eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłowo › przetarg nieograniczony na dostawę opału dla Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych w Owidzu,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Jabłowo: przetarg nieograniczony na dostawę opału dla Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych w Owidzu,
Numer ogłoszenia: 85872 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych , Owidz, ul. Szkolna 6, 83-211 Jabłowo, woj. pomorskie, tel. 058 5624825, faks 058 5624825.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspowidz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę opału dla Zespołu Szkól Ponadgimnazjalnych w Owidzu,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę opału o następujących parametrach:1/węgiel orzech - kaloryczność 24.ooo kJ/kg, zawartość popiołu nie więcej niż 0,9%,całkowita zawartość siarki nie więcej niż 0,80%; 2/miał węglowy - kaloryczność 22.000kJ/kg,zawartość popiołu nie więcej niż 12%, całkowita zawartość siarki nie więcej niż 0,90%. Zamawiający przewiduje w okresie od podpisania umowy do 31.12.2009r. zakupić następującą ilość opału: węgiel orzech - 25 ton, miał węglowy - 200 ton..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.0 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (z zastrzeżeniem pkt 4 lit a) pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania i odrzucenia jego oferty, następujących dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Podpisane oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w zw. z warunkiem określonym w rozdz. VI pkt 1). 4. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) pełnomocnictwa w oryginale, lub w formie odpisu poświadczonego notarialnie osoby ustanowionej do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielnie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. b) dokumentu, o którym mowa w punkcie 3 - dotyczący każdego z podmiotów składających ofertę wspólną, Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII i VIII muszą być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wynikającymi z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej lub przez pełnomocnika, zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. Wszystkie dokumenty wchodzące w skład oferty winny być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego. Złożenie dokumentów w języku obcym bez tłumaczenia na język polski będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Każdy Wykonawca ma prawo zastrzec informacje stanowiące tajemnice jego przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty te należy umieścić w odrębnej kopercie z opisem -Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tajemnica przedsiębiorstwa - to nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne i technologiczne, handlowe albo organizacyjne przedsiębiorstwa, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania poufności). Informacje takie nie będą udostępniane innym wykonawcom. Brak takiego zastrzeżenia będzie traktowany jako zgoda na udostępnienie treści całej oferty. Zastrzeżeniu nie podlegają informacje określone w rozdz. XV pkt 6 SIWZ. Rozdział VIII. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę pod rygorem odrzucenia oferty. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. 2. Informację w przedmiocie wskazania przez Wykonawcę, którą część zamówienia zamierza on powierzyć podwykonawcom - zgodnie z zał. nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca przy realizacji zamówienia nie zamierza korzystać z podwykonawców do oferty należy załączyć przekreślony i podpisany wykaz próżny. 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o akceptacji warunków załączonej umowy wg. wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ Uwaga: W przypadku korzystania z podwykonawców do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdziale XVIII SIWZ. Wykonawca może złożyć inne dokumenty, niż wymagane przez Zamawiającego, nie stanowiące części oferty, np. materiały reklamowe, informacyjne itp. Dokumenty takie muszą stanowić odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspowidz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Owidz ul. Szkolna 6, 83-211 Jabłowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Owidzu, ul. Szkolna 6 - w sekretariacie pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.