To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-22
Gliwice: Modernizacja budynku - wymiana dachu.
Numer ogłoszenia: 85971 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134980 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 8 w Gliwicach, ul. Horsta Bienka 19, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2313932, faks 032 2313932.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku - wymiana dachu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji dachu budynku przedszkola. Zakres robót:- rozbiórka istniejącego pokrycia (dachówka ceramiczna karpiówka układana w koronkę, łaty)- docieplenie dachu wełna mineralną grubości 15cm (miedzy krokwiami), izolacja z folii od strony strychu- ułożenie membrany dachowej- ułożenie nowych kontrłat i łat ułożenie nowego pokrycia (dachówka ceramiczna karpiówka układana w koronkę) wraz ze wszystkimi elementami obróbek kalenic, koszy- przemurowanie kominów ponad dachem- wykonanie zadaszeń kominowych.- wymiana okien połaciowych- wymiana wyłazów dachowych.- wprowadzenie elementów komunikacji dachowej(ławy, stopnie kominiarskie)- wymiana rynien i rur spustowych na nowe z blachy tytan -cynk (rury spustowe d=100, rynny d=150 na dachach)- wykonanie nowych obróbek blacharskich - z blachy tytan -cynk- wymiana instalacji odgromowej wg projektu elektrycznego- wymiana stolarki okiennej na strychu- dokumentacja powykonawcza- opracowanie: projektu organizacji robót i planu bioz ,- wywóz i utylizacja odpadów,- wszelkie prace towarzyszące i pomocnicze: wygrodzenie terenu robót i strefy niebezpiecznej, daszki zabezpieczające, zapewnienie całodobowej ochrony i stróżowania terenu robót, wywóz i sprzedaż złomu pozyskanego z rozbiórki oraz zwrot uzyskanych środków finansowych zamawiającemu, inne niezbędne prace związane z kompleksową modernizacją dachu budynku przedszkola,- przestrzeganie postanowień zgłoszenia robót nr 483/2012 z dnia 09.11.2012 r.- przestrzeganie postanowień pisma firmy Tauron Dystrybucja nr TSGZE/NGL/BS/S12/093613/2012 z dnia 09.11.2012 r. i pokrycie kosztów. Powierzchnia dachu: około 300 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 8 do SIWZprzedmiar robót - załącznik nr 9 do SIWZ- zgłoszenie robót nr 483/2012 z dnia 09.11.2012 r. - załącznik nr 10 do SIWZ - pismo firmy Tauron Dystrybucja nr TSGZE/NGL/BS/S12/093613/2012 z dnia 09.11.2012 r. załącznik nr 11 do SIWZ Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31.Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 10 lat i rękojmi na okres 3 lat, zgodnie z zapisami umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie, b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót należy uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkowa odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl (BIP zakładka Zamówienia publiczne jednostek miejskich)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Big-Bud S.C.Marzena Klepek, Mariusz Klepek, ul. Ligustrowa 19, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126828,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116850,60
Oferta z najniższą ceną: 116850,60 / Oferta z najwyższą ceną: 183432,87
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Organizacja pobytu uczestników XVII Międzynarodowej Konferencji Naukowej "TRANSPORT PROBLEMS" (ang. XVII International Scientific Conference "TRANSPORT PROBLEMS"). Znak sprawy: DZPZ.283.13.2025.TB.
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- 2025 - Utrzymanie czystości pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Kujawskiej etap I i II w Gliwicach. Pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentacji postępowania
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla sprzętu informatycznego produkcji Hewlett Packard Enterprise
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.