eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › bieżące utrzymanie dróg kraj. na terenie woj. lubuskiego w zakresie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-02-15

POZYCJA 8592

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: bieżące utrzymanie dróg kraj. na terenie woj. lubuskiego w zakresie: remonty cząstkowe nawierzchni, regulacja poboczy i remonty chodników, naprawa i wymiana barier energochłonnych i mostowych, dostawa materiałów, z podziałem na 7 części (zadań)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze, do kontaktów: Barbara Jamka, ul. Bohaterów Westerplatte 31 lok. 4, 65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3255313 wew. 241, fax 068 3255313 wew. 241, 3253468, e-mail: przetargi@zielona-gora.gddkia.gov.pl, www.zielona-gora.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie dróg kraj. na terenie woj. lubuskiego w zakresie: remonty cząstkowe nawierzchni, regulacja poboczy i remonty chodników, naprawa i wymiana barier energochłonnych i mostowych, dostawa materiałów, z podziałem na 7 części (zadań). 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg krajowych na terenie województwa lubuskiego w zakresie: - remonty cząstkowe nawierzchni, - regulacja poboczy i remonty chodników, - naprawa i wymiana barier energochłonnych i mostowych, - dostawa materiałów, z podziałem na 7 części (zadań): Zadanie nr 1 - bieżące utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Rejon GDDKiA w Gorzowie Wlkp. Zadanie nr 2 - bieżące utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Rejon GDDKiA w Krośnie Odrz. Zadanie nr 3 - bieżące utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Rejon GDDKiA w Międzyrzeczu Zadanie nr 4 - bieżące utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Rejon GDDKiA w Nowej Soli Zadanie nr 5 - bieżące utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Rejon GDDKiA w Słubicach Zadanie nr 6 - bieżące utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Rejon GDDKiA w Świebodzinie Zadanie nr 7 - bieżące utrzymanie dróg krajowych zarządzanych przez Rejon GDDKiA w Żarach. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe na terenie województwa lubuskiego. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 28.81.38.00 - Materiały do konserwacji nawierzchni drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.38.00 - Materiały do układania nawierzchni drogowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 1)11tys;2)5tys;3)6tys;4)6tys;5)7tys;6)9tys;7)7tys. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.1. Warunki ogólne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy), 2) udzielą 12-miesięcznej gwarancji na wykonane prace. 1.2. Warunki szczegółowe: 1.2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy 1) Średni przychód Wykonawcy za ostatnie trzy lata obrotowe nie może być mniejszy niż 1 500 000 PLN dla każdego zadania. 2) Płynność bieżąca w ostatnim roku obrotowym nie może być mniejsza niż 1. 3) Wykonawca musi mieć dostęp do linii kredytowej lub innych środków finansowych odpowiednich dla zapewnienia wymaganych przepływów gotówki przez okres obowiązywania kontraktu w kwocie minimum 500 000 PLN na każde zadanie. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część, wymagane środki finansowe należy zsumować. 4) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 1.2.2. Doświadczenie W ciągu ostatnich 5 lat Wykonawca powinien zrealizować jako główny wykonawca lub członek joint venture/konsorcjum, co najmniej 3 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz o wartości nie mniejszej niż: Zad. nr 1 - 900 000 PLN, Zad. nr 2 - 400 000 PLN, Zad. nr 3 - 500 000 PLN, Zad. nr 4 - 500 000 PLN, Zad. nr 5 - 600 000 PLN, Zad. nr 6 - 700 000 PLN, Zad. nr 7 - 600 000 PLN 1.2.3. Potencjał kadrowy 1) Kierownik robót - 1 osoba, uprawnienia budowlane i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 3 lata doświadczenia w realizacji podobnych robót, 3 lata doświadczenia jako kierownik podobnych robót, 2) Majster robót - 1 osoba, uprawnienia budowlane i przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 3 lata doświadczenia w realizacji podobnych robót. 1.2.4. Potencjał techniczny - szczególy w SIWZ. 1.2.5. Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.04.2006, cena - 90. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.04.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 01.06.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.04.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego, pokój nr 28.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.