Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-15
Złotoryja: Założenie baz danych szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej - realizacja opracowanych projektów technicznych modernizacji z 2015 r. dla 200 punktów osnowy na obszarze północnej części gminy Świerzawa
Numer ogłoszenia: 86063 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Złotoryjski , Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 76 8786940, -950, faks 76 8786955.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zlotoryja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie baz danych szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej - realizacja opracowanych projektów technicznych modernizacji z 2015 r. dla 200 punktów osnowy na obszarze północnej części gminy Świerzawa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest założenie baz danych szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej - realizacja opracowanych projektów technicznych modernizacji z 2015 r. (GN.6640.608.2015) dla 200 punktów osnowy na obszarze północnej części gminy Świerzawa. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie m. in. do: 1. Odtworzenia znaków naziemnych zniszczonych punktów na podstawie zachowanych znaków podziemnych, oboczników; 2. Stabilizacji nowych lub wznowionych punktów, pomiarów metodą statystyczną GPS; 3. Obliczenia współrzędnych i wysokości w państwowym systemie odniesień przestrzennych; 4. Sporządzenia opisów topograficznych; 5. Zawiadomienia o umieszczeniu punktów; 6. Wykonania plików wsadowych zgodnie z uzgodnieniami z PODGiK; 7. Wykonania dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca udokumentuje należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług polegających na założeniu baz danych szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej o wartości równej lub przekraczającej 30 000,00 PLN brutto każda (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą uprawnioną do kierowania pracami geodezyjnymi zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 520), w zakresie 3 zgodnie z § 11 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 14 lutego 2012 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (Dz. U. z 2012 r. poz. 1247)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na założeniu baz danych szczegółowej poziomej osnowy geodezyjnej o wartości równej lub przekraczającej 30 000,00 zł brutto. Zamawiający żąda złożenia dowodów dotyczących głównych usług, określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Okres gwarancji i rekojmi - 15
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 4 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania umowy, w szczególności: 1) w przypadku zmiany danych stron umowy lub przekształcenia podmiotu (strony umowy-Wykonawcy); 2) w przypadku zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na usługi objęte umową; 3) przez ponadprzeciętny czas trwania procedur administracyjnych mających wpływ na termin realizacji zamówienia; 4) przez wystąpienie przypadków losowych (np. awarie, zniszczenia wywołane przez wiatrołomy, wyładowania atmosferyczne, itd.); 5) przez zmiany przepisów powodujące konieczność zastosowania innych rozwiązań, niż przyjęto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; 6) zmiany Podwykonawcy za zgodą Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia; 7) powierzenia Podwykonawcom, za zgodą Zamawiającego, innej części zamówienia, niż wskazana w ofercie Wykonawcy. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-zlotoryja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Złotoryi
Pl. Niepodległości 8
59-500 Złotoryja pokój nr 306.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Złotoryi Pl. Niepodległości 8 59-500 Złotoryja sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- Dostawa gazu do budynków Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego w Złotoryi
- Budowa hali Olimpia w Rokitnicy
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podziały nieruchomości w celu wydzielenia pasa drogowego dróg publicznych - 3 części
- Sporządzenie podziałów nieruchomości na potrzeby Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w latach 2025-2027
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.