To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-20
Uherce Mineralne: dostawa warzyw
Numer ogłoszenia: 85830 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51012 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych, , 38-623 Uherce Mineralne, woj. podkarpackie, tel. 013 4618346, faks 013 4618400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa warzyw.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według podziału na zadania. Zadanie nr 1: 1. marchew 25.000 kg, 2. seler 6.000 kg, 3. cebula 25.000 kg, 4. buraki ćwikłowe 7.000 kg, 5. jabłka 45.000 kg, 6. kapusta biała 10.000 kg, 7. por 5.000 kg, 8. fasola 2.500 kg, 9. pomidory 14.000 kg, 10. ogórki 7.000 kg, 11. papryka 5.000 kg, 12. kalafior 3.000 kg. Zadanie nr 2: 1. ziemniaki 140.000 kg, 2. ziemniaki młode 20.000 kg. Zadanie nr 3: 1. kapusta kiszona 8.000 kg, 2. ogórki kwaszone 8.000 kg.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00 - Warzywa 03.21.21.00 - Ziemniaki 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: warzywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Baska, Koćmierzów 77, 27-650 Samborzec, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136545,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 154200,00
Oferta z najniższą ceną: 154200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 348000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ziemniaki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Gospodarstwo Rolne Maraton Piotr Siupik, Żurawiczki 91A, 37-200 Przeworsk, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96000,00
Oferta z najniższą ceną: 70000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: warzywa kiszone
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przetwórnia Owoców i Warzyw "JAKUB" Franciszek Płonka
jakie przetargi wygrała firma
Przetwórnia Owoców i Warzyw "JAKUB" Franciszek Płonka
- Przetwórnia Owoców i Warzyw Jakub Franciszek Płonka, ul. Słocińska 101, 35-330 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15840,00
Oferta z najniższą ceną: 14400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI UHERCE MINERALNE
więcej: przetargi UHERCE MINERALNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 11 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 4 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 17 im. Krasnala Hałabały w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 im. Adama Mickiewicza w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Olimpijczyków Polskich w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.