Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-20
Bełchatów: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych dla uczniów I, II i IV Liceum Ogólnokształcącego
w Bełchatowie, w związku z realizacją projektu Dobry uczeń pewniejsza przyszłość. Dodatkowe zajęcia wyrównawcze dla uczącej się młodzieży ponadgimnazjalnej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów
z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społeczneg
Numer ogłoszenia: 85914 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia dodatkowych zajęć wyrównawczych dla uczniów I, II i IV Liceum Ogólnokształcącego w Bełchatowie, w związku z realizacją projektu Dobry uczeń pewniejsza przyszłość. Dodatkowe zajęcia wyrównawcze dla uczącej się młodzieży ponadgimnazjalnej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społeczneg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach realizacji dodatkowych zajęć wyrównawczych przeprowadzonych będzie 9 408 godzin lekcyjnych, w tym: -1247 h zajęć z kultury i języka polskiego (rozwijające kompetencje w zakresie porozumiewanie się w jęz. ojczystym oraz umiejętność uczenia się) -353 h zajęć z historii i WOS (rozwijające kompetencje społeczne i obywatelskie oraz umiejętność uczenia się) -1185 h zajęć z matematyki (rozwijające kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo- techniczne jak również umiejętność uczenia się) -482 h zajęć z biologii (rozwijające umiejętność uczenia się i naukowo-techniczne) -595 h zajęć z fizyki (rozwijające umiejętność uczenia się i naukowo-techniczne) -648 h zajęć z chemii (rozwijające umiejętność uczenia się i naukowo-techniczne) -296 h zajęć z geografii (rozwijające umiejętność uczenia się i naukowo-techniczne) -1848 h zajęć z języków obcych (rozwijające kompetencje w zakresie porozumiewanie się w językach obcych oraz umiejętność uczenia się) -154 h przedsiębiorczości (rozwijające kompetencje inicjatywność i przedsiębiorczość oraz umiejętność uczenia się) -510 h technologii informacyjnej (rozwijające kompetencje informatyczne oraz umiejętność uczenia się) -1537 h zajęć sportowych (propagujące zdrowy styl życia i aktywne formy wypoczynku), -553 h zajęć z profilaktyki uzależnień (propagujące zdrowy styl życia i aktywne formy wypoczynku). Wskazana powyżej ogólna liczba godzin w ilości 9 408 stanowi obowiązkową i niezmienialną liczbę godzin lekcyjnych konieczną do zrealizowania w ramach niniejszego zamówienia. Zmianie może ulec jednak podział ogólnej liczby godzin na poszczególne przedmioty. Zajęcia mają rozpocząć się w II semestrze roku szk. 2010/11 a zakończyć w styczniu 2013 (z przerwami na ferie letnie i zimowe). Zajęcia będą się odbywały w pomieszczeniach I, II i IV Liceum Ogólnokształcącego w Bełchatowie, zaraz po zajęciach lekcyjnych i w sposób nie kolidujący z nimi. Na koniec każdego semestru w każdej grupie winny zostać przeprowadzone sprawdziany, które mają na celu zweryfikowanie postępów w nauce. Wyniki ww sprawdzianów muszą być każdorazowo przedstawiane Zamawiającemu w formie pisemnego sprawozdania. Liczba Beneficjentów Ostatecznych biorących udział w zajęciach to 620 uczniów I, II i IV Liceum Ogólnokształcącego w Bełchatowie, podzielonych na grupy. Liczba uczniów w jednej grupie nie powinna przekroczyć 15 osób. Liczebność grup może ulec zwiększeniu jedynie w uzasadnionych przypadkach i po akceptacji Zamawiającego. Wskazana ogólna liczba BO projektu może ulec zmianie ze względu na planowaną rekrutację oraz zdarzenia losowe niemożliwe do przewidzenia. Ostateczna liczba uczniów po przeprowadzonej rekrutacji może ulec zwiększeniu, nie wpłynie to jednak na zwiększenie ogólnej liczby godzin zajęć do zrealizowania, ani na zwiększenie wynagrodzenia. W programie każdych zajęć należy uwzględnić wszystkie cele edukacyjne, treści nauczania i umiejętności określone w podstawie programowej trzyletniego liceum ogólnokształcącego, jakie uczeń musi opanować, aby sprostać wymogom standardów egzaminacyjnych. Należy uwzględnić nie tylko powtarzanie i scalanie wiedzy przekazanej uczniom na zajęciach szkolnych, ale również dać