Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Nowy Tomyśl: Budowa sieci wodociągowej z przełożeniem i częściową wymianą istniejących przyłączy oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej PCV DN 200 w ul. Zbąszyńskiej w Nowym Tomyślu i w Glinnie
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 86003 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Spółka z o.o. , ul. Targowa 8, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4422091, faks 0-61 44-22-091 wew. 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.nowytomysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo udzielające zamówień sektorowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z przełożeniem i częściową wymianą istniejących przyłączy oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej PCV DN 200 w ul. Zbąszyńskiej w Nowym Tomyślu i w Glinnie Postępowanie prowadzone jest w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień Zamawiającego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą - Budowa sieci wodociągowej z przełożeniem i częściowa wymianą istniejących przyłączy oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej PCV DN 200 w ul. Zbąszyńskiej w Nowym Tomyślu i w Glinnie- obejmująca: 1. sieć kanalizacji sanitarnej z rur PCV DN 200 mm o długości 53 m, 2. sieć wodociągowa z rur PE DN 160 mm o długości 285 m, rurociąg PE DN 90 mm o długości łącznej 17,50 m , rurociąg PE DN 63 mm o długości łącznej 11,50 m, rurociąg PE DN 40 mm o długości łącznej 24,50 m, rurociąg PE DN 32 mm o długości łącznej 80,50 m Realizowanej zgodnie z projektem budowlanym i zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich formalności, zezwoleń, dopuszczeń związanych z realizacją zadania. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje także odtworzenie nawierzchni po robotach instalacyjnych, wykonanie inspekcji TV wybudowanej kanalizacji , uzyskanie zezwolenia na zajęcie drogi oraz uiszczenie opłaty za to zajęcie, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zsynchronizowana z wykonywanymi robotami drogowymi związanymi z przebudową nawierzchni..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości: 2.000 zł słownie: dwa tysiące złotych. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 14 lutego 2007 roku Dz. U. Nr 42, poz. 275 z p. zm.).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek - Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie formułuje w tym względzie żadnych szczególnych wymagań. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotą polegającą na budowie jakiejkolwiek kanalizacji o średnicy co najmniej DN 160mm o długości co najmniej 100 m . Celem potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca wypełni i dołączy do oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek - Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dysponowania osobami w zakresie niżej przedstawionym lub przedstawieniem pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wymaganych osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą pełniły niżej wskazane funkcje: Kierownika Budowy - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie konstrukcyjno-budowlanym lub w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 2. Wykonawca musi posiadać zgrzewarkę automatyczną do rur PE z aktualną kalibracją, a operator zgrzewarki musi posiadać aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia o typie zgrzewarki oraz oświadczenie, że operator posiada wymagane uprawnienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek - Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 300 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania warunku należy do oferty dołączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest także do złożenia wraz z ofertą
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie na podstawie § 28 RUZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, składającego w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie woli o spełnienie warunków udziału w postępowaniu). W celu potwierdzenia nie podleganiu wykluczeniu z postępowania należy przedłożyć dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu § 30 RUZ, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w miejsce dokumentu, o których mowa w pkt. 9.1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pozostałe dokumenty zgodnie z opisem zawartym w SIWZ. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wynikających z § 30 RUZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców, oświadczenie musi być złożone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez Pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, składającego w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie woli o braku podstaw do wykluczenia). Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacje o tym, ze nie należy do grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: Tabeli elementów równoważnych - w przypadku gdy Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty równoważne wskazane w tabeli elementów równoważnych według wzoru stanowiącego załącznik do nr 10 do SIWZ spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez podanie nazwy produktu, nazwy producenta produktu równoważnego. Dołączona do oferty informacja (tabela wraz z stosownymi dokumentami / informacjami), z której w sposób niebudzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał/ produkt posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe w tym: jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż zalecany w dokumentacji Zamawiającego, posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt. Informacji potwierdzającej odpowiednio stosowanie równoważnych środków zapewnienia jakości, zgodność rozwiązań równoważnych z normami jakościowymi, funkcjonalnymi, rozwiązaniami opisanymi w zakresie parametrów technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych określonych przez Zamawiającego, jeżeli ma miejsce zastosowanie równoważnych rozwiązań wraz z dokumentacją potwierdzającą, że zaoferowane równoważniki / zamienniki odpowiadają w zakresie minimalnym, co najmniej produktom, artykułom, materiałom, urządzeniom, technologiom opisanym w dokumentach Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ . W przypadku nie dołączenia załącznika nr 10 do oferty Zamawiający uzna, że Wykonawca nie będzie stosował produktów równoważnych. W przypadku, gdy wartości określone w dokumentach przedkładanych na potwierdzenie spełnienia warunku zostaną wyrażone w walutach obcych, to do oceny spełnienia warunku zostaną przeliczone na złote (PLN) wedle średniego kursu NBP danej waluty do PLN z dnia upływu terminu składania ofert. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - termin wykonania zamówienia - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach: 1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia: a. z powodu działania siły wyższej, b. w przypadku opóźnień niezależnych od Wykonawcy, 2. Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 3. Rezygnacja z części pracy w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, 4. Zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy. 5. Zmiana urzędowych podatków lub opłat, których płatnikiem jest Wykonawca,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik.nowytomysl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. 64-300 Nowy Tomyśl ul. Targowa 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. 64-300 Nowy Tomyśl ul. Targowa 8 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych budowy ścieżek rowerowych z podziałem na części"
- "Remonty cząstkowe dróg o nawierzchni asfaltowej"
- "Budowa dróg gruntowych metodą śladową (płyty betonowe) z podziałem na części"
- "Remont przegrody zewnętrznej budynku Sali sportowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Nowym Tomyślu"
- "Modernizacja budynku Żłobka w Nowym Tomyślu w celu dostosowania do przepisów ochrony przeciwpożarowej"
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wierzbowej w Dąbczu. Zabezpieczenie gazociągu wysokiego ciśnienia DN150 odb. Leszno
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
- "Rozwój sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie Gminy Zabłudów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Budowa zatok autobusowych wraz z chodnikami (ul. Pomianowskiego, ul. Hoffmanna, ul. Olimpijska)
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Chalin w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.