Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-25
Malbork: Dostawa sprzętu jednorazowego użycia, znak sprawy PCZ.ZP.12/08
Numer ogłoszenia: 85992 - 2008; data zamieszczenia: 25.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o., ul. Armii Krajowej 105/106, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 64 60 264, fax 0-55 64 60 235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.malbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użycia, znak sprawy PCZ.ZP.12/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użycia, w okresie 24 miesięcy w podziale na 14 pakietów - zadań 1 Pakiet Nr 1 - Cewniki Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 33141200-2 2. Pakiet Nr 2 - Rurki Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 33141640-8 3. Pakiet Nr 3 - Zgłębniki Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 33141640-8 4. Pakiet Nr 4 Igły Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 33141320-9 5. Pakiet Nr 5 Kaniule i kraniki Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 33100000-1 6. Pakiet Nr 6 Strzykawki i przyrządy Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 33141310-6 7. Pakiet Nr 7 Fizelina Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 18111000-0 8. Pakiet Nr 8 Ostrza Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 33141411-4 9.Pakiet nr 9 Rękawice Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 33141420-0 10 Pakiet Nr 10 pojemniki na odpady medyczne Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 25222200-5 11. Pakiet Nr 11 Szyny Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 33169000-2 12. Pakiet Nr 12 Pozostały Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 33100000-1 13. Pakiet Nr 13 Sterylizacja Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 22222000-5 14. Pakiet Nr 14 pozostały II Szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 CPV 33141640-8
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.40 - Dreny Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.40 - Dreny Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym wykonali min. l dostawę o podobnym zakresie i wartości c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Każdy z wykonawców potwierdzić musi spełnienie wymaganych warunków poprzez złożenie oświadczenia w formie pisemnej (wg załącznika Nr 3) oraz dokumentów wymienionych w punkcie 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Bezwzględnie wymagane dokumenty jakie Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie: (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 24.05.2006r, nr 87, poz. 605) Brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty. a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, stwierdzający że profil działania oferenta opowiada przedmiotowi przetargu b) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. Jeżeli posiadanie koncesji, zezwolenia lub licencji nie jest wymagane należy złożyć odnośne oświadczenie c) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. e) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw dotyczących zakresu objętego zamówieniem z wyszczególnieniem ich wartości, odbiorców i daty wykonania. Potwierdzenie, że w/w dostawy zostały wykonane należycie 3. Wykonawca winien złożyć pisemne oświadczenia, że po zapoznaniu się ze specyfikacją nie wnosi do niej zastrzeżeń ( na druku oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) 4. Wszelkie istotne postanowienia jakie zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa wzór umowy załącznik nr 4 do SIWZ . Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów wymaganych od wykonawców i dołączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.malbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Armii Krajowej 105/106 82-200 Malbork sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Cewniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki różnego rodzaju w podziale na rozmiary , szczegółowy opis Załącznik Nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Rrki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne z mankietem i bez mankietu w podziale na rozmiary, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Zglębniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgłębniki żołądkowe sterylne w podziale na rozmiary, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 igły.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły do iniekcji, igły do znieczuleń w podziale na rozmiary, szczegółowy opis zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 Kaniule i kraniki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kaniule dożylne, kraniki, szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Strzykawki i przyrządy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Strzykawki i przyrządy do przetaczania krwi, płynów szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 Flizelina.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy ochronne, buty ochronne szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 Ostrza.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ostrza wymienne do skalpeli szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 Rękawice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice sterylne, diagnostyczne w podziale na rozmiary szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 Pojemniki na odpady medyczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na zużyty sprzęt medyczny w różnych rozmiarach szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 Szyny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szyny Kramera szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 Pozostały.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różny sprzęt jednorazowego użycia szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 Sterylizacja.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawy foliowo - papierowe do sterylizacji szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.22.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 Pozostały II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozostały sprzęt jednorazowego użycia szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Nowa Wieś Malborska, ul. Kasztanowa
- Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z obiektów administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.