To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-01
Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Projektu Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu III.
Numer ogłoszenia: 85768 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43486 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Rozwoju Edukacji, Ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 774 579 895, faks 774 552 979.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Projektu Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu III..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych na potrzeby Projektu Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu III, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz rzeczowo - cenowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.21.26 - Pióra techniczne 30.19.21.25 - Pisaki 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.21.00 - Gumki 30.19.32.30 - 30.19.32.30 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dostawa realizowana jest na potrzeby Projekt systemowy Kompetentne kadry oświaty kapitałem regionu III, nr POKL: 09.04.00-16-010/11 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artim Sp. zo.o., Ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9573,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4112,10
Oferta z najniższą ceną: 4112,10 / Oferta z najwyższą ceną: 6117,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- "Wyjazdy integracyjno - edukacyjne dla rodzin zastępczych z terenu miasta Opola".
- Nasadzenie i pielęgnacja drzew przy ul. Nastrojowej w Opolu
- Modernizacja systemu zabezpieczeń typu Next-Generation Firewall służącego do zabezpieczenia ruchu sieciowego na styku sieci - poprzez wymianę obecnie posiadanych urządzeń na nowe
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Wykonanie zamiennego projektu dokumentacji projektowej pn. "Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Im. Św. Jadwigi w Opolu Centrum Psychiatrii Dla Dzieci i Młodzieży"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Zakup materiałów chemicznych i biurowych dla Gminy Myślenice i jej jednostek
- Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukowania
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- D/31/2025/A Sukcesywny zakup i dostawa papieru biurowego oraz materiałów biurowych na potrzeby jednostek UO, cz. 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych UO
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.