eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubartówWymiana okien w elewacji zachodniej segmentów w SP3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-01

Lubartów: Wymiana okien w elewacji zachodniej segmentów w SP3
Numer ogłoszenia: 85798 - 2013; data zamieszczenia: 01.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa nr 3 , ul. 1-go Maja 66/74, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 855 30 55, faks 081 855 62 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp3lubartow.internetdsl.pl/.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://sp3lubartow.internetdsl.pl/.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w elewacji zachodniej segmentów w SP3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na wykonaniu wymiany stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Miasto Lubartów zarządzanych przez Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Piotra Firleja w Lubartowie. Przedmiotem opracowania jest inwestycja roboty budowlano-remontowe polegające na wymianie stolarki okiennej na okna z PCV w budynku Zespołu Szkół w Lubartowie (SP nr 3) przy ulicy 1-go Maja 66-74 w elewacji zachodniej od strony ulicy 1-go Maja. W budynku zespołu szkół zamontowana jest stolarka drewniana, która nie spełnia wymagań współczesnych przepisów w zakresie izolacyjności termicznej. Ponadto z racji na około 25 letnie użytkowanie stolarki jest ona nieszczelna i nadaje się do natychmiastowej wymiany. Nie widać możliwości naprawy stolarki. W elewacji zachodniej zespołu szkół wymieniono do tej pory 7 szt. okien na okna PCV. Z racji na niedostosowanie podziałów okien do specyfiki funkcji i do oryginalnego rysunku elewacji projektuje się również wymianę tychże okien na nowe. Istniejące okna PCV proponuje się przenieść w inne miejsca w budynku, które nie będą eksponowane oraz do pomieszczeń nie pełniących funkcji sal lekcyjnych. W skrzydle liceum zamontowane są w 3 otworach okiennych kraty stalowe. Projektuje się wymianę tychże krat na nowe zgodnie z załączonym schematem. ZAKRES PRAC wymiana istniejącej stolarki drewnianej na nowe okna z PCV z uzupełnieniem tynku na ościeżach (wewnętrznych i zewnętrznych) do lica muru, wymiana istniejącej stolarki PCV na nowe okna z PCV (istniejąca stolarka do zachowania i wstawienia w innym miejscu budynku) z uzupełnieniem tynku na ościeżach (wewnętrznych i zewnętrznych) do lica muru, wykonanie i montaż obróbki blacharskiej z blachy powlekanej (z plastikowymi zakończeniami ), malowanie ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, demontaż istniejących krat i osadzenie nowych krat zewnętrznych w otworach okiennych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających temu samemu Wykonawcy, jeśli zaistnieją przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6000 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Szkoły Podstawowej Nr 3 w Lubartowie Bank - BPS 41 8707 0006 0025 4025 2000 0007

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: -posiadają niezbędną wiedzę i uprawnienie ; -dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i pozostającymi do dyspozycji Wykonawcy: -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Wykonawca winien spełniać warunek w zakresie posiadanej polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 100 000zł Wykonawca winien spełniać warunek w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwóch inwestycji odpowiadającej swoim rodzajem i podobną wartością prac stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia tj. inwestycje polegające na wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV o wartości minimum 150 000 zł brutto każda.Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5. Wykonawca winien spełniać warunek w zakresie dysponowania w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca potwierdzi fachowość kadry opisami uprawnień budowlanych stwierdzającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności - konstrukcyjno - budowlanej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą niezbedne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia przez Wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika winien złożyć wraz z ofertą stosowny dokument pełnomocnictwa w orginale (ewentualnie notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa). Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złoża umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp3lubartow.internetdsl.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubartów ul. 1-go Maja 66-74 21-100 kancelaria SP3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Lubartów ul. 1-go Maja 66-74 21-100 kancelaria SP3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.