Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-24
Chorkówka: Remont dróg gminnych na terenie gminy Chorkówka.
Numer ogłoszenia: 85793 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorkówka, Chorkówka 175, 38-458 Chorkówka, woj. podkarpackie, tel. 013 4313083, fax 013 4313083.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chorkowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych na terenie gminy Chorkówka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie remontu dróg gminnych w miejscowości Bóbrka,Chorkówka,Zręcin polegających na wykonaniu podbudowy klińcowej gr.4 cm i nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych gr.5 cm na powierzchni 830 m2. 2.Wykonanie remontu dróg gminnych w miejscowości Kobylany polegajacych na wykonaniu nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych gr.5 cm na powierzchni 1400 m2. 3.Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych sprzetem Remonter przy użyciu emulsji asfaltowej (cena wbudowania 10 ton emulsji i grysów)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala sie wadium w wysokości 2.000,00zł (słownie:dwa tysiące złotych) Wadium może byc wniesione w formie przewidzianej w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca sie przelewem na rachunek bankowy BS w Rymanowie,O/Chorkówka Nr 89 8636 1031 2003 1500 0042 0003.Wadium należy wpłacić do dnia 13 maja 2008r. do godz.8.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać sie mogą Wykonawcy,którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy,oraz że nie podlegają wykluczeniu z art.24 ustawy pzp
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Napisanie oferty w języku polskim(na załączonym druku) -podpisanie oferty przez upełnomocnionego przedstawiciela -wniesienie wadium -złożenie oferty w wymaganym terminie przedłożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodraczej,jezeli odrębne przepisywymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert przedłożenie aktualnego zaświadczenia naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio,że wykonawcy nie zalegają z płaceniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub ,lub zaświadczeń że uzyskał zgodęna zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert -złożenia referencji obejmujących wykonawstwo tożsamych robót,co najmniej 3 sztuki z jednoznacznym wskazaniem iz wykonywane roboty zostały wykonane z należytą starannościa -wykaz osób i podmiotów ,które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,doświadczeniach i wykształcenia niezbędnych do wykonania , a także zakresu wykonanych przez nich czynności -wskazanie w ofercie osoby,która będzie pełnić funkcje kierownika budowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.chorkowka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.chorkowka.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 09:00, miejsce: URZAD GMINY CHORKÓWKA (sekretariat pokój Nr 28) 38-458 Chorkówka 175.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
INNE PRZETARGI CHORKÓWKA
więcej: przetargi CHORKÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wałbrzychu
- Rozbudowa drogi gminnej (ul. Wierzbowa) w miejscowości Czarne Błoto
- Remonty nawierzchni bitumicznych dróg i ulic o powierzchni powyżej 200 m2 na terenie miasta Tychy w 2025 r.
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Schumana.
- "Budowa ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi krajowej nr 25 - ETAP I"
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.