eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeOrganizacja cateringu na potrzeby Zespołu Interwencji Kryzysowej w Zabrzu - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Zabrze: Organizacja cateringu na potrzeby Zespołu Interwencji Kryzysowej w Zabrzu - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Numer ogłoszenia: 85997 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59339 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2777800, faks 32 2777802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja cateringu na potrzeby Zespołu Interwencji Kryzysowej w Zabrzu - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja cateringu na potrzeby Zespołu Interwencji Kryzysowej w Zabrzu Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, który odbędzie się 22.05.2013 r. w godzinach od 09.00 do 15.00 w Hali Sportowej POGOŃ w Zabrzu przy ul. Wolności 406 CPV: 55320000 9 Usługi podawania posiłków 55321000 6 Usługi przygotowywania posiłków Opis dodatkowy: Wykonawca zapewni usługę cateringu dla ok. 100 osób, na którą składać się będą minimum: dobrej jakości kawa rozpuszczalna znanego producenta serwowana w termosach, mleko w dzbanuszkach ok. 50 mlos dla ok. 100 osób, dobrej jakości herbata podana 1 szt wrzątek w termosach znanego producenta dla ok. 100 osób, cytryna w plasterkach, ok. 15 gram os., cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana 2l/os tj. 1l gazowanej i 1l niegazowanej znanego producenta, soki różne smaki znanego producenta ok. 500 mlos, kanapki kolorowe w ilości ok. 6 szt na osobę, podane na pieczywie ciemne, jasne itp., wędliny, sery, jaja, pasty rybne, jajeczne, mięsa pieczone, dodatki do kanapek typu majonez, warzywa , ciasto typu sernik, jabłecznik lub inne kruche za wyjątkiem makowca) ok. 200g na osobę, owoce wyłożone na patenach banany, winogrona, kiwi, jabłka itp, przekąski typu: paluszki, orzeszki solone, ciasteczka kruche, maślane itp. dla ok. 100 osób, obrusy materiałowe, serwetki, zastawa stołowa nie jednorazowa. Sposób podania w formie szwedzkiego stołu. Stoły zapewnia Zamawiający, obsługę Wykonawca. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dostarczenia przedmiotu zamówienia, co najmniej na godzinę przed rozpoczęciem spotkania tj. godz. 08:00 świadczenia usług cateringowych, wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych zgodnych z jakością wymaganą przez Zamawiającego przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych m. in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. nr 171 poz. 1125 ze zm. dysponowanie środkiem transportu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu Żywności Dz. U. Nr 21, poz.179 z 2003r estetycznego podania posiłków oraz fachowej i estetycznej obsługi; Ilość i wielkość zamawianych produktów wskazana w SIWZ stanowi maksymalny zakres umowy. Cena posiłków powinna obejmować m.in. koszt surowców, przygotowania posiłków, przekąsek, dekoracji stołów, dostawy, obsługi. Wykonawca wystawi fakturę VAT w terminie do 14 dni od daty zakończenia realizacji przedmiotu umowy. Należność płatna będzie przelewem na wskazane konto w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania faktury po jej pozytywnym zweryfikowaniu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OBZ SP. Z O.O.,, UL. KOLEJOWA 57, 40-602 KATOWICE, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3060,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1796,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1796,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.