eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Świadczenie usług diagnostyki i serwisu ogumienia polegających na kontroli zużycia ogumienia oraz sezonowej wymianie opon w samochodach służbowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będących na wyposażeniu Podlaskiego Oddziału Regionalnego w Łomży.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-16

Łomża: Świadczenie usług diagnostyki i serwisu ogumienia polegających na kontroli zużycia ogumienia oraz sezonowej wymianie opon w samochodach służbowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będących na wyposażeniu Podlaskiego Oddziału Regionalnego w Łomży.
Numer ogłoszenia: 85997 - 2011; data zamieszczenia: 16.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podlaski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156314, faks 086 2164513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług diagnostyki i serwisu ogumienia polegających na kontroli zużycia ogumienia oraz sezonowej wymianie opon w samochodach służbowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będących na wyposażeniu Podlaskiego Oddziału Regionalnego w Łomży..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług diagnostyki i serwisu ogumienia polegających na kontroli zużycia ogumienia oraz sezonowej wymianie opon w samochodach służbowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa będących na wyposażeniu Podlaskiego Oddziału Regionalnego w Łomży (zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów - CPV 50112000-3, Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania - CPV 50116500-6): a) Samochody marki Fiat - 14 (czternaście) sztuk: - Sedici - 3 (trzy) sztuki, - Albea - 1 (jedna) sztuka, - Panda - 10 (dziesięć) sztuk, b) Samochody marki Skoda Octavia - 2 (dwie) sztuki, c) Samochód marki Mitsubishi Lancer - 1 (jedna) sztuka, d) Samochody marki Suzuki - 15 (piętnaście) sztuk: - Jimny - 9 (dziewięć) sztuk, - Vitara - 6 (sześć) sztuk 2. Zakres usług obejmuje: 1) diagnostykę, w zakres której wchodzi serwis ogumienia polegający na kontroli zużycia ogumienia oraz sezonowej wymianie wraz z wyważeniem: - opon zimowych na letnie i odwrotnie, - kompletnych kół z oponami letnimi na kompletne koła z oponami zimowymi i odwrotnie, 2) naprawę opon, 3) demontaż zużytych opon, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, 4) dostawę niezbędnych części zamiennych, w tym opon i materiałów eksploatacyjnych. 3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby cena części zamiennych, akcesoriów gumowych i materiałów eksploatacyjnych, była zgodna z cennikami ogólnie obowiązującymi u Wykonawcy na dzień wykonania usługi tj. podpisania protokołu odbioru samochodu. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania mu do wglądu aktualnie obowiązujących u Wykonawcy cenników usług, części, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych i innych środków niezbędnych do wykonania usług. 4. Naprawy będą wykonywane zgodnie z zakresem, każdorazowo określanym przez pracownika Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 12 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, zdefiniowany w punkcie 2 podpunkt 4 niniejszego rozdziału Specyfikacji. 6. Wykonawca świadczący usługi poza granicami miasta Łomża zobowiązany będzie do odbioru - przy pomocy lawety - samochodu przeznaczonego do wykonania usługi objętej Specyfikacją z ul. Nowej 2 w Łomży i dostarczenia do miejsca wykonywania usługi, w terminie 3 dni od daty powiadomienia i ponownego dostarczenia na ul. Nową 2 w Łomży po wykonaniu usługi, bez dodatkowego wynagrodzenia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości samochodów (zmniejszenia lub zwiększenia ilości) oraz zmiany numerów rejestracyjnych samochodów, które zostaną poddane usługom w drodze Aneksu do Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy. 8. Zamawiający nie przewiduje w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Ustawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.65.00 - Usługi w zakresie napraw opon, w tym pasowania i wyważania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia wyżej wymienionego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy przedłożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający nie wymaga przedłożenia innych dokumentów niewymienionych w pkt III.4) albo w pkt III.5).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany ilości samochodów (zmniejszenia lub zwiększenia) oraz zmiany numerów rejestracyjnych samochodów, które zostaną poddane usługom. Zmiana postanowień umowy nastąpi w drodze Aneksu do Umowy na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Podlaski Oddział Regionalny w Łomży, ul. Nowa 2, 18-400 Łomża, pokój 109 lub 112..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.