Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-06-03
Jab³onka: CENTRUM KULTURY GÓRNEJ ORAWY wspó³finansowane w ramach Programu Wspó³pracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika S³owacka 2007-2013
Numer og³oszenia: 85821 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jab³onka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jab³onka, woj. ma³opolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: CENTRUM KULTURY GÓRNEJ ORAWY wspó³finansowane w ramach Programu Wspó³pracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika S³owacka 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlano-monta¿owe zwi±zane z Centrum Kultury Górnej Orawy wspó³finansowanej w ramach Programu Wspó³pracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika S³owacka 2007-2013 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: Rozbiórka budynków gospodarczych Roboty ziemne Przy³±cz wod.-kan. i elektryczny Fundamenty ¦ciany parteru Strop parteru ¦ciany piêtra Strop piêtra Dach Stolarka okienna i drzwiowa Instalacja wod.-kan. Instalacja elektryczna wewnêtrzna Tynki wewnêtrzne i ob³o¿enie ¶cian Pod³ogi Zagospodarowanie terenu i placu 2.1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki 1. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2. Dokumentacja projektowa 3. Przedmiar robót 4. Charakterystyka robót - zakres robót Dokumentacja projektowa jest udostêpniona bezp³atnie w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.jablonka.pl. Papierowa wersja dokumentacji projektowej zostanie przekazana tym Wykonawcom, którzy wp³ac± w Kasie Urzêdu Gminy Jab³onka przy ul. 3-go Maja 1, w Jab³once kwotê 250,00 PLN brutto oraz oka¿± dowód wp³aty w Referacie Inwestycji i Ochrony ¦rodowiska - Zamówienia Publiczne. Dokumentacjê projektow± wykonan± przez Pana mgr in¿. Architekta Jana Sk±pskiego prowadz±cego Pracowniê Architektoniczn± z siedzib± 31-052 Kraków ul. Dajwór w wersji papierowej mo¿na uzyskaæ do wgl±du w biurze Zamawiaj±cego pokój nr 206 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wgl±du przez Wykonawcê. Je¿eli w projekcie zastosowano materia³y i urz±dzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponowa³ projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferuj±cego urz±dzenia lub materia³y takiej samej lub lepszej jako¶ci (ofertom takim winny towarzyszyæ wszelkie informacje niezbêdne do kompletnej oceny przez Zamawiaj±cego, w³±cznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analiz± cen oraz innymi odpowiednimi szczegó³ami). U¿yte do budowy materia³y musz± posiadaæ odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowoduj± konieczno¶æ aktualizacji projektu Wykonawca zobowi±zany jest przeprowadziæ j± na w³asny koszt i przedstawiæ do akceptacji projektantowi, który wykona³ projekt, na podstawie, którego przygotowano przetarg. Wykonawca zobowi±zany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnieñ i pozwoleñ. Wykonawca ma obowi±zek przed przyst±pieniem do opracowania oferty do zapoznania siê z dokumentacj± stanowi±c± przedmiot przetargu oraz dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. Ponadto Wykonawca jest zobowi±zany do podjêcia wszelkich czynno¶ci w celu terminowego i prawid³owego zakoñczenia zadania inwestycyjnego wraz z niezbêdnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo budowlane. Wykonawcy ponosz± wy³±czn± odpowiedzialno¶æ za zapoznanie siê z nale¿yt± staranno¶ci± z tre¶ci± specyfikacji istotnych warunków zamówienia w³±cznie z dokumentacj± projektow± dostêpn± na stronie internetowej Zamawiaj±cego oraz dostêpn± do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wgl±du przez Wykonawcê. W sytuacji, gdy wykonawca wygra³ przetarg, reklamacje dotycz±ce zmian warto¶ci Oferty na podstawie b³êdów dokumentacji czy nie uzyskania przez wykonawcê wystarczaj±cych informacji odno¶cie warunków i zobowi±zañ nie bêd± rozpatrywane. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty ( materia³y i robociznê) wynosi 36 miesiêcy od dnia odebrania przez Zamawiaj±cego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protoko³u koñcowego..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Informacja na temat wadium: Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 100 000,00 z³ (s³ownie z³otych: sto tysiêcy z³otych). 2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieni±dzu, 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank BS Jab³onka Nr 74 8798 0002 0000 0000 0026 0014 z dopiskiem Wadium przetargowe na Centrum Kultury Górnej Orawy. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej ni¿ pieni±dz - orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w siedzibie Zamawiaj±cego Urz±d Gminy Jab³onka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jab³onka - kasa UG w pok. 105 lub do³±czyæ do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzucon± na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 7. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 25.06.2009 r. do godz. 10:00. Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowaln± form± wadium zostanie wykluczony z postêpowania, a jego oferta zostania uznana za odrzucon±. 8. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty okre¶la art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych oraz nie dotyczy ich ¿adna z sytuacji opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówieñ publicznych. Minimalne kryteria kwalifikacyjne dla Wykonawców przystêpuj±cych do przetargu s± nastêpuj±ce: 1.2.1. Wykonawca winien byæ firm±, osob± fizyczn± lub konsorcjum firm zarejestrowanych, zdolnym do wykonania okre¶lonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia robót. 1.2.2. Wykonawca musi mieæ w³asne ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie minimum 6 mln z³otych. 1.2.3. Partnerzy Konsorcjum musz± spe³niaæ ³±cznie kryteria dotycz±ce do¶wiadczenia oraz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia. 1.2.4. Wykonawca wykona³ w ci±gu ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o warto¶ci minimalnej 7 mln z³ polegaj±ce na realizacji zadania z obiektem u¿yteczno¶ci publicznej z podaniem jego warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu nale¿y za³±czyæ referencje od inwestora potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. 1.2.5. Ca³y kluczowy personel kierowniczy proponowany do wykonania zamówienia winien mieæ odpowiednie do¶wiadczenie i kwalifikacje do robót objêtych niniejszym przetargiem. Wykonawca winien dysponowaæ nastêpuj±cymi osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawiæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: kierownik budowy - 1 osoba oraz kierownicy: robót ogólnobudowlanych - 1 osoba, sanitarnych - 1 osoba, elektrycznych i telekomunikacyjnych - 1 osoba. Kierownik budowy mo¿e byæ jednocze¶nie kierownikiem robót ogólnobudowlanych. Ka¿da z wymienionych osób musi posiadaæ stosowne uprawnienia w zakresie prowadzenia robót budowlanych oraz musi posiadaæ za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa. 1.2.6. Wykonawca winien posiadaæ polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê min. 6 mln z³. 1.2.7. Wykonawca winien nie zalegaæ z op³acaniem podatków, op³at i sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne odpowiednio na rzecz Urzêdu Skarbowego, Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego. Wykonawca mo¿e wystêpowaæ tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy te¿ jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. W przeciwnym wypadku dana Oferta zostanie wykluczona z dalszego postêpowania. W celu potwierdzenia spe³nienia opisanych wy¿ej warunków Wykonawca musi za³±czyæ do oferty dokumenty okre¶lone w Rozdziale 11 pkt 1 na podstawie, których zostanie dokonana ocena spe³nienia warunków okre¶lonych w pkt 1.2. na zasadzie spe³nia / nie spe³nia. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach (wymaganych przez Zamawiaj±cego i podanych w SIWZ) do³±czonych do oferty. Zamawiaj±cy wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub, którzy z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie chyba, ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca sk³ada o¶wiadczenia, którego wzór stanowi Za³±cznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. 1.1. Wszyscy Wykonawcy musz± dostarczyæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty wraz ze swoj± Ofert±: 1.1.1. Formularz oferty przetargowej na roboty (Za³±cznik nr 1 do SIWZ); 1.1.2. Dowód wniesienia wadium; 1.1.3. Ogólne informacje dotycz±ce Wykonawcy (Za³±cznik nr 2 do SIWZ); 1.1.4. W przypadku Konsorcjum nale¿y do³±czyæ szczegó³ow± informacjê o Wykonawcach stanowi±cych Konsorcjum (Za³±cznik nr 2a do SIWZ); 1.1.5. O¶wiadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Za³±cznik nr 3 do SIWZ); 1.1.6. Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.1.7. Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.1.8. Aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.1.9. Pe³nomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych z³o¿onych dokumentów oraz pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia - w oryginale; 1.1.10. Informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie 6 mln z³, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.1.11. Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymania w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.1.12. Aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego Oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, i¿ Wykonawca nie zalega w op³acaniu sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ przewidziane prawem odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymania w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 1.1.13. Wykaz personelu kluczowego przewidzianego do realizacji zamówienia (Za³±cznik nr 4 do SIWZ). Do Formularza nale¿y za³±czyæ uprawnienia budowlane danej specjalno¶ci oraz aktualne za¶wiadczenia (z dat± wa¿no¶ci w momencie sk³adania ofert) o przynale¿no¶ci do Okrêgowych Izb In¿ynierów Budownictwa. Do wykazu nale¿y do³±czyæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, je¿eli w wykazie, o którym mowa powy¿ej, wykonawca wskaza³ osoby, którymi bêdzie dysponowa³ w wykonaniu zamówienia (zgodnie z wymogami rozdzia³ 10, pkt 1.2.5.); 1.1.14. Harmonogram realizacji inwestycji (Za³±cznik nr 5 do SIWZ); 1.1.15. Plan Robót Podwykonawcy (Za³±cznik nr 6 do SIWZ). W przypadku powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie t± czê¶æ zamówienia, któr± zamierza powierzyæ podwykonawcy. 