eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźREMONT ORAZ MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ - w tym fizykoterapii na parterze w Miejskiej Przychodni DĄBROWA w Łodzi przy ul. Felińskiego 7

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-25

Łódź: REMONT ORAZ MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ - w tym fizykoterapii na parterze w Miejskiej Przychodni DĄBROWA w Łodzi przy ul. Felińskiego 7
Numer ogłoszenia: 85875 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Przychodnia "Dąbrowa", ul. Felińskiego 7, 93-252 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6892081, fax 042 6892081.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ORAZ MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ - w tym fizykoterapii na parterze w Miejskiej Przychodni DĄBROWA w Łodzi przy ul. Felińskiego 7.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont oraz modernizacja pomieszczeń- w tym fizykoterapii na parterze w Miejskiej Przychodni DĄBROWA

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 2 000,00 zł (dwa tysiące zł.). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : 2.1. w pieniądzu, 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. w gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2000 nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium w pieniądzu zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli w wyznaczonym terminie do składania ofert wpłynie przelewem na konto 89 1020 3378 0000 1602 0127 5619 PKO BP SA III O/ŁÓDŹ z dopiskiem iż wpłata dotyczy wadium w postępowaniu na remont oraz modernizację Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na ww. rachunku bankowym. Oryginał lub ksero dowodu wniesienia wadium w pieniądzu (przelew) winien być załączony do składanej oferty. W przypadku dołączenia kserokopii dowodu wniesienia wadium (przelew) konieczne jest jej potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy. 3. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, poręczenia bankowe lub udzielone przez podmioty wymienione w punkcie 2.5. niniejszego rozdziału winny być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie oraz wystawione na zamawiającego oraz muszą zawierać zapisy , iż gwarant zobowiązuje się do wypłaty dla Zamawiającego pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj. gdy ; a. wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4. Oryginały dokumentów stwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty. Zaleca się by oryginał/y ww. dokumentu/ów był/y załączone do oferty w sposób umożliwiający przekazanie go/ich do depozytu zamawiającego. 5. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego ale w imieniu wszystkich członków podmiotu wspólnego - na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego , c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy : a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie zapisów p. 7 b i c niniejszego rozdziału , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty , wykonawcy wniosą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane , pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana ; a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym równie z na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt.4 ustawy, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Pzp zostanie uznana za odrzuconą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu : 1) posiadają uprawnienia do wykonania działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki : a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi zamówienia o wartości (z podatkiem VAT) nie mniejszej niż 80 tys. zł., b) dysponować osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia (kierownik budowy) która : * posiada uprawnienia budowlane oraz * została wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujący warunek : a) posiadać aktualne w dniu składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie co najmniej 150 tys. zł. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oceniana będzie łącznie ich wiedza i doświadczenie, potencjał techniczny i kadrowy oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w rozdziale VII niniejszej SIWZ oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą złożoną na formularzu oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ należy załączyć : 1. Oświadczenie: a) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Pzp, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Uwaga Podmiot Wspólny ! Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wchodzących w skład podmiotu wspólnego. 2. Aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestry lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanej co najmniej 1 roboty budowlanej z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania , sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Do wskazanej w wykazie roboty budowlanej wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające , że robota te zostały wykonane należycie. 4. Uprawnienia budowlane osoby odpowiedzialnej za realizacje zamówienia (kierownika budowy) aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ . 5. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie kosztorysu nakładczego - ślepego, projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na kwotę nie mniejszą niż wymagana przez Zamawiającego - ważną co najmniej na dzień składania ofert. 7. Dowód wniesienia wadium 8. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w niniejszym rozdziale. Zamiast dokumentów wymienionych w punkcie 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.2 niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: · Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do : i. reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, ii. albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Udzielone pełnomocnictwo winno być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawców, którzy wspólnie występują o udzielenie zamówienia. Wymagane pełnomocnictwo może być przedłożone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. · Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w p. 1 i w p. 2 winny być złożone przez każdego z wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego, pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w p. 3,4 i 6 składane są przez tego/tych wykonawcę(ów) który/którzy spełnia/spełniają warunek udziału w postępowaniu. · Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10 Inne postanowienia rozdziału · Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę lub jego pełnomocnika. · Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy. Oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ powinny być złożone w formie oryginału. · Dokumenty wchodzące w skład oferty winny być podpisane lub w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub pełnomocnika ustanowionego przez ww. osoby. · Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie · poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę · kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego Łódź, ul. Felińskiego 7 , II piętro, sekretariat pokój nr 7 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8,00 - 15,00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Łódź, ul. Felińskiego 7 , II piętro, sekretariat pokój nr 7 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8,00 - 15,00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.