Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-18
Kraków: Rozbudowa Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Józefińskiej 10 w Krakowie - roboty budowlane w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską projektu pn: Rozszerzenie oferty kulturalno-edukacyjnej poprzez rozbudowę Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Krakowie
Numer ogłoszenia: 86011 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Bronisława Rutkowskiego , ul. Józefińska 10, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 65609 45, faks 012 6560945.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sm1krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Józefińskiej 10 w Krakowie - roboty budowlane w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską projektu pn: Rozszerzenie oferty kulturalno-edukacyjnej poprzez rozbudowę Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych (ogólnobudowlanych i instalacyjnych) na terenie będącej w rozbudowie Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Józefińskiej 10 w Krakowie w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską projektu pn. Rozszerzenie oferty kulturalno-edukacyjnej poprzez rozbudowę Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Krakowie ( - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Działanie: 11.3. Infrastruktura szkolnictwa artystycznego; Priorytet: XI - Kultura i dziedzictwo kulturowe). Budynek Szkoły jest wpisany do rejestru zabytków pod nr A-456 decyzją z dnia 26.04.1968 r. oraz leży w w obszarze zabytkowego układu urbanistycznego Podgórze wpisanego do rejestru zabytków decyzją nr A-608 z dnia 26.10.1981 r. oraz w obszarze uznanym rozporządzeniem Prezydenta Rzeczypospolitej polskiej z dnia 08.09.1994 r. za pomnik historii Kraków - historyczny zespół miasta. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: - montaż ściennych i sufitowych ustrojów akustycznych w auli koncertowej, - przebudowa części kanałów wentylacyjnych (przesunięcie dla uzyskania miejsca dla rolet akustycznych), - montaż rolet akustycznych w auli koncertowej wraz z okablowaniem i sterowaniem, - wykonanie śluz akustycznych w przy wejściach do auli koncertowej, - montaż rolety (bramy) ognioodpornej EI60 (wraz z niezbędnym okablowaniem), zamiast ściany działowej w szatni budynku szkoły, - montaż aluminiowych ścianek działowych w sekretariacie szkoły, - wykonanie instalacji elektrycznej technologii oświetlenia sceny auli koncertowej, - montaż kaset przyłączeniowych reżysera i kaset przyłączeniowych obwodów regulowanych, - montaż Splittera bloku zasilającego - blok dla potrzeb zasilenia 2 bloków rozdzielczo-sterowniczych 12x1.2kW, krosownicy obwodów regulowanych, pulpitu obwodów nieregulowanych, ruchomych głowic na lampę, reflektorów typu LED 36x3W RGB, - wykonanie projektu instalacji elektrycznej - multimedialnej wraz z montażem instalacji na potrzeby sali koncertowej. Roboty składające się na przedmiot niniejszego zamówienia prowadzone będą na styku z robotami prowadzonymi/ wykonywanymi przez generalnego wykonawcę rozbudowy budynku Szkoły. Rozbudowa budynku Szkoły aktualnie znajduje się na etapie robót wykończeniowych. Obecnie prowadzone są prace : 1) Budynek dydaktyczny: montaż instalacji wentylacji mechanicznej, uzupełnienia tynków, obudowy ścian i sufitów z płyt gipsokartonowych, okładziny podłóg płytkami ceramicznymi; 2) Budynek istniejący: przeróbki i uzupełnienia instalacji elektrycznych, wymiana grzejników, zamurowanie otworów okiennych i drzwiowych od strony auli, wykonanie zejścia na scenę auli, uzupełnienia tynków i obudów z gipsokartonu, roboty malarskie; 3) Budynek auli: montaż kanałów wentylacyjnych (wywiewnych) wraz z obudowami p.poż., montaż instalacji elektrycznej oświetleniowej, uzupełnienie tynków na ścianie budynku istniejącego, wykonanie konstrukcji schodów na obu pochylniach. W trakcie montażu ustrojów akustycznych będą sukcesywnie wykonywane prace generalnego wykonawcy: montaż obudowy p.poż kanałów wentylacyjnych (nawiewnych), montaż osprzętu elektrycznego/oświetleniowego, montaż drzwi wejściowych do auli, montaż parkietu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 18.000,- zł (słownie: osiemnaście tysięcy 00/100 zł)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonać w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyć co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200.000,- zł brutto polegającą na montażu ustrojów akustycznych. Uwaga: Wartość zamówienia określona w innej walucie niż złoty polski zostanie przeliczona przez Zamawiającego na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do danej waluty obcej, określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca do realizacji przedmiotowego