Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne jezdni: - 209,12 m3;b. Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne parkingu strona ul. Mogielnicka: - 34,34 m3;c. Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne parkingu strona Kozietulskiego: - 128,30m3;d. Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne chodnika: - 69,24 m3;e. Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne chodnika strona ul. Kozietulskiego: - 39,42 m3;f. Humusowanie i obsianie trawą 271,83 m2.Dodatkowo: roboty przygotowawcze w tym rozbiórka budynku, regulacja studzienek, oznakowanie poziome i pionowe. Zakres realizacji robót oświetleniowych: Zakres wykonania robót obejmuje budowę kablowej linii oświetleniowej YAKXS4x25 L=237mb; (45mb+31mb + 38mb + 23mb + 36mb + 34mb + 30mb). Miejscem przyłączenia rozbudowywanego obwodu oświetlenia ulicznego ul. Kozietulskiego jest istniejąca konstrukcja 4/K-10/10. Projektowane oświetlenie stanowi siedem konstrukcji wsporczych typu S-80P (słupy metalowe ocynkowane o przekroju wielokąta foremnego) z oprawami LED typu KP-BAT-65W. Na słupach S80 oprawy mocować na wysięgnikach St/1r/W2/10st/fi60.Dla wszystkich słupów stosować fundamenty prefabrykowane typu F-150. Dla poprawy warunków skuteczności ochrony przy stanowisku S4/5 i S4/7 należy dokonać uziemienia roboczego punktu PEN uziomem PB-2x16 o maksymalnej oporności 5. Wykaz podstawowych materiałów: a.Odgromnik GOei0,66/2,5kA: szt 1; b. Kabel YAKXS4x25: mb 237; c. Słup uliczny prosty typ S-80P: szt 7; d. Fundament ocynkowanych słupów oświetleniowych typ F 150: szt 7; e. Oprawa oświetleniowa LED typu KP-BAT-65W: kpl 7; f. Wysięgnik St/1r/W2/10fi/fi60: kpl 7; h. Uziom prętowy PB-2x16: kpl 2; i. Rura DVK75: mb 35. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 do siwz; - przedmiary robót- załącznik nr 10 do siwz; - kosztorysy ofertowe - załącznik nr 11 do siwz; - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do siwz.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 5 000,00 zł w formie przewidzianej ustawą PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 47 1240 5703 1111 0000 4899 2268

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma wykazać się należytym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych ( w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie) co najmniej: 2 robót, polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o wartości 200 000,00 zł brutto każda z robót wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących tych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz co najmniej: 2 robót, polegających na budowie oświetlenia ulicznego o wartości 50 000,00 zł brutto każda z robót wraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących tych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma wykazać, że dysponuje: układarką - min. 2 szt, walcem - min. 2 szt., skrapiarką

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą przewidzianą jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej oraz co najmniej jedną osobą przewidzianą jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności elektrycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy (na załączonym druku) wraz z kosztorysami ofertowymi, powstałymi na podstawie załączonych kosztorysów ofertowych; 2) potwierdzenie wniesienia wadium 3) informacje o podmiocie wspólnym - jeśli dotyczy; 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gminagrojec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, ul.Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec Wydział Inwestycji pokój nr 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Grójcu, ul.Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec Sekretariat pokój nr 22..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.