eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Projekt drogi gminnej na ul. Grunwaldzkiej pomiędzy ul. Jabłońską i ul. Wyszyńskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-16

Otwock: Projekt drogi gminnej na ul. Grunwaldzkiej pomiędzy ul. Jabłońską i ul. Wyszyńskiego
Numer ogłoszenia: 85783 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 56231 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock, ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt drogi gminnej na ul. Grunwaldzkiej pomiędzy ul. Jabłońską i ul. Wyszyńskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu drogi utwardzonej: Projekt drogi ul. Grunwaldzkiej pomiędzy ul. Jabłońską i ul. Wyszyńskiego w Otwocku na długości ok. 1800 m o nawierzchni tłuczniowej z krawężnikami. wg następującego zakresu: Zamówienie będzie obejmowało przygotowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wydanej na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008r. nr 193, poz. 1194 ze zm.) I. Zakres wymaganej dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany sporządzić dokumentację wg następujących zasad: 1. Dokumentacja ma być sporządzona w formie tradycyjnej (papierowej) oraz w formie elektronicznej na nośnikach elektronicznych. 2. Projekt budowlany musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu (Dz. U. z dnia 10 lipca 2003r. Nr 120 poz.1133 z późn. zm.) 3. Liczba egzemplarzy poszczególnych opracowań w formie tradycyjnej (papierowej): Koncepcja realizacji drogi (do uzgodnienia z Zamawiającym) - 2 egz. Karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2008 Nr 199 poz.1227) w trzech egzemplarzach wraz z zapisem na elektronicznych nośnikach danych Mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu; Analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi; Mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu Cztery egzemplarze projektu budowlanego wraz z zaświadczeniem o którym mowa w art. 12 ust 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), aktualnym na dzień opracowania projektu. Wypis z ewidencji gruntów w zakresie jw.- 1 egz. oryginalny. W projekcie budowlanym należy wykonać projekt zagospodarowania terenu na oryginalnej i aktualnej mapie do celów projektowych w 2 egz. + 4 egz. na kopii mapy. Uzgodnienia ZUDP + załącznik graficzny - 2 kpl. w tym jeden oryginalny egzemplarz uzgodnień ZUDP musi być wpięty do projektu budowlanego (egzemplarz dla inwestora) Projekt wykonawczy - 4 egz. Informacje dotyczące planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia- 5 egz. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót (z obliczeniami) - 2 egz. Kosztorysy mają być sporządzone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. (Dz.U. 2010 Nr 113 poz.759 ze zm.) oraz dwoma Rozporządzeniami Ministra Infrastruktury: z 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego (Dz.U.2004 Nr 130 poz. 1389) oraz z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U 2004 Nr 202 poz. 2072). Kosztorysy należy sporządzić z uwzględnieniem kodów ze Wspólnego Słownika Zamówień(CPV). Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 2 egz. Projekt organizacji ruchu ze wszelkimi wymaganiami uzgodnieniami na czas budowy drogi- 2 egz. 4. Dokumentacja w formie elektronicznej ma być sporządzona na nośnikach CD w 2 egz. Zakres dokumentacji ma być identyczny ze sporządzonym w formie tradycyjnej, tzn. musi zawierać w szczególności: Koncepcja realizacji drogi . Karta informacyjna przedsięwzięcia sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 3 października 2008 o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. 2008.199.1227). Scan mapy ewidencyjnej poświadczony przez właściwy organ obejmującej przewidywany teren, na którym realizowane będzie przedsięwzięcie oraz obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie Scan wypisu z ewidencji gruntów w zakresie jw. Projekt budowlany (opis + rysunki) Uzgodnienia ZUDP + załącznik graficzny Kosztorys inwestorski i przedmiar robót w formie elektronicznej w postaci edytowalnego arkusza kalkulacyjnego Dokumentacja wykonana w formie elektronicznej ( rysunki, opisy, uzgodnienia) musi być zapisana w plikach uniemoSliwiających dokonywanie w nich zmian. Pliki nie mogą być zabezpieczone w sposób uniemoSliwiający ich łączenie lub dzielenie. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania mapy do celów projektowych z naniesionym aktualnym stanem prawnym z ewidencji gruntów. 6. Wykonawca ma obowiązek umieścić w projekcie rozwiązania ewentualnych kolizji Istniejących urządzeń i sieci podziemnych, nadziemnych i drzew, zgodnie z zaleceniami ZUDP. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami i normami. 8. Wykonawca przyjmuje odpowiedzialność prawna i finansową za szkody Zamawiającego, powstałe w wyniku nieprawidłowego lub nierzetelnego wykonania przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO PRAC INŻYNIERSKICH Sp. z o.o., ul. Puszczyka 18a m.8, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 256579,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.