Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Olszewo-Borki: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W OLSZEWIE-BORKACH
Numer ogłoszenia: 85747 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie, tel. 029 761-31-07, fax 029 7613223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olszewo-borki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W OLSZEWIE-BORKACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) budowa poliuretanowej nawierzchni boiska do gry w piłkę wraz z przeprowadzeniem niezbędnych prac ziemnych (przygotowanie gruntu i prace ziemno-budowlane wraz z położeniem nawierzchni boiska), 2) budowa osprzętu dla boiska obejmująca wykonanie fundamentów pod tuleje do słupków i stojaków do siatkówki, piłki ręcznej i tenisa ziemnego, budowę gotowych stojaków metalowych do koszykówki wraz z kołnierzem uszczelniającym oraz montaż gotowych bramek stalowo-drewnianych do piłki ręcznej, 3) budowa chodnika z POLBRUKU wokół boiska, 4) budowa ogrodzenia i piłkochwytów o wysokości 4 m z rur i siatki stalowej, a także budowa bramy wjazdowej i furtki, 5) budowa trybun-ławek, 6) budowa oświetlenia boiska wielofunkcyjnego składającego się ze słupów oświetleniowych i zamontowanego osprzętu i opraw wraz z wykonaniem zasilania z szafką sterowniczą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1)Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust.1.pkt 1) - prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art.22 ust.1 pkt 2) tj., a)w ciągu ostatnich 3 lat (od kwietnia 2005r. do kwietnia 2008r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to udokumentowanie, że w tym okresie wykonał co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz winien zawierać nazwę zadania, wartość, datę i miejsce jej wykonania. Do załącznika nr 6 należy dołączyć dokumenty ( protokoły końcowe robót wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie). Za roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna prace budowlane odpowiadające co najmniej wartości robót będących przedmiotem niniejszego postępowania. b)dysponuje kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie prac budowlanych i elektrycznych z co najmniej pięcioletnim doświadczeniem, wpisanymi na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1, pkt 3) - posiada środki własne lub potwierdzoną przez bank zdolność kredytową w wysokości co najmniej 450 000,00 zł. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy: wartość netto, VAT 22%, wartość brutto - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1. 2) Wypełniony kosztorys ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3. 3) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenia zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.1.Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 5) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 6) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 7) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót, (protokoły końcowe robót wraz z referencjami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6. 8) Wykaz: a) podstawowego personelu kierowniczego i technicznego, który będzie wykonywał lub uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7. b) uprawnień kierownika budowy o specjalności w zakresie prac budowlanych i elektrycznych wraz z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7. 9) Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową oferenta w wysokości co najmniej 450 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje dostawca lub Wykonawca, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8. 11) Wzór umowy musi zostać uzupełniony przez Oferenta i parafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olszewo-borki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszewo-Borki ul. Broniewskiego 13 07-415 Olszewo-Borki pok. nr 9 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OLSZEWO-BORKI
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla 158 punktów poboru energii w Gminie Olszewo-Borki na rok 2025"
więcej: przetargi OLSZEWO-BORKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz łącznikiem i urządzeniami budowlanymi przy ZS w Grójcu
- "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
- Budowa Gminnego Ośrodka Rekreacyjno - Sportowego nad Zalewem Pająk.
- Budowa hali sportowej.
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.