To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-16
Warszawa: Świadczenie usług eksperckich z zakresu kontroli ekonomicznej i finansowej
- projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
nr referencyjny postepowania CSIOZ-WZP- 6151-93/10/11
Numer ogłoszenia: 85837 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23841 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia, ul. St. Dubois 5A, 00-184 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5970927, faks 022 5970937.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług eksperckich z zakresu kontroli ekonomicznej i finansowej - projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej nr referencyjny postepowania CSIOZ-WZP- 6151-93/10/11.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług eksperckich z zakresu kontroli ekonomicznej i finansowej - projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego i Działania 12.2. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, Priorytetu XII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ wraz z jego zakresem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.21.00 - Usługi audytu finansowego 79.21.25.00 - Usługi kontroli rachunkowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Działania 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego i Działania 12.2. Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, Priorytetu XII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usług eksperckich z zakresu kontroli ekonomicznej i finansowej - projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"Instytut Dobrych Projektów" - spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
"Instytut Dobrych Projektów" - spółka cywilna
- Instytut Dobrych Projektów s. c., poczta Komorów, ul. Główna 93c, 05-806 Granica,, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17720,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12915,00
Oferta z najniższą ceną: 12915,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16217,55
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie usług eksperckich z zakresu kontroli ekonomicznej i finansowej - projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Magdalena Jażdżewska-Gutta, Plac Patriotów 2, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17720,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15645,00
Oferta z najniższą ceną: 15645,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16605,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Świadczenie usług eksperckich z zakresu kontroli ekonomicznej i finansowej - projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CM Audit Sp. z o. o., ul. Święty Marcin 80/82 lok. 335, 61-809 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17720,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14760,00
Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121770,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Świadczenie usług eksperckich z zakresu kontroli ekonomicznej i finansowej- projektów inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- EU-CONSULT Krzysztof Gutta, Plac Patriotów 2, 83-110 Tczew, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17720,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19243,35
Oferta z najniższą ceną: 19243,35 / Oferta z najwyższą ceną: 19243,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.