eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania nazwanegoPrzebudowa dworca kolejowego KOSTRZYN n/ODRĄ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-20

Poznań: Wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania nazwanego: Przebudowa dworca kolejowego KOSTRZYN n/ODRĄ
Numer ogłoszenia: 86020 - 2011; data zamieszczenia: 20.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Poznaniu , Al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6333764, faks 061 6333718.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkp-nieruchomosci.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czynności nadzoru inwestorskiego dla zadania nazwanego: Przebudowa dworca kolejowego KOSTRZYN n/ODRĄ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie praw i obowiązków wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) - art. 25 i 26 odnośnie praw i obowiązków inspektora nadzoru. 2. Na życzenie Zamawiającego udział w charakterze rzeczoznawcy podczas sprawdzania i opiniowania dokumentacji projektowej (w tym wizualizacji) oraz udział w przetargach w tym m.in. współpraca przy sporządzaniu dokumentacji przetargowej, udzielanie wyjaśnień wykonawcom, sprawdzanie kosztorysów ofertowych, harmonogramów rzeczowo-finansowych i ich zgodności z kosztorysami ofertowymi złożonymi na przetargach oraz udzielanie pisemnych opinii czy oferty cenowe sporządzone zostały prawidłowo. 3. Współpracę przy sporządzaniu wniosków o dofinansowanie zadań oraz przy ich rozliczaniu. 4. Udział w przekazywaniu placu budowy, odbiorach oraz naradach roboczych organizowanych przez Zamawiającego. 5. Obecność na terenie budowy w wymiarze czasowym gwarantującym sprawną realizację inwestycji. 6. Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań. 7. Uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie. 8. Kontroli rozliczeń budowy od strony ilościowej i kosztorysowej. 9. Informowanie inwestora o zaawansowaniu rzeczowo-finansowym robót oraz o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na czas lub koszty inwestycji. 10. Udział w komisjach szacowania ewentualnych szkód. 11. Sprawdzanie i zatwierdzanie do zapłaty kosztorysów po wykonaniu robót i faktur za ich wykonanie. 12. Przygotowanie kompletu dokumentów związanych z odbiorem końcowym robót i przekazaniem inwestycji do użytkowania. 13. Przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie do 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego budowy, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji. 14. Zapobieganiu zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczalnych do stosowania w budownictwie. 15. Obsługę w czasie okresu gwarancji i rękojmi., 16. Pełnienie nadzoru obejmuje następujące branże: - Architektoniczno-budowlaną - Konstrukcyjną - Instalacji i urządzeń zewnętrznych i wewnętrznych - sanitarnych, grzewczych, gazowych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych - Instalacji i urządzeń zewnętrznych i wewnętrznych - elektrycznych i telekomunikacyjnych oraz instalacji piorunochronnych - Instalacji i urządzeń ochrony przeciwpożarowej określonej w przepisach szczegółowych - Instalacji słaboprądowych, w tym BMS i innych związanych z ochroną obiektu - Zagospodarowania terenu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w kwocie: 3.000,00PLN (trzy tysiące złotych 00/100), a dowód wniesienia wadium zobowiązany jest dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp-nieruchomosci.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Poznaniu Al.Niepodległości 8, 61-875 Poznań, piętro 2, pok. 316a, w godz. 8.00-14.00.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2011 godzina 09:00, miejsce: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Poznaniu Al.Niepodległości 8, 61-875 Poznań, piętro 2, pok. 300.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.