To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-22
Ogłoszenie nr 85878 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.
Kraków: Organizacja turnusu szkoleniowo-kondycyjnego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77452 - 2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
35108157000000, ul.
ul. Mogilska
109,
31571
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
012 6154860, 6154862, faks
012 6154887; 6154219, e-mail
zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://malopolska.policja.gov.pl/pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja turnusu szkoleniowo-kondycyjnego wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.19.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja 8 turnusów szkoleniowo-kondycyjnych 14-dniowych wraz z zakwaterowaniem i wyżywieniem wg harmonogramu określonego w ust. 5, na terenie jednego z niżej wymienionych powiatów: ? puckiego; ? lęborskiego; ? wejherowskiego; ? nowosądeckiego; ? gorlickiego. 2. W każdym pojedynczym turnusie weźmie udział 1 osoba. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni: 1) zakwaterowanie w pokojach 1-osobowych z własną łazienką, 2) pełne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad kolacja); 3) opiekę medyczną; 4) dostęp zabiegów rehabilitacyjnych (masaż); 5) dostęp do sportowej infrastruktury ośrodka, np. basenu, sauny, siłowni, sali ćwiczeń, wypożyczalni sprzętu sportowego. 4. Każdy z turnusów rozpoczyna się kolacją w dniu przyjazdu natomiast kończyć obiadem w dniu wyjazdu. 5. Harmonogram turnusów: 1) od dnia 22 maja 2017 r. do dnia 5 czerwca 2017 r.; 2) od dnia 17 czerwca 2017 r. do dnia 1 lipca 2017 r.; 3) od dnia 1 lipca 2017 r. do dnia 15 lipca 2017 r.; 4) od dnia 8 lipca 2017 r. do dnia 22 lipca 2017 r.; 5) od dnia 15 lipca 2017 r. do dnia 29 lipca 2017 r.; 6) od dnia 24 lipca 2017 r. do dnia 7 sierpnia 2017 r.; 7) od dnia 29 lipca 2017 r. do dnia 12 sierpnia 2017 r.; 8) od dnia 30 lipca 2017 r. do dnia 13 sierpnia 2017 r. 6. W terminie realizacji umowy obowiązuje stała cena usługi. 7. W cenę usługi musi być wliczony koszt opłaty uzdrowiskowej uczestnika turnusu (opłata klimatyczna) oraz ewentualne dodatkowe opłaty (np. za parking, ogólnodostępną TV). 8. Płatność za realizację usługi nastąpi każdorazowo po realizacji danego turnusu szkoleniowego. 9. Płatność za realizację usługi dokonana będzie przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy, wskazany na prawidłowo wystawionej fakturze, w terminie 21 dni od daty dostarczenia faktury VAT za zrealizowany turnus do siedziby Zamawiającego. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55100000-1
Dodatkowe kody CPV:
55300000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
1. Przedmiotowe usługi zaliczają się do tzw. usług społecznych, zgodnie z art.138h ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 poz. 2164 z późn. zm.)dalej Pzp. 2. Postępowanie prowadzone jest przy zastosowaniu przepisów określonych w art. 138o Pzp.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT20000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 18032 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE APARATURY MEDYCZNEJ
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - PROBÓWKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy przegród zewnętrznych budynku B3 przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie poprzez zmianę wyglądu elewacji polegającej na powiększeniu otworów okiennych.
- Dostawa urządzeń sieciowych w ramach rozbudowy infrastruktury sieci część I - Zakup NGFW PaloAlto część II - Zakup przełączników sieciowych Cisco
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych dotyczących modernizacji boiska przy ul. Heila, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Sądu Okręgowego w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.