im możliwość przyswojenia nowych wiadomości i nabycie nowych umiejętności na poziomie dostosowanym do ich potrzeb, możliwości i oczekiwań. Na zajęciach powinny być stosowane różnorodne formy zajęć (zbiorowa, grupowa i indywidualna) w zależności od potrzeb zajęć i uczniów. Zajęcia powinny być prowadzone różnorodnymi metodami, z uwzględnieniem: 1)metody problemowej, 2)praktycznego działania, 3)doświadczeń i eksperymentów, 4)gier i zabaw, 5)dyskusji, 6)pracy z fachową literaturą, tekstami źródłowymi, literackimi, 7)metaplanu, burzy mózgów, projektu, analizy SWOT, 8)ćwiczeń, 9)wykładów i pogadanek, 10) metody skojarzeniowej. Zajęcia powinny być prowadzone przez wyspecjalizowanych wykładowców, mających: 1)kwalifikacje do prowadzenia zajęć w liceach ogólnokształcących w kierunku zgodnym z rodzajem prowadzonych zajęć, 2)doświadczenie w pracy z młodzieżą klas maturalnych, przy czym przez doświadczenie rozumie się co najmniej 5-letni staż pracy w klasach maturalnych. Preferowane będzie również u wykładowców czynne wykonywanie funkcji egzaminatora egzaminu maturalnego, a w przypadku nauczycieli wychowania fizycznego- kwalifikacje trenerskie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, iż wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji tego typu zajęć co przedmiot zamówienia, o wartości odpowiadającej wartości oferty składanej w niniejszym postępowaniu dla zamówienia oraz, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ww. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (załącznik nr 1 do formularza oferty).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
V.4.1formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru określonego w niniejszej SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Wykonawcy,którzy otrzymaja najwyższe oceny spełnienia warunków
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszystkie istotne dla stron postanowienia umowy wraz z wysokością kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy (B - istotne postanowienia umowy) 2. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień wzoru umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty. 3. Zmiana istotnych postanowień zawartej Umowy po jej zawarciu w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków: 1) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, 2) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarci umowy, 3) wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia. 4) Zamawiający postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział zawierając Umowę. 4. Wszelkie zmiany Umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/start/46
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie
ul. Czapliniecka 96.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie - III piętro, Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych do SP w Bełchatowie, odbiór na własny koszt wycofanych tablic, dokonanie ich zniszczenia i zagospodarowania zgodnie z przepisami o odpadach w 2025 r.
- Zakup włókien i soczewek do posiadanych przez Szpital laserów wykorzystywanych w zabiegach endoskopowych urologicznych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Gminy i jednostki podległej w 2025 r.
- Usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym oraz w obrocie krajowym w obrębie kodów 97-400 i 97-300 dla Urzędu Miasta Bełchatowa na 2025 r. (część I i część II)
- Świadczenie kompleksowych usług weterynaryjnych w 2025 r.
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie warsztatów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach AKADEMII CYFROWYCH KOMPETENCJI oraz prowadzenie zajęć dodatkowych z robotyki dla uczestników projektu
- Indywidualna pomoc psychologiczno-pedagogiczna, przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doskonalenia umiejętności wychowawczych, zajęcia indywidualne w formie doradztwa edukacyjno-zawodowego
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Hydrobiologia - podstawy" w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. projekt KEY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.