Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-31
Gubin: Remont budynku położonego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24
Numer ogłoszenia: 85938 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gubin o statusie miejskim , ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, faks 068 4558102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gubin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku położonego w Gubinie przy ul. Piastowskiej 24.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) renowacja oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 2) docieplenie stropów, remont dachu wraz z wymianą systemu odprowadzenia wód opadowych budynku, 3) wykonanie kotłowni gazowej wraz z wymianą instalacji c.o. 4) wykonanie instalacji teleinformatycznej oraz zasilającej dla potrzeb urządzeń teleinformatycznych 5) wykonanie instalacji elektrycznej 6) wykonanie instalacji Sygnalizacji włamania i napadu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonali w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności, min. 5 zadań z zakresu wykonania lub remontu budynków w tym zabytkowych, w tym: - jedno zadanie dotyczące renowacji drewnianej stolarki okiennej lub drzwiowej budynków zabytkowych o wartości zadania min. 50 tys. PLN, - jedno zadanie dotyczące wymiany lub wykonania stolarki okiennej drewnianej lub drzwiowej drewnianej o wartości zadania min. 100 tys. PLN, - jedno zadanie dotyczące wykonania lub remontu dachu z dachówki (obejmujące ułożenie dachu z dachówki) o wartości zadania min. 200 tys. PLN, - jedno zadanie z zakresu wykonania lub modernizacji kotłowni gazowych wraz z instalacją c.o. o wartości zadania min. 200 tys. PLN - jedno zadanie z zakresu wykonania sieci logicznej o wartości zadania min. 130 tys. PLN 2) do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub architektonicznej i wpisanym do odpowiedniej izby inżynierów z min. 5 - letnim stażem pracy w zawodzie w tym 2 - letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do kierowania robotami z zakresu budowy instalacji c.o. i kotłowni gazowych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji elektrycznych wewnętrznych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi uprawniającymi do kierowania robotami z zakresu sieci i instalacji telekomunikacyjnych wpisanego do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - osoba kierująca robotami związanymi z budową instalacji sygnalizacji włamania i napadu zobowiązana jest posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego II-go stopnia 3) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000 zł, 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz Ofertowy, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p., 3) oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u.p.z.p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, 4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1-2 u.p.z.p., 5) akceptacja przez Wykonawcę projektu umowy 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich 7) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a) (pełnomocnictwo rodzajowe), 8) wypełnione przedmiary robót oraz Zbiorcze zestawienie kosztów 9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 10) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., 11) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., 12) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne 13) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 14) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 15) życiorys osób wyznaczonych do wykonania niniejszego zamówienia. 16) wykaz zawierający potwierdzenie wykonania przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie prowadzenia tej działalności) robót budowlanych podobnych 17) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w załączniku nr 6 do niniejszej IDW zostały wykonane należycie. 18) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 300 tys. zł 19) polisa a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 20) w przypadku ofert wspólnych - umowa regulująca współpracę wspólników.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, pokój nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gubinie, 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24, pokój nr 1 (sekretariat urzędu).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Modernizacja i budowa budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Młynarze wraz z zagospodarowaniem terenu
- Rozbudowa Szpitala Powiatowego w Więcborku w aspekcie rozwoju opieki długoterminowej
- SPRAWOW. WIELOBRANŻ. NADZORU INWESTYC. nad zad. pn.: Przebud, rozbud, i nad. bud. bud. użytecz. publicz, - bud. dwor. wraz z zagospod. teren. przyległ. do zad, inwestyc. pn.: Kolej na park - etap I "
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.