Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-03-20
Bydgoszcz: Tonery do drukarek, p³yty kompaktowe (CD), baterie alkaliczne i inne
Numer og³oszenia: 85960 - 2012; data zamieszczenia: 20.03.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 9, 85-094 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5854304, faks 52 5854076.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jurasza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Tonery do drukarek, p³yty kompaktowe (CD), baterie alkaliczne i inne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia s± dostawy tonerów do drukarek, p³yt kompaktowych (CD), baterii alkalicznych i innych. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 pakiety. Oferta winna byæ pe³na i powinna spe³niaæ szczegó³owe wymagania okre¶lone w formularzu cenowym, stanowi±cych za³±cznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jak i wymagania zawarte w punkcie 3 niniejszej specyfikacji.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.43.00-1, 31.41.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9.1 Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium przed up³ywem terminu (³±cznie z podan± godzin±) sk³adania ofert wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ (art. 45 ustawy) w wysoko¶ci: Pakiet 1 8 000,00 Pakiet 2 1 000,00 w jednej z ni¿ej wymienionych form: a) pieni±dzu - przelew na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w KREDYT BANK S.A. nr rachunku: 64 1500 1360 1213 6008 5200 0000 na dowodzie wp³aty nale¿y zaznaczyæ Tonery do drukarek, p³yty kompaktowe (CD), baterie alkaliczne i inne. b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275). 9.1. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniê¿nej Zamawiaj±cy zaleca, aby orygina³ lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowieñ pkt. 11.7 SIWZ) dowodu wp³aty do³±czony zosta³ do oferty. W ka¿dym przypadku orygina³ lub kopia (przygotowana z zastosowaniem postanowieñ pkt. 11.7 SIWZ dowodu wp³aty nie mo¿e byæ dorêczony Zamawiaj±cemu pó¼niej ni¿ do up³ywu terminu wskazanego w pkt. 12.1 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniê¿nej wniesienie w terminie nast±pi wówczas, gdy wskazany powy¿ej rachunek bankowy Zamawiaj±cego zostanie uznany kwot± wadium przed up³ywem terminu (³±cznie z podana godzin±), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. 9.2. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniê¿nej beneficjentem musi byæ Zamawiaj±cy. Zamawiaj±cy zaleca, aby kopia dokumentu zosta³a do³±czona zosta³a do oferty. Orygina³ dokumentu nie mo¿e byæ dorêczony Zamawiaj±cemu pó¼niej ni¿ do up³ywu terminu (³±cznie z godzin±), o którym mowa w pkt. 12.1 SIWZ. Przez dorêczenie uznaje siê z³o¿enie orygina³u dokumentu w kasie siedziby Zamawiaj±cego budynek A, czynnej w godzinach 10:00 - 14:00, z zastrze¿eniem wskazanego w zdaniu poprzednim terminu (³±cznie z godzin±) przyjêcia dokumentu w dniu sk³adania ofert. 9.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Zamawiaj±cy wymaga, aby wystawiona gwarancja by³a bezwarunkowa, nieodwo³alna i p³atna na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego. 9.4. Wykonawca, który wycofa³ swoj± ofertê, a zabezpieczy³ j± wadium, powinien wyst±piæ do Zamawiaj±cego na pi¶mie o dokonanie zwrotu wadium w formie i wysoko¶ci, w której je wniós³
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony na podstawie o¶wiadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony na podstawie o¶wiadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony na podstawie o¶wiadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony na podstawie o¶wiadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten bêdzie spe³niony na podstawie o¶wiadczenia zgodnego z przepisami art. 44 ustawy, okre¶lonego w za³±czniku nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które bêd± uczestniczy³y w wykonaniu zamówienia nale¿y do³±czyæ wykaz czê¶ci zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcom, zawieraj±cy informacjê o nazwie powierzonej czê¶ci zamówienia, warto¶ci powierzonej czê¶ci zamówienia (brutto) oraz procentowy udzia³ oferty. Brak informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim bêdzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcê, który z³o¿y ofertê. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, s.c.) ka¿dy oddzielnie przedstawi dokumenty wykazuj±ce brak podstaw do wykluczenia. Ponadto do oferty do³±cz± pe³nomocnictwo pe³nomocnika lub lidera upowa¿niaj±ce do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c) Na podstawie art. 26 ust. 2b Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 7.5 (dotyczy pakietu 1) Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP w celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego wykonawcy, którzy oferuj± produkty równowa¿ne dostarcz± wraz z ofert± nastêpuj±ce dokumenty: a) Dokument z badania wydajno¶ci i jako¶ci wydruku dla ka¿dego zaoferowanego produktu oraz potwierdzaj±cy wspó³pracê z tonerami lub tuszami oryginalnymi stosowanymi w danym urz±dzeniu wydany przez podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci. Z dokumentu ma wynikaæ wg jakich norm przeprowadzono badania oraz, ¿e wykazana wydajno¶æ i jako¶æ wydruku oferowanego produktu jest równowa¿na lub lepsza od opisanych produktów producenta drukarek. Na podstawie opinii Departamentu Prawnego Urzêdu Zamówieñ Publicznych nr pisma UZP/DP/O-RJE/194230/26128/07 z dnia 22.11.2007 r oraz na podstawie utrwalonego orzecznictwa wyroków arbitrów w sprawie nr UZP/ZO/O-1491/06, UZP/ZO/0-2677/06. Zamawiaj±cy uzna za podmioty uprawnione do kontroli jako¶ci niezale¿ne podmioty od wykonawcy/producenta, bêd±ce uznanymi w³a¶ciwie urzêdowo instytucjami lub agencjami kontroli jako¶ci ( np. certyfikat TUV wraz z wynikami). Dokument nale¿y przedstawiæ w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em (dotyczy pakietu 1).
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany istotnych postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi w g³ównych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 6 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jurasza.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Uniwersytecki nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy 85 - 094 Bydgoszcz, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 9.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria G³ówna Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 w Bydgoszczy, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 9, 85 - 094 Bydgoszcz.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Tonery tusze do drukarek i kserokopiarek.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 P³yty i akcesoria komputerowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.23.43.00-1, 31.41.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 11/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Fordoñskiej 432 lok. 10, 12, 88, 114 zarz±dzanych przez Administracjê Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów
- 5/PM/2025 Budowa instalacji centralnego ogrzewania i ciep³ej wody u¿ytkowej wraz z budow± wêz³a cieplnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kana³owej 2 w Bydgoszczy
- Naprawa i obs³uga techniczna ¶rodków transportowych bêd±cych w posiadaniu GDDKiA Oddzia³ w Bydgoszczy - pojazdy i przyczepki u¿ytkowane w Oddziale i podleg³ych jednostkach z podzia³em na 6 czê¶ci.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawy sukcesywne rêkawic chirurgicznych na okres 24 miesiêcy
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ kopiuj±co-drukuj±cych.
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowroc³awiu
- 9/2025 "Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ drukuj±cych oraz no¶ników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elbl±gu"
- Zakup fabrycznie nowych materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ nie objêtych kompleksow± obs³ug± wydruków w Urzêdzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Dostawa artyku³ów biurowych oraz tonerów, tuszy i innych materia³ów eksploatacyjnych do drukarek
- Sukcesywna dostawa materia³ów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.