1.1.16. Wykaz robót budowlanych zgodnie z wymaganiami stawianymi w rozdziale 10 pkt. 1.2.4. (Za³±cznik nr 7 do SIWZ). Do Formularza nale¿y do³±czyæ stosowne referencje od instytucji na rzecz, których Wykonawca ¶wiadczy³ wymienione w wykazie roboty i wykona³ je z nale¿yt± staranno¶ci±; 1.1.17. Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê min. 6 mln z³. W przypadku polisy z terminem zwi±zania krótszym ni¿ czas trwania kontraktu wymagane jest zobowi±zanie w formie o¶wiadczenia o przed³u¿eniu polisy na czas wymagany; 1.1.18. Kosztorys Ofertowy sporz±dzony na podstawie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiaru Robót i zgodnie z zasadami zawartymi w Rozdziale 17 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 1.2. Wykonawcy zagraniczni, 1.2.1. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1.6, 1.1.8, 1.1.11., 1.1.12. - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie. 1.2.2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1.1.7. - sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 1.2.3. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1.2.1.lit. a i 1.2.1.lit. c oraz 1.2.2. powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1.2.1 lit. b powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.2.4. Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê powy¿szych dokumentów, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cymi o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 1.3. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 1.1. musz± zostaæ z³o¿one w oryginale lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Dokumenty sporz±dzane w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczonym przez Wykonawcê. 1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt 1.1.5, 1.1.6, 1.1.7, 1.1.8, 1.1.11 i 1.1.12 niniejszej czê¶ci dokumenty winien z³o¿yæ ka¿dy Wykonawca. Pozosta³e dokumenty wymagane w niniejszej czê¶ci winny byæ z³o¿one wspólnie przez Wykonawców. 1.5. Je¿eli ofertê sk³ada Konsorcjum firm nale¿y do niej do³±czyæ list intencyjny Konsorcjum. Zamawiaj±cy bezwzglêdnie wymaga, aby list intencyjny Konsorcjum:- upowa¿nia³ jednego z cz³onków Konsorcjum (g³ównego partnera) jako osobê prawn± i reprezentuj±c± wskazan± osobê fizyczn± do wystêpowania w imieniu ka¿dego z pozosta³ych partnerów Konsorcjum we wszystkich sprawach zwi±zanych z ofert± oraz umow±, - stwierdza³, ¿e partnerzy Konsorcjum bêd± odpowiadaæ solidarnie za ca³o¶æ podjêtych zobowi±zañ w ramach realizacji zadania - zostanie zawarta umowa Konsorcjum z notarialnie potwierdzonymi podpisami na czas trwania kontraktu, powiêkszona o okres obowi±zywania gwarancji i rêkojmi..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Jab³onka ul. 3 Maja 1 34-480 Jab³onka pok. 206
Osoby do kontaktów
mgr in¿. Józef Knaperek 0182611146
mgr in¿. Mateusz £owisz 0182611141
in¿. Marcelina Machaj 0182611146.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Gminy Jab³onka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jab³onka pokój nr 1 - sekretariat. Otwarcie ofert nast±pi dnia 25 czerwca 2009r. o godz. 10.05, w siedzibie Zamawiaj±cego pok. nr 110..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej (Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego) w ramach Programu Wspó³pracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika S³owacka 2007 -2013.
INNE PRZETARGI JAB£ONKA
- Ustalenie granic dróg gminnych na terenie Gminy Jab³onka.
- Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Jab³onka w 2025 roku - czê¶æ 2
- Przygotowanie za³±czników graficznych do zg³oszenia robót budowlanych przebudowy lub remontu dróg gminnych na terenie Gminy Jab³onka w ³±cznej ilo¶ci 2 km
- Remont drogi gminnej K361300 w km od 0+000 do km 1+300 w miejscowo¶ci Chy¿ne, Gmina Jab³onka.
wiêcej: przetargi JAB£ONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" pod³±czenia instalacji fotowoltaicznej o ³±cznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Pu³awach
- Budowa Park&Ride w Bogumi³owicach na terenie gminy Wierzchos³awice
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbêdnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotu³ach
- Przebudowa pediatrii w ramach programu FENX - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przy³±czy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiêbiorstwa Komunikacyjnego w Inowroc³awiu
- Wykonanie izolacji poziomych i pionowych ¶cian piwnic w budynku po³o¿onym przy ul. Lubelskiej 30/32 w Warszawie.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.