To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-22
Ogłoszenie nr 85913 - 2017 z dnia 2017-05-22 r.
Daleszyce: Dostawa skrzynek na sadzonki do Gospodarstwa Nasienno Szkółkarskiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 62664-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Daleszyce, krajowy numer identyfikacyjny
26012400200000, ul.
Zakościele
7A,
26-021
Daleszyce, państwo
Polska, woj.
świętokrzyskie, tel.
41 3171968, faks
41 317 12 71, e-mail
daleszyce@radom.lasy.gov.pl,
magdalena.kania@radom.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
Adres profilu: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_daleszyce/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: PGL Lasy Państwowe
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa skrzynek na sadzonki do Gospodarstwa Nasienno Szkółkarskiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.1.4.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz ze wszystkimi kosztami nowych wolnych od wad skrzynek na sadzonki do Gospodarstwa Nasienno Szkółkarskiego w Sukowie 250B zlokalizowanego na terenie Nadleśnictwa Daleszyce Dostarczone skrzynki na sadzonki muszą być fabrycznie nowe. Skrzynki na sadzonki - charakterystyka i wymagania: 1. Przeznaczenie: Skrzynki przeznaczone będą do przechowywania sadzonek drzew przez okres zimowy w komorach chłodniczych z panującą wewnątrz temperaturą około minus 3°C oraz wilgotnością powietrza w zakresie 95-98%. W przedmiotowych skrzynkach sadzonki będą również dostarczane odbiorcom. 2. Ilość skrzynek objętych zamówieniem: Skrzynki na sadzonki - 11 000 szt. 3. Właściwości materiału Materiał do produkcji skrzynek - oryginalny HDPE o następujących właściwościach: ? -przystosowany do pracy w zakresie temperatur od -10°C do +40°C, ? -przez co najmniej 5 lat odporny na starzenie, gnicie w wilgotnym środowisku z równoczesnym zachowaniem właściwości fizycznych, kształtów i wymiarów, ? -nie wchodzący w reakcje chemicznie z żadnym podłożem stosowanym w szkółkarstwie oraz środkami ochrony roślin, ? -podlegający procesowi recyklingu, ? -nie zawierający substancji szkodliwych dla zdrowia i środowiska, ? -kolor czarny lub zielony (całość zamówienia w jednym kolorze), 4.Odporność na czynniki zewnętrzne, na które narażone będą skrzynki oraz wymagania jakie powinny spełniać skrzynki: ?Uderzenia w trakcie: przemieszczania ręcznego, składowania, mycia, podawania na stanowiska linii technologicznej - skrzynki muszą być odporne (nie mogą pękać, dopuszczalne są zarysowania) na uderzenia i wzajemne ocieranie się skrzynek z materiałem sadzeniowym podczas transportu wózkami widłowymi i samochodami, odporne na działanie promieni UV,ściany boczne oraz dno skrzynek powinno być ażurowe umożliwiające przez to swobodny przepływ powietrza. Skrzynki z zawartością (ciężar około 10 kg) muszą dawać możliwość stabilnego ustawiania na palecie jedna na drugiej w ilości 9 sztuk w górę oraz na tym kolejnej palety z taką samą ilością zapełnionych skrzynek, tj. 9 sztuk w górę. Tak ułożone skrzynki powinny posiadać zabezpieczenie przed wzajemnym przemieszczaniem się w poziomie w postaci odpowiedniego wyprofilowania materiału na górze i na dole skrzynek w miejscach styku górnej i dolnej skrzynki (wyposażenie w tzw. "zamki" pasujące do siebie), rodzaj uchwytu ręcznego - otworowy z umiejscowieniem uchwytów na krótszym boku,przystosowane do mycia w zakresie temperatur +50°C - +70°C, 5. Parametry skrzynki: Wymiary zewnętrzne: długość maksymalna 600 mm +- 2 mm długość minimalna 600 mm +- 2 mm szerokość maksymalna 400 mm +- 2 mm szerokość minimalna 400 mm +- 2 mm wysokość minimalna 240 mm +- 2 mm wysokość maksymalna 260 mm +- 2 mm pojemność minimalna 42 l pojemność maksymalna 44 l
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
19520000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT234000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 220539.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI DALESZYCE
więcej: przetargi DALESZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.