zamówienia winien dysponować: - osobą przeznaczoną do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kierownikiem robót) posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity w Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz kwalifikacje do prowadzenia robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych określone w § 24 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz.U. z 2011 roku nr 165 poz. 987) - udokumentowana co najmniej 2 letnia praktyka zawodowa na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków; - osobą przeznaczoną do kierowania robotami w branży elektrycznej /do 1 kV/ w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownikiem robót) posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity w Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); - osobą przeznaczoną do kierowania robotami w branży sanitarnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownikiem robót) posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane (tekst jednolity w Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.). UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca winien wskazać w wykazie co najmniej wszystkie roboty spełniające warunek, o którym mowa w pkt. III.3.2) oraz winien złożyć dowody dotyczące tych robót, jeżeli roboty te nie były wykonane na rzecz Zamawiającego, określające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) Uzupełnienie pkt. III.4.1): Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na zasobach innych podmiotów: Dokument/-y udowadniający/-e że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów od oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Dokument/-y winien/-y zawierać w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. III.6.2) Uzupełnienie pkt. III.4.3): Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - data wystawienia odpowiednio tak jak w pkt. III.4.3). III.6.3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie. III.6.4) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy zawierający:- Nazwę (firmę) albo imię i nazwisko Wykonawcy, - Siedzibę (firmy) albo miejsce zamieszkania i adres (zakładu) Wykonawcy, - Numer NIP (nieobligatoryjnie), - Nazwę zadania stanowiącego przedmiot oferty, - Cenę całości zamówienia (c) - w rozumieniu art. 3.1 pkt. 1 Ustawy z dnia 5 lipca 2001r. o cenach (Dz. U. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm.) III.6.5) Kosztorys ofertowy obejmujący pełny zakres prac objętych ofertą sporządzony wg zasad określonych w SIWZ. III.6.6) Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Określono w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeo.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. B. Rutkowskiego, ul. Józefińska 10, 30-529 Kraków - Sekretariat (Ip).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. B. Rutkowskiego, ul. Józefińska 10, 30-529 Kraków - Sekretariat (Ip).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: IV.4.16.1) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt: Rozszerzenie oferty kulturalo-edukacyjnej poprzez rozbudowę Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Działanie: 11.3. Infrastruktura szkolnictwa artystycznego; Priorytet: XI - Kultura i dziedzictwo kulturowe. IV.4.16.2) Uzupełnienie pkt. II.2) Termin realizacji zadania: Termin wprowadzenia na teren realizacji robót (= termin przekazania terenu realizacji robót) = termin rozpoczęcia robót: w 1 dniu roboczym od dnia zawarcia umowy. Terminy realizacji robót zgodnie z harmonogramem rzeczowo - terminowym stanowiącym załącznik do SIWZ). Termin zakończenia robót: w 50 dniu roboczym od dnia zawarcia umowy. Przez dni robocze rozumie się wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel i świąt. IV.4.16.3) Uzupełnienie pkt. IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia (SIWZ) można odebrać w Szkole Muzycznej I i II stopnia im. B. Rutkowskiego, ul. Józefińska 10, 30-529 Kraków - Sekretariat (Ip) w godz. 8.00-15.00 (koszt materiałów:250- zł, w tym VAT). W celu odebrania SIWZ niezbędne będzie podanie Zamawiającemu numeru NIP Wykonawcy. SIWZ dostępna jest także na stronie internetowej www.zeo.krakow.pl. Ww. uzupełnienie nie dotyczy pobierania SIWZ ze strony internetowej. IV.4.16.3) Inne informacje uzupełniające: Pracownicy upoważnieni do kontaktów z Wykonawcami: Marek Mazur (tel. +48 12 641 44 74 wew. 394, + 48 12 617 88 50). Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów; Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego; Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających; Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia; Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne; Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.